Platige Image z kolejną prestiżową nagrodą za G’day the Short Film
Zrealizowana przez Platige Image dla Tourism Australia animacja została doceniona przez jury 13. edycji konkursu The Lovie Awards. Złoto w kategorii Film & Video: Animation to nie jedyna nagroda, jaką za przygotowanie spotów zachęcających do odwiedzenia Australii otrzymało polskie studio. Tylko w październiku br. realizacja została doceniona na Shots Awards Asia Pacific oraz przez członków Klubu Twórców Reklamy, którzy przyznali jej aż 4 statuetki.
Nagrodzony film powstał na zlecenie Australijskiej Izby Turystyki, przygotowała go agencja M&C Saatchi/Sydeny i studio produkcyjne FINCH, a reżyserował Michael Grecey.
– Otrzymanie kolejnej już nagrody za projekt Tourism Australia, to nie tylko uznanie dla naszej ciężkiej pracy, ale też dowód, że nasze realizacje są na najwyższym światowym poziomie. Cieszymy się ogromnie, że stworzona w naszym studiu kangurzyca Ruby podbiła nie tylko serca internautów na całym świecie, ale też zyskała uznanie wśród ludzi z branży – mówi Karol Żbikowski, CEO Platige Image.
Spoty zachęcające do odwiedzenia Australii, w samej sieci, widziało już ponad 100 mln osób. W ramach projektu powstała także wersja reklamy na nośniki 3D DOOH, którą pokazywano m.in. w tak prestiżowych lokacjach jak: Godzilla w Nowym Jorku, Moxy w Los Angeles oraz K-Pop w Seulu.
The Lovie Awards to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w Europie przyznawanych w uznaniu za wkład w rozwój kultury, technologii oraz biznesu w domenie internetowej. Wyróżnienia złote, srebrne i brązowe przyznawane są od 2010 r. przez grono blisko 4 000 ekspertów wchodzących w skład IADAS (International Academy of Digital Arts and Sciences) – to samo, które przyznaje Webby Awards
Platige Image to polskie studio z 25-letnim doświadczeniem, które od ponad roku posiada swoje przedstawicielstwo w Los Angeles, specjalizuje się w produkcji filmów, projektowaniu grafiki komputerowej, tworzeniu animacji 3D oraz cyfrowych efektach specjalnych. Firma może pochwalić się imponującym dorobkiem, prace związane z przygotowanie VFX-ów do takich produkcji, jak Wiedźmin, Cień i Kość czy Zmasakrowani, realizowanych dla platformy Netflix.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.