Pełnoziarnista nowość w portfolio Mars Wrigley. Poznaj Balisto®
Balisto® to pełnoziarniste ciasteczko połączone z mlecznym kremem i pokryte rozpływającą się w ustach czekoladą. Jest to ciekawa alternatywa dla klasycznych przekąsek, dostępna w szerokiej dystrybucji już od sierpnia.
Balisto® to marka, która zdążyła już podbić serca konsumentów w Wielkiej Brytanii oraz Niemczech. Już od tegorocznych wakacji możemy skosztować jej również w Polsce. Całość tworzy pełnoziarniste ciasteczko z mlecznym kremem oraz polewą z czekolady. W opakowaniu Balisto® znajdują się dwie porcje produktu. Przysmak jest dostępny w dwóch różnych wariantach.
Balisto Yoberry to smak kremowego jogurtu połączonego z intensywnością i słodyczą malin, jeżyn oraz czarnej porzeczki. Idealnie sprawdzi się jako przekąska dla fanów smaku owoców leśnych.
Balisto Muesli to natomiast klasyczne zestawienie smaku orzechów laskowych i rodzynek. Doskonała, przekąska na każdą okazję – do pracy, szkoły czy do zabrania ze sobą na spacer.
Balisto® jest dostępne w szerokiej dystrybucji. Dzięki prostemu i estetycznemu opakowaniu idealnie sprawdzi się na ekspozycji zarówno w centrum sklepu, jak i w strefie kas. Produkt idealnie wpasuje się obok batonów zbożowych i śniadaniowych.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.