Komunikaty PR

„Pióro odpowiedzialności” dla Nienieodpowiedzialnych

2020-04-28  |  01:00
  • Artykuł prof. Anny Gizy „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” opublikowany na łamach gazety Nienieodpowiedzialni został nagrodzony „Piórem odpowiedzialności”.
  • To już 10. edycja konkursu organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
  • Jury przyznało autorce główną nagrodę za podjęcie tematu odpowiedzialnego przywództwa, które w obliczu zupełnie nowych wyzwań społeczno-gospodarczych nabiera kluczowego znaczenia.

Do jubileuszowej edycji konkursu dla dziennikarzy i ekspertów CSR podejmujących tematy związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu zgłoszono 65 tekstów. Jury składające się z dziennikarzy, publicystów, profesorów, przedstawicieli Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a także zwycięzców poprzedniej edycji konkursu wyróżniło 9 prac. Nagrodę główną w kategorii artykuł ekspercki otrzymała prof. Anna Giza za opublikowany na łamach gazety Nienieodpowiedzialni tekst „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” (dostępny również online: https://nienieodpowiedzialni.pl/czas-niekonwencjonalnych-wizjonerow/).

- Nasza gazeta jest, obok konferencji, książek i serwisu www, częścią wielowymiarowego projektu Nienieodpowiedzialni. Zależy nam, aby była przestrzenią do wymiany myśli, głębszego zanurzenia się w problemy otaczającego nas świata, inicjowania dyskusji nad misją i przyszłością biznesu. Do podzielenia się swoimi przemyśleniami zapraszamy autorytety z bardzo różnych dziedzin, ekspertów świata nauki, biznesu, mediów, sztuki. Jesteśmy dumni, że możemy na naszych łamach gościć tak wybitnych autorów, jak prof. Anna Giza i cieszymy się, że jej artykuł o odpowiedzialnym i mądrym przywództwie znalazł uznanie jury konkursu „Pióro odpowiedzialności”.  Zachęcam też do zapoznania się z pozostałymi naszymi artykułami, być może któryś z nich posłuży za drogowskaz lub inspirację w obecnym, trudnym czasie – mówi Artur Nowak-Gocławski, redaktor naczelny Gazety Nienieodpowiedzialni.

Artykuł „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” doceniono za podjęcie tematu odpowiedzialnego przywództwa, które w obliczu zupełnie nowych wyzwań społeczno-gospodarczych nabiera kluczowego znaczenia. Prof. Giza dokonuje w nim m.in. analizy przyczyn utraty zaufania społecznego przez elity, roli odpowiedzialnych liderów biznesowych oraz świadomych obywateli i konsumentów we współczesnym świecie, a także porusza temat odważnego, autonomicznego przywództwa. Tekst został opublikowany w 6. numerze gazety Nienieodpowiedzialni, dostępny jest także online. Gazetę można bezpłatnie zamówić na stronie https://nienieodpowiedzialni.pl/sklep/.

 

O Nienieodpowiedzialnych

Nienieodpowiedzialni to projekt zainicjowany w 2013 r. przez ANG Spółdzielnię oraz fundację "Będę Kim Zechcę" – w listopadzie 2018 r. fundacja zmieniła nazwę na „Nienieodpowiedzialni”. Idea projektu odwołuje się do zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialności i zaangażowania społecznego branży finansowej. W ramach projektu  zorganizowanych zostało już sześć konferencji, prowadzony jest również portal www.nienieodpowiedzialni.pl, a raz w roku wydawana jest gazeta podsumowującą działania w ramach projektu. Od 2018 roku, w ramach Nienieodpowiedzialnych wydawany jest cykl książkowy „Rozmowy o odpowiedzialności”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.