Komunikaty PR

Platige Image z kolejną prestiżową nagrodą za G’day the Short Film

2023-11-13  |  11:34

Zrealizowana przez Platige Image dla Tourism Australia animacja została doceniona przez jury 13. edycji konkursu The Lovie Awards. Złoto w kategorii Film & Video: Animation to nie jedyna nagroda, jaką za przygotowanie spotów zachęcających do odwiedzenia Australii otrzymało polskie studio. Tylko w październiku br. realizacja została doceniona na Shots Awards Asia Pacific oraz przez członków Klubu Twórców Reklamy, którzy przyznali jej aż 4 statuetki.

Nagrodzony film powstał na zlecenie Australijskiej Izby Turystyki, przygotowała go agencja M&C Saatchi/Sydeny i studio produkcyjne FINCH, a reżyserował Michael Grecey.

Otrzymanie kolejnej już nagrody za projekt Tourism Australia, to nie tylko uznanie dla naszej ciężkiej pracy, ale też dowód, że nasze realizacje są na najwyższym światowym poziomie. Cieszymy się ogromnie, że stworzona w naszym studiu kangurzyca Ruby podbiła nie tylko serca internautów na całym świecie, ale też zyskała uznanie wśród ludzi z branży – mówi Karol Żbikowski, CEO Platige Image.  

Spoty zachęcające do odwiedzenia Australii, w samej sieci, widziało już ponad 100 mln osób. W ramach projektu powstała także wersja reklamy na nośniki 3D DOOH, którą pokazywano m.in. w tak prestiżowych lokacjach jak: Godzilla w Nowym Jorku, Moxy w Los Angeles oraz K-Pop w Seulu.

The Lovie Awards to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w Europie przyznawanych w uznaniu za wkład w rozwój kultury, technologii oraz biznesu w domenie internetowej. Wyróżnienia złote, srebrne i brązowe przyznawane są od 2010 r. przez grono blisko 4 000 ekspertów wchodzących w skład IADAS (International Academy of Digital Arts and Sciences) – to samo, które przyznaje Webby Awards

Platige Image to polskie studio z 25-letnim doświadczeniem, które od ponad roku posiada swoje przedstawicielstwo w Los Angeles, specjalizuje się w produkcji filmów, projektowaniu grafiki komputerowej, tworzeniu animacji 3D oraz cyfrowych efektach specjalnych. Firma może pochwalić się imponującym dorobkiem, prace związane z przygotowanie VFX-ów do takich produkcji, jak Wiedźmin, Cień i Kość czy Zmasakrowani, realizowanych dla platformy Netflix.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.