Komunikaty PR

Piotr Tałaj nowym Managing Directorem w VuFinder Studios

2023-10-09  |  16:45
Biuro prasowe

Piotr Tałaj obejmuje funkcję Managing Directora w VuFinder Studios. Zastąpił Łukasza Kołtunowicza pełniącego tę rolę od połowy 2022 roku.

Piotr Tałaj jest absolwentem Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. To doświadczony producent filmowy z 13-letnim stażem w branży. Karierę zaczynał od pracy asystenta a następnie kierownika produkcji. Przez lata zdobywał kompetencje w tym obszarze, brał udział w największych projektach reklamowych dla globalnych marek i klientów. Pracował m.in. w Redworks, Dobro, Houdini Film czy Platige Image.

Przez ostatni rok był związany na stałe z VuFinder Studios, gdzie m.in. współtworzył od podstaw strategię pracy przy Wirtualnej Produkcji - nowym narzędziu filmowym. Dziś jest czołowym specjalistą w tej dziedzinie na polskim rynku.

VuFinder Studios działa od czerwca 2022 roku i specjalizuje się w realizacji projektów z użyciem produkcji wirtualnej. Ma na swoim koncie ponad 40 reklam, teledysków i projektów społecznych pracując dla międzynarodowych klientów takich jak: McCann New York, Havas London, BETC Paris, Rattling Stick czy Carlsberg. VuFinder Studios dysponuje studiem o powierzchni 600 m2 oraz ekranem ledowym firmy ROE Black Pearl 2 V2 o wymiarach 24x6 m.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.