Pierwsza kampania instax w telewizji i VOD w Polsce.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl
W grudniu ruszyła pierwsza w historii marki instax w Polsce kampania reklamowa w telewizji i na VOD. Kampania trwa dwa miesiące. Równocześnie prowadzone są działania w digitalu.
Billboardy sponsorkie instax towarzyszą programom w największych stacjach telewizyjnych TVN, Polsat i TVP. Kampania w okresie okołoświątecznym skierowana jest przede wszystkim do shoppera. W tym samym czasie spoty reklamowe emitowane są na VOD i w szeroko pojętym digitalu. Mają dotrzeć do młodszej grupy konsumentów/użytkowników instax.
Od jesieni 2019 r. Fujifilm prowadzi globalną kampanię promocyjną dla marki instax, komunikując wyjątkową wartość wydruków błyskawicznych pod hasłem “Don’t Just Take, Give.” Jej najnowsza odsłona spoty pt. „Give something real”, zachęca do zatrzymania tego, co najważniejsze - chwil i emocji, które dzielimy gdy jesteśmy razem, w świecie rzeczywistym, z przyjaciółmi i z ludźmi, których kochamy. Instax jest w centrum wszystkich tych chwil jako inspiracja, by je uchwycić, by zawsze dawać coś prawdziwego, namacalnego. Aparaty instax zdobyły dużą popularność jako produkty sprzyjające komunikacji „w realu” , a wielu użytkowników mówi wprost: “To naprawdę duża frajda dzielić się cennymi chwilami w postaci odbitek instax. Wręczając fizyczną odbitkę instax mam poczucie rzeczywistej więzi z przyjaciółmi.” Obecna kampania zachęca do dzielenia się i do radości z dawania.
Za obsługę kampanii w TV i na VOD odpowiada Mediahub Poland. Bluecloud Interactive odpowiada za adaptację kampanii na polskim rynku, prowadzenie kampanii mediowej w digitalu, obsługę marki w mediach społecznościowych, w tym konkursu konsumenckiego, oraz kreację billboardu sponsorskiego. Spoty reklamowe są adaptacją globalnej kampanii instax.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.