Komunikaty PR

Pilsner Urquell z nową kampanią reklamową

2020-03-18  |  12:30

Pilsner Urquell to pierwszy złocisty pilzner na świecie. Ikona czeskiego piwa, dystrybuowana przez Kompanię Piwowarską, po raz pierwszy została uwarzona w 1842 roku w Pilznie i od tego czasu uznawana jest za najbardziej inspirujące piwo w historii. Najnowsza kampania Pilsnera podkreśla kluczowy atrybut złocistego piwa, jakim bez wątpienia jest jego oryginalność.

30-sekundowy spot reklamowy, który swoją premierę miał 8 marca br., emitowany jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych. Inspiracją do jego stworzenia był popularny utwór Louisa Armstronga „What A Wonderful World”, który od lat jest odtwarzany przez muzyków na całym świecie. Marka poprzez nawiązanie do jazzowego singla, pokazuje, że częste naśladownictwo nie jest niczym złym, a wręcz przeciwnie, jest miarą prawdziwego sukcesu. Dlaczego? Ponieważ ludzie, pomimo dostępu do wielu zamienników, ostatecznie zawsze wracają do oryginału i choć wielu stara się go naśladować, to nic nie jest w stanie mu dorównać.

Reklama została przygotowana w ramach międzynarodowej kampanii marki. Poza Polską, dedykowana jest także na inne europejskie rynki. Do jej realizacji przesłuchano 50 muzyków, wykonujących w różnych, charakterystycznych dla siebie stylach, jedną z najpopularniejszych piosenek Armstronga.

Emisji reklamy towarzyszą działania digitalowe, za które odpowiada czeska agencja Mustard oraz komunikacja PR prowadzona przez Tailor Made PR.

Spot dostępny jest pod linkiem: https://bit.ly/2IHaC3s

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.