Komunikaty PR

Piękna historia kobiecości - konkurs dla miłośników grafiki i projektowania

2021-04-15  |  01:00
Biuro prasowe

Pod hasłem Piękna historia kobiecości wystartował urodzinowy konkurs marki Cleanic. Jest on adresowany do twórców w dziedzinie szeroko rozumianej grafiki i projektowania. Artyści mają za zadanie stworzyć jubileuszowe projekty opakowania płatków kosmetycznych i plakatu marki Cleanic. Zwycięski projekt zostanie zrealizowany. Szczegóły na www.konkurs.cleanic.pl.

Polska marka Cleanic ogłosiła konkurs z okazji swojego 30-lecia. Akcja jest skierowana zarówno do profesjonalnych grafików, projektantów, plakacistów, ilustratorów i designerów oraz wszystkich amatorów aspirujących do tych ról. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu jubileuszowych projektów: grafiki na opakowanie płatków Cleanic Pure Effect 120 i plakatu marki Cleanic, będących kreatywną interpretacją hasła Piękna historia kobiecości. Dodatkowych źródeł inspiracji należy szukać w polskim designie, naturze, delikatności i kobiecości.

 

Najlepsze prace zostaną nagrodzone. W puli nagród jest 9 000 zł i realizacja zwycięskiego projektu, na podstawie którego powstanie limitowana edycja opakowań najlepiej sprzedającej się linii płatków kosmetycznych i patyczków higienicznych Cleanic Pure Effect marki Cleanic.

 

Laureatów konkursu Piękna historia kobiecości wyłoni jury złożone z ekspertów z zakresu grafiki, wzornictwa i projektowania użytkowego. Prace oceni m.in. Karolina Pawelczyk, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej ASP
i niekwestionowany autorytet w obszarze grafiki oraz polskiego designu. Zgłoszenia można przesyłać
do 16 maja wyłączenie za pośrednictwem formularza konkursowego dostępnego na stronie www.konkurs.cleanic.pl. Ogłoszenie wyników nastąpi 14 czerwca.

 

Patronami konkursu Piękna historia kobiecości zostali: warszawska Akademia Sztuk Pięknych, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i agencja ilustratorów MAD illustrators. Projekt uzyska promocję w social mediach i wsparcie PR. Patronat medialny nad akcją objęli: OOH Magazine i Polki.pl. Organizatorem konkursu jest Kolterman Media Communications.

 

***

Cleanic od 30 lat dba o zdrową i zadbaną skórę Polek, o jej codzienne skuteczne i delikatne oczyszczanie i pielęgnację. Ta polska marka oferuje szeroką gamę delikatnych produktów do oczyszczania oraz utrzymania higieny w ciągu całego dnia: płatki kosmetyczne, patyczki higieniczne, chusteczki do demakijażu, chusteczki do higieny intymnej, chusteczki odświeżające, nawilżany papier toaletowy, podpaski i wkładki higieniczne. Produkty Cleanic cieszą się uznaniem i zaufaniem konsumentów, o czym świadczą liczne nagrody i wyróżnienia. Marka zawdzięcza sukces rynkowy kreowaniu i śledzeniu trendów konsumenckich oraz zaspokajaniu stale rosnących potrzeb, związanych ze zmieniającym się stylem życia.

 

https://cleanic.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.