Komunikaty PR

Platige Image prezentuje showreel 3D

2023-08-25  |  12:31
Biuro prasowe

Pierwsza w Polsce reklama 3D DOOH z Żabsonem dla Samsunga, nagradzana animacja promująca turystykę w Australii z uroczą kangurzycą Ruby, spoty reklamowe Samsung Galaxy Z Flip 4, Pepsi oraz Armani to produkcje od Platige Image, jakie można było oglądać na cyfrowych billboardach 3D na ulicach Warszawy, Nowego Jorku, Los Angeles i Seulu. Teraz, realizacje przygotowane wspólnie ze Screen Network, możemy zobaczyć w najnowszym showreelu Platige Image.

Reklamy 3D DOOH to popularna forma prezentacji na całym świecie, ciesząca się dużym zainteresowaniem ze strony marek oraz widzów. Wyróżniają się przede wszystkim zaawansowanymi efektami wizualnymi, osiągniętymi dzięki wykorzystaniu technologii 3D. Ich nietypowa aranżacja pozwala na personalizację emitowanego przekazu angażując przy tym odbiorców. Bilbordy 3D umieszczane są często w nietypowych miejscach, gdzie podlegają integracji z rzeczywistym otoczeniem i swoją unikalnością przyciągają uwagę przechodniów, lecz także oglądających online. Dzięki temu spoty 3D DOOH cieszą się popularnością w branży reklamowej, oferując innowacyjne i kreatywne podejście do komunikacji z konsumentami.

Platige Image to studio postprodukcyjne specjalizujące się w grafice komputerowej, animacji 3D i efektach wizualnych na potrzeby filmu, rozrywki i reklam. Wykorzystując najnowsze technologie studio ma w swoim dorobku realizacje spotów reklamowych w postaci 3D DOOH wyświetlanych, nie tylko w polskich miastach, ale też na ekranach rozmieszczonych na ulicach miast na całym świecie.

Fragmenty reklam i materiały pokazujące proces powstawania tych materiałów, możemy zobaczyć w najnowszym 3D reelu przygotowanym przez specjalistów z Platige. Film dostępny jest na kanale YouTube PlatigeImage.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.