Platforma biznesowa dla firm – jakie niesie za sobą korzyści?
W dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu budowanie i utrzymywanie relacji odgrywa kluczową rolę w osiągnięciu sukcesu. Celebracja ważnych wydarzeń, takich jak jubileusze pracowników, urodziny czy podziękowanie partnerom w biznesie, stanowi integralną część strategii zarządzania. Korzystanie z nowoczesnych rozwiązań staje się nieocenionym narzędziem przy wyborze odpowiednich upominków, automatyzacji procesów, a także personalizacji i oszczędności czasu. Dzięki temu firmy mogą skuteczniej zarządzać relacjami i wzmacniać pozycję na rynku.
Marka Nobilia powstała po to, by obdarowywanie stało się przyjemnym doświadczeniem. Od 2001 roku pomaga tworzyć wyrafinowane podarunki, które są idealnym wyborem przy budowaniu relacji z pracownikami oraz klientami biznesowymi. Z myślą o ofercie dla firm, marka wprowadziła intuicyjną platformę biznesową, która ułatwia proces składania firmowych zamówień.
Dla kogo jest skierowana platforma biznesowa Nobilia?
Platforma Nobilia jest idealna dla firm każdej wielkości oraz agencji reklamowych czy eventowych, które chcą wyróżnić się poprzez wyjątkowe prezenty dla swoich pracowników, klientów czy partnerów biznesowych. Oferta marki jest doskonała na różnorodne okazje – od jubileuszy firmowych po świąteczne upominki.
Platforma Nobilia to odpowiedź na potrzeby współczesnego biznesu, który wymaga szybkich, wygodnych i efektywnych rozwiązań – komentuje Anna Garmada, właścicielka marki Nobilia.
Korzyści dla firm – dlaczego warto być użytkownikiem platformy?
Atrakcyjne rabaty: Klienci biznesowi mogą liczyć na zakup produktów w cenach hurtowych. Rejestracja na platformie jako 'klient – firma' umożliwia dostęp do atrakcyjnych rabatów na całą ofertę, co pozwala na znaczące oszczędności.
Aktualne stany magazynowe: Platforma umożliwia bieżące sprawdzanie dostępności produktów. Funkcja „Pobierz aktualne stany magazynowe dla klientów hurtowych” pozwala na szybkie zweryfikowanie dostępności zestawów w wybranej ilości.
Unikalna oferta: Możliwość stworzenia dedykowanej strony z wybranymi kompozycjami upominkowymi, do której będę mieli dostęp pracownicy. Stronę można spersonalizować, dodając logo firmy oraz informację, na jaką okazję, przeznaczony jest prezent. Zamówienia mogą być wysyłane bezpośrednio pod wskazane adresy.
Kompleksowa obsługa online: Proces wyboru prezentu, projektowania bilecików, składania zamówień, wyboru sposobu dostawy i płatności jest w pełni zautomatyzowany i odbywa się online.
Generowanie własnej oferty online: Nasza platforma umożliwia tworzenie personalizowanych ofert prezentowych. W kilka minut agencja reklamowa może stworzyć ofertę dla swojego klienta.
Personalizacja zestawów: Zestawy mogą być wzbogacone o estetyczne dodatki z logo marki, takie jak wstążki, obwoluty na pudełka lub bileciki – co dodatkowo uatrakcyjnia prezent.
Biblioteka oryginalnych grafik gratis: Dostęp do okazjonalnych grafik, które sprawiają, że każdy prezent jest unikalny i dopracowany w każdym szczególe.
Delikatesy: Możliwość zakupu pojedynczych produktów marek Skład Praski, Choco Maya i Ovocnie, idealnych na mniejsze okazje.
Jak uzyskać dostęp do platformy biznesowej Nobilia?
-
Przejdź do zakładki rejestracji w panelu logowania.
-
Wypełnij dane kontaktowe i ustaw hasło.
-
Zaznacz opcję “Chcę się zarejestrować jako klient biznesowy”.
-
Wypełnij dane firmy i wybierz typ klienta - firma lub agencja reklamowa.
-
Zaznacz zgody marketingowe i czekaj na weryfikację moderatora.
Korzystanie z biznesowych funkcji sklepu internetowego pozwala łatwo i przyjemnie zarządzać firmowymi upominkami przez 365 dni w roku. Szczegóły oferty dostępne są pod linkiem: https://www.nobilia.pl/content/dla-firm.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.