Komunikaty PR

Pewność Siebie w Zdrowej Skórze z Avène

2024-05-28  |  01:00
Biuro prasowe

Fotostarzenie, przebarwienia czy zmiany trądzikowe to tylko niektóre z wyzwań, z jakimi na co dzień zmaga się skóra. Ich konsekwencje potrafią skutecznie oddziaływać na poczucie pewności siebie. Marka Eau Thermale Avène pragnie zmieniać spojrzenie na niedoskonałości skórne, mówiąc o "Pewności siebie w zdrowej skórze" oraz podkreślając, że każda skóra jest inna i wymaga indywidualnego podejścia do pielęgnacji. Podczas wyjątkowego wydarzenia na 42 piętrze budynku Skyliner w Warszawie marka zaprosiła ekspertki i liderki opinii do rozmowy nt. spersonalizowanego podejścia do codziennej pielęgnacji skóry. 

 

Według badań negatywna ocena własnego wyglądu jest w piątce najważniejszych problemów z jakimi kobiety zmagają się na co dzień. Wskazuje to na fakt, że mimo iż o zdrowiu skóry i jej problemach wiemy coraz więcej, to wciąż żyjemy w świecie pełnym presji i oczekiwań co do idealnego wyglądu.

 

Stan zdrowia skóry jest tak ważny, bo widać go za każdym razem, gdy spoglądamy w lustro. Jak jednak podkreślają eksperci – skóry są różne i każda wymaga indywidualnie dobranej pielęgnacji. Niezależnie od tego, czy zmagamy się z trądzikiem, skórą naczynkową, zmianami związanymi ze starzeniem się czy przebarwieniami – znalezienie odpowiedniego podejścia do pielęgnacji skóry twarzy oraz całego ciała może zaowocować wyjątkowymi efektami. 

 

Avène jest ekspertem w dziedzinie pielęgnacji skóry wrażliwej i problematycznej. Pragnąc przybliżyć wyzwania, z którymi każdego dnia może mierzyć się skóra, marka zorganizowała wydarzenie “Pewność Siebie w Zdrowej Skórze”, podczas którego goście, m.in: Urszula Dębska, Laura Zawadzka, Kasia Żurawska oraz Magda Suzynowicz, wysłuchali eksperckiego panelu dyskusyjnego z udziałem prof. dermatologii – Aleksandry Lesiak, kosmetolożki – Alexy Antczak, Product Manager Avène –  Katarzyny Stachurskiej oraz Doroty Gardias, która również poprowadziła całe wydarzenie.

 

Skóra stanowi nasz największy organ, a codzienne wyzwania, którym musi stawić czoła, mogą mieć znaczący wpływ na jej zdrowie i wygląd. Kilka kluczowych problemów, z którymi skóra boryka się w codziennym świecie to zanieczyszczenie środowiska, nieodpowiednia dieta, stres, nadmierne korzystanie z technologii, a przede wszystkim promieniowanie UV i ekspozycja na nie  – podkreśliła prof. Aleksandra Lesiak

 

Każdy z nas chce jak najlepiej wyglądać i czuć się we własnym ciele. Zmiany skórne bardzo często odbierają nam pewność siebie, prowadzą do kompleksów. Zwłaszcza, że każda skóra jest inna, a jej potrzeby są różne i indywidualne. Warto pamiętać o holistycznym podejściu – o tym, aby nie panikować, gdy pojawia się jakiś problem tylko wdrożyć odpowiednio dobraną, spójną pielęgnację oraz o tym, że każda skóra jest piękna – dodała Alexa Antczak.



 

 

 

Marka Avène, w zgodzie ze swoją dewizą “Pewności Siebie w Zdrowej Skórze” umożliwiła gościom wykonanie profesjonalnego testu skóry, aby w przyszłości mogli wdrożyć spersonalizowaną pielęgnację, odpowiadającą wszystkim potrzebom ich cery, niezależnie od tego, jaki jest jej rodzaj. Goście zostali również zaproszeni do zapoznania się z poszczególnymi gamami dermokosmetyków Avène na dedykowanych im strefach. 

 

Aby dodatkowo wzmocnić pewność siebie wśród gości, Avène zapewniło im możliwość wzięcia udziału w sesji zdjęciowej z fotocoacherką – Katarzyną Strzelecką. Wyjątkowe zdjęcia w połączeniu z rozmową pozwoliły na  uchwycenie pewności siebie i spojrzenie na siebie przez nowy pryzmat. 

 

Misją marki Avene jest budowanie Pewności Siebie w Zdrowej skórze. Wierzymy, że prawidłowo dobrana codzienna rutyna pielęgnacyjna to klucz do dobrego samopoczucia. Podczas spotkania na 42. piętrze wieżowca Skyliner mogliśmy szeroko zaprezentować zarówno nasze nowości, jak i istotne trendy oraz rekomendacje pielęgnacyjne na sezon wiosna-lato – mówi Izabella Lesieur, Marketing Director w Eau Thermale Avène

 

Aby podjąć działania na szeroką skalę marka udostępniła także otwartą dla konsumentów strefę w lobby warszawskiego Skylinera. Odwiedzający mogli skorzystać z bezpłatnego badania skóry, a także wypróbować kultowe dermokosmetyki Eau Thermale Avène. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.