Platige Image prezentuje showreel 3D
Pierwsza w Polsce reklama 3D DOOH z Żabsonem dla Samsunga, nagradzana animacja promująca turystykę w Australii z uroczą kangurzycą Ruby, spoty reklamowe Samsung Galaxy Z Flip 4, Pepsi oraz Armani to produkcje od Platige Image, jakie można było oglądać na cyfrowych billboardach 3D na ulicach Warszawy, Nowego Jorku, Los Angeles i Seulu. Teraz, realizacje przygotowane wspólnie ze Screen Network, możemy zobaczyć w najnowszym showreelu Platige Image.
Reklamy 3D DOOH to popularna forma prezentacji na całym świecie, ciesząca się dużym zainteresowaniem ze strony marek oraz widzów. Wyróżniają się przede wszystkim zaawansowanymi efektami wizualnymi, osiągniętymi dzięki wykorzystaniu technologii 3D. Ich nietypowa aranżacja pozwala na personalizację emitowanego przekazu angażując przy tym odbiorców. Bilbordy 3D umieszczane są często w nietypowych miejscach, gdzie podlegają integracji z rzeczywistym otoczeniem i swoją unikalnością przyciągają uwagę przechodniów, lecz także oglądających online. Dzięki temu spoty 3D DOOH cieszą się popularnością w branży reklamowej, oferując innowacyjne i kreatywne podejście do komunikacji z konsumentami.
Platige Image to studio postprodukcyjne specjalizujące się w grafice komputerowej, animacji 3D i efektach wizualnych na potrzeby filmu, rozrywki i reklam. Wykorzystując najnowsze technologie studio ma w swoim dorobku realizacje spotów reklamowych w postaci 3D DOOH wyświetlanych, nie tylko w polskich miastach, ale też na ekranach rozmieszczonych na ulicach miast na całym świecie.
Fragmenty reklam i materiały pokazujące proces powstawania tych materiałów, możemy zobaczyć w najnowszym 3D reelu przygotowanym przez specjalistów z Platige. Film dostępny jest na kanale YouTube PlatigeImage.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.