Platige Image prezentuje showreel 3D
Pierwsza w Polsce reklama 3D DOOH z Żabsonem dla Samsunga, nagradzana animacja promująca turystykę w Australii z uroczą kangurzycą Ruby, spoty reklamowe Samsung Galaxy Z Flip 4, Pepsi oraz Armani to produkcje od Platige Image, jakie można było oglądać na cyfrowych billboardach 3D na ulicach Warszawy, Nowego Jorku, Los Angeles i Seulu. Teraz, realizacje przygotowane wspólnie ze Screen Network, możemy zobaczyć w najnowszym showreelu Platige Image.
Reklamy 3D DOOH to popularna forma prezentacji na całym świecie, ciesząca się dużym zainteresowaniem ze strony marek oraz widzów. Wyróżniają się przede wszystkim zaawansowanymi efektami wizualnymi, osiągniętymi dzięki wykorzystaniu technologii 3D. Ich nietypowa aranżacja pozwala na personalizację emitowanego przekazu angażując przy tym odbiorców. Bilbordy 3D umieszczane są często w nietypowych miejscach, gdzie podlegają integracji z rzeczywistym otoczeniem i swoją unikalnością przyciągają uwagę przechodniów, lecz także oglądających online. Dzięki temu spoty 3D DOOH cieszą się popularnością w branży reklamowej, oferując innowacyjne i kreatywne podejście do komunikacji z konsumentami.
Platige Image to studio postprodukcyjne specjalizujące się w grafice komputerowej, animacji 3D i efektach wizualnych na potrzeby filmu, rozrywki i reklam. Wykorzystując najnowsze technologie studio ma w swoim dorobku realizacje spotów reklamowych w postaci 3D DOOH wyświetlanych, nie tylko w polskich miastach, ale też na ekranach rozmieszczonych na ulicach miast na całym świecie.
Fragmenty reklam i materiały pokazujące proces powstawania tych materiałów, możemy zobaczyć w najnowszym 3D reelu przygotowanym przez specjalistów z Platige. Film dostępny jest na kanale YouTube PlatigeImage.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.