PAYBACK zachęca do punktowania
PAYBACK, największy multipartnerski program lojalnościowy w Polsce, rozpoczął kampanię outdoorową prezentującą partnerów Programu oraz zachęcającą do pobrania aplikacji, dzięki której każdy może punktować podczas zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych. Billboardy będzie można zobaczyć w największych miastach Polski do końca stycznia 2022 r.
PAYBACK przekonuje, że dzięki punktom zbieranym podczas codziennych zakupów można… oszczędzać: tankując na stacjach bp, płacąc niższe rachunki w sklepach Kaufland, Mrówka, i Maxi Zoo. Na posiadaczy karty PAYBACK czekają także specjalne kody, dzięki którym bilet na poniedziałkowy seans w Multikinie kosztuje jedynie 14,90 zł.
Kampania skierowana jest do osób, które z Programem jeszcze się nie zetknęły lub o nim zapomniały. Pokazuje, że PAYBACK daje możliwość punktowania nie w jednym ulubionym miejscu, ale u wielu partnerów i w ponad 250 najlepszych sklepach online, m.in. Allegro, RTV EURO AGD, Decathlon, Empik, H&M czy eobuwie. Zebrane punkty można także wymieniać na fantastyczne nagrody rzeczowe i vouchery wielu znanych marek na sklep.payback.pl.
Koncept kreatywny kampanii bazuje na chwytliwych, żartobliwych hasłach nawiązujących do benefitów Programu, a także specyfiki biznesu poszczególnych partnerów. Każde stwierdzenie poparte jest konkretnymi liczbami dotyczącymi aktywności uczestników PAYBACK.
Kampania OOH jest prowadzona w największych miastach oraz aglomeracjach. Obejmuje ponad tysiąc tradycyjnych i digitalowych nośników w różnorodnych formatach oraz jest wspierana działaniami w internecie. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja FCB Bridge2Fun.
PAYBACK podsumowuje rok
Kampania wizerunkowa stanowi zwieńczenie bardzo intensywnego i udanego dla PAYBACK roku. W ciągu ostatnich 12 miesięcy w Programie było 8,5 miliona unikalnych, aktywnych kart, a aktualnie na kontach uczestników do dyspozycji pozostaje łącznie niemal 150 milionów PLN.
– Od września 2020 do września tego roku użytkownicy wymienili na nagrody punkty o wartości prawie 67 milionów PLN, zebrali punkty o wartości ponad 93 milionów PLN i dokonali transakcji opiewających na ok. 14 miliardów PLN. Jednocześnie wszystkie te wskaźniki odnotowały wzrost o kilka procent r-d-r. Chcemy zachować tę pozytywną tendencję wzrostową i cały czas poszerzać bazę zadowolonych uczestników i partnerów Programu PAYBACK. Mam nadzieję, że startująca właśnie kampania wizerunkowa wesprze dalszy rozwój naszego Programu – podsumowuje Marcin Pilarski, dyrektor generalny PAYBACK.
![WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_926425206,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024
![Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1685219980,w_201,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
![Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1851052747,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/krakenimages-y5bvrlccx8k-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027
Polityka
Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pah-foremska-strefa-foto,w_133,r_png,_small.png)
W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.
IT i technologie
Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań
![](https://www.newseria.pl/files/11111/niebezpiecznik-samorzady-foto,w_133,r_png,_small.png)
Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.