Komunikaty PR

„Pióro odpowiedzialności” dla Nienieodpowiedzialnych

2020-04-28  |  01:00
  • Artykuł prof. Anny Gizy „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” opublikowany na łamach gazety Nienieodpowiedzialni został nagrodzony „Piórem odpowiedzialności”.
  • To już 10. edycja konkursu organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
  • Jury przyznało autorce główną nagrodę za podjęcie tematu odpowiedzialnego przywództwa, które w obliczu zupełnie nowych wyzwań społeczno-gospodarczych nabiera kluczowego znaczenia.

Do jubileuszowej edycji konkursu dla dziennikarzy i ekspertów CSR podejmujących tematy związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu zgłoszono 65 tekstów. Jury składające się z dziennikarzy, publicystów, profesorów, przedstawicieli Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a także zwycięzców poprzedniej edycji konkursu wyróżniło 9 prac. Nagrodę główną w kategorii artykuł ekspercki otrzymała prof. Anna Giza za opublikowany na łamach gazety Nienieodpowiedzialni tekst „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” (dostępny również online: https://nienieodpowiedzialni.pl/czas-niekonwencjonalnych-wizjonerow/).

- Nasza gazeta jest, obok konferencji, książek i serwisu www, częścią wielowymiarowego projektu Nienieodpowiedzialni. Zależy nam, aby była przestrzenią do wymiany myśli, głębszego zanurzenia się w problemy otaczającego nas świata, inicjowania dyskusji nad misją i przyszłością biznesu. Do podzielenia się swoimi przemyśleniami zapraszamy autorytety z bardzo różnych dziedzin, ekspertów świata nauki, biznesu, mediów, sztuki. Jesteśmy dumni, że możemy na naszych łamach gościć tak wybitnych autorów, jak prof. Anna Giza i cieszymy się, że jej artykuł o odpowiedzialnym i mądrym przywództwie znalazł uznanie jury konkursu „Pióro odpowiedzialności”.  Zachęcam też do zapoznania się z pozostałymi naszymi artykułami, być może któryś z nich posłuży za drogowskaz lub inspirację w obecnym, trudnym czasie – mówi Artur Nowak-Gocławski, redaktor naczelny Gazety Nienieodpowiedzialni.

Artykuł „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” doceniono za podjęcie tematu odpowiedzialnego przywództwa, które w obliczu zupełnie nowych wyzwań społeczno-gospodarczych nabiera kluczowego znaczenia. Prof. Giza dokonuje w nim m.in. analizy przyczyn utraty zaufania społecznego przez elity, roli odpowiedzialnych liderów biznesowych oraz świadomych obywateli i konsumentów we współczesnym świecie, a także porusza temat odważnego, autonomicznego przywództwa. Tekst został opublikowany w 6. numerze gazety Nienieodpowiedzialni, dostępny jest także online. Gazetę można bezpłatnie zamówić na stronie https://nienieodpowiedzialni.pl/sklep/.

 

O Nienieodpowiedzialnych

Nienieodpowiedzialni to projekt zainicjowany w 2013 r. przez ANG Spółdzielnię oraz fundację "Będę Kim Zechcę" – w listopadzie 2018 r. fundacja zmieniła nazwę na „Nienieodpowiedzialni”. Idea projektu odwołuje się do zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialności i zaangażowania społecznego branży finansowej. W ramach projektu  zorganizowanych zostało już sześć konferencji, prowadzony jest również portal www.nienieodpowiedzialni.pl, a raz w roku wydawana jest gazeta podsumowującą działania w ramach projektu. Od 2018 roku, w ramach Nienieodpowiedzialnych wydawany jest cykl książkowy „Rozmowy o odpowiedzialności”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings Biuro prasowe
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Polityka

Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.