Komunikaty PR

„Pióro odpowiedzialności” dla Nienieodpowiedzialnych

2020-04-28  |  01:00
  • Artykuł prof. Anny Gizy „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” opublikowany na łamach gazety Nienieodpowiedzialni został nagrodzony „Piórem odpowiedzialności”.
  • To już 10. edycja konkursu organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
  • Jury przyznało autorce główną nagrodę za podjęcie tematu odpowiedzialnego przywództwa, które w obliczu zupełnie nowych wyzwań społeczno-gospodarczych nabiera kluczowego znaczenia.

Do jubileuszowej edycji konkursu dla dziennikarzy i ekspertów CSR podejmujących tematy związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu zgłoszono 65 tekstów. Jury składające się z dziennikarzy, publicystów, profesorów, przedstawicieli Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a także zwycięzców poprzedniej edycji konkursu wyróżniło 9 prac. Nagrodę główną w kategorii artykuł ekspercki otrzymała prof. Anna Giza za opublikowany na łamach gazety Nienieodpowiedzialni tekst „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” (dostępny również online: https://nienieodpowiedzialni.pl/czas-niekonwencjonalnych-wizjonerow/).

- Nasza gazeta jest, obok konferencji, książek i serwisu www, częścią wielowymiarowego projektu Nienieodpowiedzialni. Zależy nam, aby była przestrzenią do wymiany myśli, głębszego zanurzenia się w problemy otaczającego nas świata, inicjowania dyskusji nad misją i przyszłością biznesu. Do podzielenia się swoimi przemyśleniami zapraszamy autorytety z bardzo różnych dziedzin, ekspertów świata nauki, biznesu, mediów, sztuki. Jesteśmy dumni, że możemy na naszych łamach gościć tak wybitnych autorów, jak prof. Anna Giza i cieszymy się, że jej artykuł o odpowiedzialnym i mądrym przywództwie znalazł uznanie jury konkursu „Pióro odpowiedzialności”.  Zachęcam też do zapoznania się z pozostałymi naszymi artykułami, być może któryś z nich posłuży za drogowskaz lub inspirację w obecnym, trudnym czasie – mówi Artur Nowak-Gocławski, redaktor naczelny Gazety Nienieodpowiedzialni.

Artykuł „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” doceniono za podjęcie tematu odpowiedzialnego przywództwa, które w obliczu zupełnie nowych wyzwań społeczno-gospodarczych nabiera kluczowego znaczenia. Prof. Giza dokonuje w nim m.in. analizy przyczyn utraty zaufania społecznego przez elity, roli odpowiedzialnych liderów biznesowych oraz świadomych obywateli i konsumentów we współczesnym świecie, a także porusza temat odważnego, autonomicznego przywództwa. Tekst został opublikowany w 6. numerze gazety Nienieodpowiedzialni, dostępny jest także online. Gazetę można bezpłatnie zamówić na stronie https://nienieodpowiedzialni.pl/sklep/.

 

O Nienieodpowiedzialnych

Nienieodpowiedzialni to projekt zainicjowany w 2013 r. przez ANG Spółdzielnię oraz fundację "Będę Kim Zechcę" – w listopadzie 2018 r. fundacja zmieniła nazwę na „Nienieodpowiedzialni”. Idea projektu odwołuje się do zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialności i zaangażowania społecznego branży finansowej. W ramach projektu  zorganizowanych zostało już sześć konferencji, prowadzony jest również portal www.nienieodpowiedzialni.pl, a raz w roku wydawana jest gazeta podsumowującą działania w ramach projektu. Od 2018 roku, w ramach Nienieodpowiedzialnych wydawany jest cykl książkowy „Rozmowy o odpowiedzialności”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.