Komunikaty PR

Platige Image zrealizowało postprodukcję obrazu w nowej reklamie AXE

2023-03-22  |  13:50
Biuro prasowe

Znana marka męskich kosmetyków AXE rusza z nową globalną kampanią reklamową. Za przygotowanie animacji 2D i 3D, VFX oraz korekcję kolorów odpowiadało polskie studio Platige Image. Projekt został pozyskany dzięki działającemu od ponad roku na amerykańskim rynku zespołowi Platige USA.

Człowiek w masce kozy, mechaniczne tygrysy, postać z czterema rękami i tańczące zwierzęta przechodzące ze świata fantazyjnego do realnego to tylko niewielka część tego, co zobaczymy w najnowszym spocie.

Praca Platige polegała na przeniesieniu nieszablonowej wizji agencji oraz reżysera z tekstu na ekran. W pracy nad łącznie kilkoma kilkunastosekundowymi spotami specjaliści z Platige Image wykorzystali wiele zaawansowanych technik animacji. Reżyserem reklamy był amerykański muzyk, reżyser filmowy oraz youtuber Mike Diva. Jego dorobek to m.in. teledyski dla takich gwiazd, jak chociażby Lil Nas X. Ostatnio realizował shorty dla programu rozrywkowego Saturday Night Live, w tym z udziałem Pedro Pascala („The Last of Us”, „Gra o tron”, „Narcos”, „The Mandalorian”). Jedną z kluczowych osób występujących w spocie jest popularny raper Lil Baby.

Za realizację projektu ze strony Platige Image odpowiedzialni byli m.in. Sonia Marcinkowska, Producentka oraz Bartosz Krasicki, ART/VFX Supervisor. 

Projekt ten wyróżnia nie tylko kolorowa i dynamiczna odsłona, od której nie sposób oderwać wzroku, ale także różnorodność i liczba zastosowanych technik animacji. Aby zrealizować wszystkie pomysły zawarte w briefie wykorzystaliśmy wszelkie możliwe techniki grafiki komputerowej począwszy od tradycyjnych grafik 2D, aż po skomplikowane animacje 3D – mówi Bartosz Krasicki, ART i VFX Supervisor.

–  Praca nad tym projektem była też wyjątkowa ze względu na otwartość na nasze pomysły po stronie klienta. Dzięki bogatemu doświadczeniu mogliśmy zaproponować wiele ciekawych rozwiązań. Ta wolność podczas pracy przyniosła wspaniałe efekty – dodaje Sonia Marcinkowska, producentka.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.