Komunikaty PR

Pełnoziarnista nowość w portfolio Mars Wrigley. Poznaj Balisto®

2023-09-22  |  09:00
Biuro prasowe

Balisto® to pełnoziarniste ciasteczko połączone z mlecznym kremem i pokryte rozpływającą się w ustach czekoladą. Jest to ciekawa alternatywa dla klasycznych przekąsek, dostępna w szerokiej dystrybucji już od sierpnia. 

Balisto® to marka, która zdążyła już podbić serca konsumentów w Wielkiej Brytanii oraz Niemczech. Już od tegorocznych wakacji możemy skosztować jej również w Polsce. Całość tworzy pełnoziarniste ciasteczko z mlecznym kremem oraz polewą z czekolady. W opakowaniu Balisto® znajdują się dwie porcje produktu. Przysmak jest dostępny w dwóch różnych wariantach.

Balisto Yoberry to smak kremowego jogurtu połączonego z intensywnością i słodyczą malin, jeżyn oraz czarnej porzeczki. Idealnie sprawdzi się jako przekąska dla fanów smaku owoców leśnych. 

Balisto Muesli to natomiast klasyczne zestawienie smaku orzechów laskowych i rodzynek. Doskonała, przekąska na każdą okazję – do pracy, szkoły czy do zabrania ze sobą na spacer.

Balisto® jest dostępne w szerokiej dystrybucji. Dzięki prostemu i estetycznemu opakowaniu idealnie sprawdzi się na ekspozycji zarówno w centrum sklepu, jak i w strefie kas. Produkt idealnie wpasuje się obok batonów zbożowych i śniadaniowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.