Pierwszy Dzień Beztroski: Dan Cake uruchamia świąteczną aktywację konsumencką
Marka Dan Cake startuje z nową, bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zaprasza wszystkich do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować Pierwszy Dzień Beztroski. To moment, kiedy po wysiłku, jaki został włożony w przygotowanie uroczystych Świąt, należy nam się odpoczynek, a naszym jedynym zmartwieniem powinien być wówczas dylemat, na zjedzenie jakiego wypieku świątecznego się zdecydujemy.
W ramach aktywacji powstały dwa spoty, których bohaterkami są… prawdziwe „królowe beztroski”. To kobiety, którym nic nie jest w stanie zepsuć drugiego dnia Świąt, zwłaszcza po udanej kolacji wigilijnej, którą z wielkim zaangażowaniem przygotowały dla swoich rodzin. Filmy można zobaczyć na stronie www.PierwszyDzienBeztroski.pl, na której użytkownicy postawieni są przed jedynym w okresie świąt, naprawdę prostym wyborem: Strucla albo Rolada? Wybierając jedno z ciast, wyświetla się humorystyczny film dedykowany danemu produktowi. Poprzez aktywację marka zachęca bowiem do skorzystania ze świątecznej oferty swoich pakowanych wypieków.
- Obejrzyj spot o Struclach: https://www.youtube.com/watch?v=Lyq8em3ybiI&feature=youtu.be
- Obejrzyj spot o Roladzie: https://www.youtube.com/watch?v=UkCh4XTTi3o&feature=youtu.be
– Przygotowania do Świąt wymagają od nas dużych nakładów czasu i energii, a czasem też niepotrzebnych nerwów. Dlatego w ramach naszej kampanii chcemy zachęcić wszystkich do oddania się prawdziwej, zasłużonej beztrosce. Idealny moment to drugi dzień Świąt, czyli czas, kiedy wszystkie obowiązki pozostawiamy zrealizowane za sobą i zostaje nam już tylko prawdziwy odpoczynek, bez wyrzutów sumienia – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager w Dan Cake Polonia. – Tematykę beztroski w naszych kampaniach poruszamy już nie pierwszy raz. Zdajemy sobie sprawę, że jej doświadczanie w codziennym, zabieganym życiu i w obecnej, pandemicznej rzeczywistości, to duże wyzwanie. Dlatego dążymy do tego, by niezależnie od okoliczności, ludzie zaczęli się na nią otwierać, a jednocześnie by beztroska stała się niejako synonimem naszego brandu – dodaje.
Zwieńczeniem aktywacji będzie symboliczne zamknięcie profilu marki na Facebooku na cały drugi dzień Świąt, aby jeszcze bardziej zachęcić użytkowników do oddawania się prawdziwej beztrosce.
Za koncept strategiczny, scenariusz spotów, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez Pink Media, a budowanie zasięgów i kampanię reklamową w Google, na Facebook’u i Instagramie realizuje adCookie.
Kampania potrwa od 14 do 27 grudnia br.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.