Pierwsza kampania instax w telewizji i VOD w Polsce.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl
W grudniu ruszyła pierwsza w historii marki instax w Polsce kampania reklamowa w telewizji i na VOD. Kampania trwa dwa miesiące. Równocześnie prowadzone są działania w digitalu.
Billboardy sponsorkie instax towarzyszą programom w największych stacjach telewizyjnych TVN, Polsat i TVP. Kampania w okresie okołoświątecznym skierowana jest przede wszystkim do shoppera. W tym samym czasie spoty reklamowe emitowane są na VOD i w szeroko pojętym digitalu. Mają dotrzeć do młodszej grupy konsumentów/użytkowników instax.
Od jesieni 2019 r. Fujifilm prowadzi globalną kampanię promocyjną dla marki instax, komunikując wyjątkową wartość wydruków błyskawicznych pod hasłem “Don’t Just Take, Give.” Jej najnowsza odsłona spoty pt. „Give something real”, zachęca do zatrzymania tego, co najważniejsze - chwil i emocji, które dzielimy gdy jesteśmy razem, w świecie rzeczywistym, z przyjaciółmi i z ludźmi, których kochamy. Instax jest w centrum wszystkich tych chwil jako inspiracja, by je uchwycić, by zawsze dawać coś prawdziwego, namacalnego. Aparaty instax zdobyły dużą popularność jako produkty sprzyjające komunikacji „w realu” , a wielu użytkowników mówi wprost: “To naprawdę duża frajda dzielić się cennymi chwilami w postaci odbitek instax. Wręczając fizyczną odbitkę instax mam poczucie rzeczywistej więzi z przyjaciółmi.” Obecna kampania zachęca do dzielenia się i do radości z dawania.
Za obsługę kampanii w TV i na VOD odpowiada Mediahub Poland. Bluecloud Interactive odpowiada za adaptację kampanii na polskim rynku, prowadzenie kampanii mediowej w digitalu, obsługę marki w mediach społecznościowych, w tym konkursu konsumenckiego, oraz kreację billboardu sponsorskiego. Spoty reklamowe są adaptacją globalnej kampanii instax.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.
Problemy społeczne
Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.