Platige Image z kolejną prestiżową nagrodą za G’day the Short Film
Zrealizowana przez Platige Image dla Tourism Australia animacja została doceniona przez jury 13. edycji konkursu The Lovie Awards. Złoto w kategorii Film & Video: Animation to nie jedyna nagroda, jaką za przygotowanie spotów zachęcających do odwiedzenia Australii otrzymało polskie studio. Tylko w październiku br. realizacja została doceniona na Shots Awards Asia Pacific oraz przez członków Klubu Twórców Reklamy, którzy przyznali jej aż 4 statuetki.
Nagrodzony film powstał na zlecenie Australijskiej Izby Turystyki, przygotowała go agencja M&C Saatchi/Sydeny i studio produkcyjne FINCH, a reżyserował Michael Grecey.
– Otrzymanie kolejnej już nagrody za projekt Tourism Australia, to nie tylko uznanie dla naszej ciężkiej pracy, ale też dowód, że nasze realizacje są na najwyższym światowym poziomie. Cieszymy się ogromnie, że stworzona w naszym studiu kangurzyca Ruby podbiła nie tylko serca internautów na całym świecie, ale też zyskała uznanie wśród ludzi z branży – mówi Karol Żbikowski, CEO Platige Image.
Spoty zachęcające do odwiedzenia Australii, w samej sieci, widziało już ponad 100 mln osób. W ramach projektu powstała także wersja reklamy na nośniki 3D DOOH, którą pokazywano m.in. w tak prestiżowych lokacjach jak: Godzilla w Nowym Jorku, Moxy w Los Angeles oraz K-Pop w Seulu.
The Lovie Awards to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w Europie przyznawanych w uznaniu za wkład w rozwój kultury, technologii oraz biznesu w domenie internetowej. Wyróżnienia złote, srebrne i brązowe przyznawane są od 2010 r. przez grono blisko 4 000 ekspertów wchodzących w skład IADAS (International Academy of Digital Arts and Sciences) – to samo, które przyznaje Webby Awards
Platige Image to polskie studio z 25-letnim doświadczeniem, które od ponad roku posiada swoje przedstawicielstwo w Los Angeles, specjalizuje się w produkcji filmów, projektowaniu grafiki komputerowej, tworzeniu animacji 3D oraz cyfrowych efektach specjalnych. Firma może pochwalić się imponującym dorobkiem, prace związane z przygotowanie VFX-ów do takich produkcji, jak Wiedźmin, Cień i Kość czy Zmasakrowani, realizowanych dla platformy Netflix.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.