Pierwszy Dzień Beztroski: Dan Cake uruchamia świąteczną aktywację konsumencką
Marka Dan Cake startuje z nową, bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zaprasza wszystkich do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować Pierwszy Dzień Beztroski. To moment, kiedy po wysiłku, jaki został włożony w przygotowanie uroczystych Świąt, należy nam się odpoczynek, a naszym jedynym zmartwieniem powinien być wówczas dylemat, na zjedzenie jakiego wypieku świątecznego się zdecydujemy.
W ramach aktywacji powstały dwa spoty, których bohaterkami są… prawdziwe „królowe beztroski”. To kobiety, którym nic nie jest w stanie zepsuć drugiego dnia Świąt, zwłaszcza po udanej kolacji wigilijnej, którą z wielkim zaangażowaniem przygotowały dla swoich rodzin. Filmy można zobaczyć na stronie www.PierwszyDzienBeztroski.pl, na której użytkownicy postawieni są przed jedynym w okresie świąt, naprawdę prostym wyborem: Strucla albo Rolada? Wybierając jedno z ciast, wyświetla się humorystyczny film dedykowany danemu produktowi. Poprzez aktywację marka zachęca bowiem do skorzystania ze świątecznej oferty swoich pakowanych wypieków.
- Obejrzyj spot o Struclach: https://www.youtube.com/watch?v=Lyq8em3ybiI&feature=youtu.be
- Obejrzyj spot o Roladzie: https://www.youtube.com/watch?v=UkCh4XTTi3o&feature=youtu.be
– Przygotowania do Świąt wymagają od nas dużych nakładów czasu i energii, a czasem też niepotrzebnych nerwów. Dlatego w ramach naszej kampanii chcemy zachęcić wszystkich do oddania się prawdziwej, zasłużonej beztrosce. Idealny moment to drugi dzień Świąt, czyli czas, kiedy wszystkie obowiązki pozostawiamy zrealizowane za sobą i zostaje nam już tylko prawdziwy odpoczynek, bez wyrzutów sumienia – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager w Dan Cake Polonia. – Tematykę beztroski w naszych kampaniach poruszamy już nie pierwszy raz. Zdajemy sobie sprawę, że jej doświadczanie w codziennym, zabieganym życiu i w obecnej, pandemicznej rzeczywistości, to duże wyzwanie. Dlatego dążymy do tego, by niezależnie od okoliczności, ludzie zaczęli się na nią otwierać, a jednocześnie by beztroska stała się niejako synonimem naszego brandu – dodaje.
Zwieńczeniem aktywacji będzie symboliczne zamknięcie profilu marki na Facebooku na cały drugi dzień Świąt, aby jeszcze bardziej zachęcić użytkowników do oddawania się prawdziwej beztrosce.
Za koncept strategiczny, scenariusz spotów, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez Pink Media, a budowanie zasięgów i kampanię reklamową w Google, na Facebook’u i Instagramie realizuje adCookie.
Kampania potrwa od 14 do 27 grudnia br.
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju
Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.
Robotyka i SI
Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.
Sport
Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.