Piękna historia kobiecości - konkurs dla miłośników grafiki i projektowania
Pod hasłem Piękna historia kobiecości wystartował urodzinowy konkurs marki Cleanic. Jest on adresowany do twórców w dziedzinie szeroko rozumianej grafiki i projektowania. Artyści mają za zadanie stworzyć jubileuszowe projekty opakowania płatków kosmetycznych i plakatu marki Cleanic. Zwycięski projekt zostanie zrealizowany. Szczegóły na www.konkurs.cleanic.pl.
Polska marka Cleanic ogłosiła konkurs z okazji swojego 30-lecia. Akcja jest skierowana zarówno do profesjonalnych grafików, projektantów, plakacistów, ilustratorów i designerów oraz wszystkich amatorów aspirujących do tych ról. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu jubileuszowych projektów: grafiki na opakowanie płatków Cleanic Pure Effect 120 i plakatu marki Cleanic, będących kreatywną interpretacją hasła Piękna historia kobiecości. Dodatkowych źródeł inspiracji należy szukać w polskim designie, naturze, delikatności i kobiecości.
Najlepsze prace zostaną nagrodzone. W puli nagród jest 9 000 zł i realizacja zwycięskiego projektu, na podstawie którego powstanie limitowana edycja opakowań najlepiej sprzedającej się linii płatków kosmetycznych i patyczków higienicznych Cleanic Pure Effect marki Cleanic.
Laureatów konkursu Piękna historia kobiecości wyłoni jury złożone z ekspertów z zakresu grafiki, wzornictwa i projektowania użytkowego. Prace oceni m.in. Karolina Pawelczyk, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej ASP
i niekwestionowany autorytet w obszarze grafiki oraz polskiego designu. Zgłoszenia można przesyłać
do 16 maja wyłączenie za pośrednictwem formularza konkursowego dostępnego na stronie www.konkurs.cleanic.pl. Ogłoszenie wyników nastąpi 14 czerwca.
Patronami konkursu Piękna historia kobiecości zostali: warszawska Akademia Sztuk Pięknych, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i agencja ilustratorów MAD illustrators. Projekt uzyska promocję w social mediach i wsparcie PR. Patronat medialny nad akcją objęli: OOH Magazine i Polki.pl. Organizatorem konkursu jest Kolterman Media Communications.
***
Cleanic od 30 lat dba o zdrową i zadbaną skórę Polek, o jej codzienne skuteczne i delikatne oczyszczanie i pielęgnację. Ta polska marka oferuje szeroką gamę delikatnych produktów do oczyszczania oraz utrzymania higieny w ciągu całego dnia: płatki kosmetyczne, patyczki higieniczne, chusteczki do demakijażu, chusteczki do higieny intymnej, chusteczki odświeżające, nawilżany papier toaletowy, podpaski i wkładki higieniczne. Produkty Cleanic cieszą się uznaniem i zaufaniem konsumentów, o czym świadczą liczne nagrody i wyróżnienia. Marka zawdzięcza sukces rynkowy kreowaniu i śledzeniu trendów konsumenckich oraz zaspokajaniu stale rosnących potrzeb, związanych ze zmieniającym się stylem życia.
https://cleanic.pl
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.