Pierwsza edycja bezpłatnej konferencji Online Marketing Day już 26 czerwca
PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
26 czerwca br. odbędzie się pierwsza edycja Online Marketing Day - konferencji poświęconej digital marketingowi, akredytowanej przez DIMAQ. W jej ramach 16 ekspertów i praktyków podzieli się swoją wiedzą na temat SEO, content marketingu, reklamy w Google i w mediach społecznościowych. Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM, a patronem honorowym IAB Polska. Konferencja jest bezpłatna i będzie zrealizowana w całości online. Zapisy odbywają się pod adresem www.onlinemarketingday.pl.
W ramach Online Marketing Day 2020 zostaną poruszone tematy związane z pozycjonowaniem, SEO dla e-commerce, content marketingiem, Google Ads oraz Facebook Ads. Cele wydarzenia zakładają wsparcie przedsiębiorców w pozyskiwaniu nowych klientów, a specjalistów od marketingu w rozwoju swoich kompetencji. Prelekcje zostały przygotowane w sposób pozwalający na pozyskanie nowej wiedzy oraz umiejętności zarówno osobom stawiającym pierwsze kroki w świecie digitalu, jak i ekspertom.
- W obecnej sytuacji gospodarczej firmy powinny się wzajemnie wspierać. Naszym zdaniem takim wsparciem jest dzielenie się wiedzą. Dlatego też postanowiliśmy zorganizować bezpłatną konferencję i zaprosić do współpracy specjalistów z obszaru digital marketingu. Nie będziemy mówić jak przeżyć kryzys czy jak zmieni się gospodarka i biznes. Wspólnie z prelegentami skupimy się na tym, na czym znamy się najlepiej – na marketingu i opowiemy jak skutecznie pozyskiwać klientów z internetu – mówi Milena Majchrzak, Dyrektor Zarządzająca, SEMSTORM.
Konferencja składa się z pięciu bloków tematycznych: SEO, Content marketing, Social media, Google Ads i E-commerce. W ich ramach specjaliści z wieloletnim doświadczeniem opowiedzą m.in. o tym, jak:
- zarządzać kampaniami Google Ads z ograniczonym budżetem,
- przygotować się do pracy z influencerami,
- tworzyć artykuły, które uzyskają wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania w Google,
- współpracować z agencją SEO, by uzyskiwać pożądane efekty,
- prowadzić social media, aby wzmocnić markę i odpowiadać na potrzeby użytkowników.
W roli prelegentów wystąpią: Julia Gołębiewska (Mindshare Polska), Dorota Gryglak (WhitePress®), Joanna Hałaszkiewicz (Verseo), Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas), Milena Majchrzak (SEMSTORM), Ewelina Podrez (Fox Strategy), Dagmara Rogowska (Shoper), Małgorzata Tarnawska (Delante), Tomasz Chłodecki (Justtag Group), Paweł Gontarek (Fabryka Marketingu), Krzysztof Marzec (DevaGroup), Piotr Michalak (Grupa TENSE), Przemysław Michałek (Widoczni), Tomasz Stopka (SEMURAI) i Wojciech Szymański (Ideo Force).
Online Marketing Day 2020 odbędzie się 26 czerwca i rozpocznie się o godz. 10:00. Wydarzenie zostanie w całości zrealizowane online. Zapisy odbywają się pod adresem www.onlinemarketingday.pl. Po jego zakończeniu uczestnicy otrzymają pakiet bonusów od partnerów wydarzenia, wśród których znajdą się m.in. checklisty, artykuły, magazyny oraz zniżki.
Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ, międzynarodowego programu weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. W związku z tym uczestnicy Online Marketing Day 2020, którzy posiadają certyfikaty DIMAQ, otrzymają 10 punktów recertyfikacyjnych.
Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM, firma dostarczająca narzędzia SEO, PPC i content marketingowe. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Patronami medialnymi konferencji zostali: E-commerce w Praktyce, Marketer+ oraz NowyMarketing.pl.
Wśród partnerów konferencji znaleźli się: Clusteric, Delante, Deva Group, Fabryka Marketingu, Fox Strategy, Google Internetowe Rewolucje, Grupa TENSE, Ideo Force, Justtag Group, Mindshare Polska, More Bananas, PR Calling, Semurai, Shoper, Verseo, WhitePress® i Widoczni.
Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się pod adresem: www.onlinemarketingday.pl.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.