Komunikaty PR

„Pióro odpowiedzialności” dla Nienieodpowiedzialnych

2020-04-28  |  01:00
  • Artykuł prof. Anny Gizy „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” opublikowany na łamach gazety Nienieodpowiedzialni został nagrodzony „Piórem odpowiedzialności”.
  • To już 10. edycja konkursu organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
  • Jury przyznało autorce główną nagrodę za podjęcie tematu odpowiedzialnego przywództwa, które w obliczu zupełnie nowych wyzwań społeczno-gospodarczych nabiera kluczowego znaczenia.

Do jubileuszowej edycji konkursu dla dziennikarzy i ekspertów CSR podejmujących tematy związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu zgłoszono 65 tekstów. Jury składające się z dziennikarzy, publicystów, profesorów, przedstawicieli Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a także zwycięzców poprzedniej edycji konkursu wyróżniło 9 prac. Nagrodę główną w kategorii artykuł ekspercki otrzymała prof. Anna Giza za opublikowany na łamach gazety Nienieodpowiedzialni tekst „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” (dostępny również online: https://nienieodpowiedzialni.pl/czas-niekonwencjonalnych-wizjonerow/).

- Nasza gazeta jest, obok konferencji, książek i serwisu www, częścią wielowymiarowego projektu Nienieodpowiedzialni. Zależy nam, aby była przestrzenią do wymiany myśli, głębszego zanurzenia się w problemy otaczającego nas świata, inicjowania dyskusji nad misją i przyszłością biznesu. Do podzielenia się swoimi przemyśleniami zapraszamy autorytety z bardzo różnych dziedzin, ekspertów świata nauki, biznesu, mediów, sztuki. Jesteśmy dumni, że możemy na naszych łamach gościć tak wybitnych autorów, jak prof. Anna Giza i cieszymy się, że jej artykuł o odpowiedzialnym i mądrym przywództwie znalazł uznanie jury konkursu „Pióro odpowiedzialności”.  Zachęcam też do zapoznania się z pozostałymi naszymi artykułami, być może któryś z nich posłuży za drogowskaz lub inspirację w obecnym, trudnym czasie – mówi Artur Nowak-Gocławski, redaktor naczelny Gazety Nienieodpowiedzialni.

Artykuł „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” doceniono za podjęcie tematu odpowiedzialnego przywództwa, które w obliczu zupełnie nowych wyzwań społeczno-gospodarczych nabiera kluczowego znaczenia. Prof. Giza dokonuje w nim m.in. analizy przyczyn utraty zaufania społecznego przez elity, roli odpowiedzialnych liderów biznesowych oraz świadomych obywateli i konsumentów we współczesnym świecie, a także porusza temat odważnego, autonomicznego przywództwa. Tekst został opublikowany w 6. numerze gazety Nienieodpowiedzialni, dostępny jest także online. Gazetę można bezpłatnie zamówić na stronie https://nienieodpowiedzialni.pl/sklep/.

 

O Nienieodpowiedzialnych

Nienieodpowiedzialni to projekt zainicjowany w 2013 r. przez ANG Spółdzielnię oraz fundację "Będę Kim Zechcę" – w listopadzie 2018 r. fundacja zmieniła nazwę na „Nienieodpowiedzialni”. Idea projektu odwołuje się do zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialności i zaangażowania społecznego branży finansowej. W ramach projektu  zorganizowanych zostało już sześć konferencji, prowadzony jest również portal www.nienieodpowiedzialni.pl, a raz w roku wydawana jest gazeta podsumowującą działania w ramach projektu. Od 2018 roku, w ramach Nienieodpowiedzialnych wydawany jest cykl książkowy „Rozmowy o odpowiedzialności”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.