Komunikaty PR

Pewność Siebie w Zdrowej Skórze z Avène

2024-05-28  |  01:00
Biuro prasowe

Fotostarzenie, przebarwienia czy zmiany trądzikowe to tylko niektóre z wyzwań, z jakimi na co dzień zmaga się skóra. Ich konsekwencje potrafią skutecznie oddziaływać na poczucie pewności siebie. Marka Eau Thermale Avène pragnie zmieniać spojrzenie na niedoskonałości skórne, mówiąc o "Pewności siebie w zdrowej skórze" oraz podkreślając, że każda skóra jest inna i wymaga indywidualnego podejścia do pielęgnacji. Podczas wyjątkowego wydarzenia na 42 piętrze budynku Skyliner w Warszawie marka zaprosiła ekspertki i liderki opinii do rozmowy nt. spersonalizowanego podejścia do codziennej pielęgnacji skóry. 

 

Według badań negatywna ocena własnego wyglądu jest w piątce najważniejszych problemów z jakimi kobiety zmagają się na co dzień. Wskazuje to na fakt, że mimo iż o zdrowiu skóry i jej problemach wiemy coraz więcej, to wciąż żyjemy w świecie pełnym presji i oczekiwań co do idealnego wyglądu.

 

Stan zdrowia skóry jest tak ważny, bo widać go za każdym razem, gdy spoglądamy w lustro. Jak jednak podkreślają eksperci – skóry są różne i każda wymaga indywidualnie dobranej pielęgnacji. Niezależnie od tego, czy zmagamy się z trądzikiem, skórą naczynkową, zmianami związanymi ze starzeniem się czy przebarwieniami – znalezienie odpowiedniego podejścia do pielęgnacji skóry twarzy oraz całego ciała może zaowocować wyjątkowymi efektami. 

 

Avène jest ekspertem w dziedzinie pielęgnacji skóry wrażliwej i problematycznej. Pragnąc przybliżyć wyzwania, z którymi każdego dnia może mierzyć się skóra, marka zorganizowała wydarzenie “Pewność Siebie w Zdrowej Skórze”, podczas którego goście, m.in: Urszula Dębska, Laura Zawadzka, Kasia Żurawska oraz Magda Suzynowicz, wysłuchali eksperckiego panelu dyskusyjnego z udziałem prof. dermatologii – Aleksandry Lesiak, kosmetolożki – Alexy Antczak, Product Manager Avène –  Katarzyny Stachurskiej oraz Doroty Gardias, która również poprowadziła całe wydarzenie.

 

Skóra stanowi nasz największy organ, a codzienne wyzwania, którym musi stawić czoła, mogą mieć znaczący wpływ na jej zdrowie i wygląd. Kilka kluczowych problemów, z którymi skóra boryka się w codziennym świecie to zanieczyszczenie środowiska, nieodpowiednia dieta, stres, nadmierne korzystanie z technologii, a przede wszystkim promieniowanie UV i ekspozycja na nie  – podkreśliła prof. Aleksandra Lesiak

 

Każdy z nas chce jak najlepiej wyglądać i czuć się we własnym ciele. Zmiany skórne bardzo często odbierają nam pewność siebie, prowadzą do kompleksów. Zwłaszcza, że każda skóra jest inna, a jej potrzeby są różne i indywidualne. Warto pamiętać o holistycznym podejściu – o tym, aby nie panikować, gdy pojawia się jakiś problem tylko wdrożyć odpowiednio dobraną, spójną pielęgnację oraz o tym, że każda skóra jest piękna – dodała Alexa Antczak.



 

 

 

Marka Avène, w zgodzie ze swoją dewizą “Pewności Siebie w Zdrowej Skórze” umożliwiła gościom wykonanie profesjonalnego testu skóry, aby w przyszłości mogli wdrożyć spersonalizowaną pielęgnację, odpowiadającą wszystkim potrzebom ich cery, niezależnie od tego, jaki jest jej rodzaj. Goście zostali również zaproszeni do zapoznania się z poszczególnymi gamami dermokosmetyków Avène na dedykowanych im strefach. 

 

Aby dodatkowo wzmocnić pewność siebie wśród gości, Avène zapewniło im możliwość wzięcia udziału w sesji zdjęciowej z fotocoacherką – Katarzyną Strzelecką. Wyjątkowe zdjęcia w połączeniu z rozmową pozwoliły na  uchwycenie pewności siebie i spojrzenie na siebie przez nowy pryzmat. 

 

Misją marki Avene jest budowanie Pewności Siebie w Zdrowej skórze. Wierzymy, że prawidłowo dobrana codzienna rutyna pielęgnacyjna to klucz do dobrego samopoczucia. Podczas spotkania na 42. piętrze wieżowca Skyliner mogliśmy szeroko zaprezentować zarówno nasze nowości, jak i istotne trendy oraz rekomendacje pielęgnacyjne na sezon wiosna-lato – mówi Izabella Lesieur, Marketing Director w Eau Thermale Avène

 

Aby podjąć działania na szeroką skalę marka udostępniła także otwartą dla konsumentów strefę w lobby warszawskiego Skylinera. Odwiedzający mogli skorzystać z bezpłatnego badania skóry, a także wypróbować kultowe dermokosmetyki Eau Thermale Avène. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.