Komunikaty PR

Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych wybrała agencję Triple PR

2023-10-23  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania komunikat ( 0.04 MB )

Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych (PINK) wybrała agencję Triple PR na partnera w zakresie strategii i prowadzenia komunikacji Stowarzyszenia.

Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych zrzesza przedstawicieli wszystkich sektorów i usług rynku nieruchomości komercyjnych w jednej organizacji, umożliwiając im wywieranie realnego wpływu na otaczające środowisko gospodarcze, polityczne i społeczne. Stowarzyszenie PINK jest zarówno ich reprezentantem, jak i platformą wymiany doświadczeń, wiedzy i współpracy. Współpracując z innymi organizacjami, promuje dobre praktyki na rynku nieruchomości komercyjnych. Do Stowarzyszenia należą - deweloperzy, inwestorzy, asset menedżerowie i zarządcy nieruchomości, firmy projektowe i konsultanci budowlani, doradcy rynku nieruchomości oraz firmy doradztwa prawnego, podatkowego oraz usług finansowych.

Branża nieruchomości komercyjnych potrzebuje efektywnej reprezentacji. Dlatego tak ważna jest dla nas komunikacja z rynkiem, także za pośrednictwem mediów, kanałów własnych czy platform społecznościowych – liderami opinii. Potrzebujemy w tym obszarze nie tylko sprawnej obsługi, ale przede wszystkim doradztwa, jak jeszcze lepiej prowadzić komunikację Stowarzyszenia. Dlatego wybraliśmy agencję Triple PR, którą wyróżnia elastyczne reagowanie na potrzeby klienta. Doskonała znajomość rynku real estate oraz doradztwo strategiczne na wysokim poziomie zdecydowało właśnie o wyborze zespołu tej agencji – podkreśla Agnieszka Jachowicz, Dyrektor Operacyjny Stowarzyszenia Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych.

–  Od lat sukcesywnie budujemy swoją ekspertyzę w zakresie obsługi komunikacyjnej firm z sektora real estate oraz dbamy o najwyższy poziom obsługi klienta. Dlatego cieszy nas zaufanie ze strony stowarzyszenia PINK – dodaje Agnieszka Malesza-Woźniak, partnerka zarządzająca Triple PR.

Do zadań Triple PR będzie należało przygotowanie strategii komunikacji na 2024 rok, doradztwo w zakresie kampanii medialnych i wydarzeń branżowych realizowanych przez PINK, komunikacja z dziennikarzami, kontakty z mediami, przygotowywanie treści na potrzeby mediów i platform społecznościowych oraz wydawnictw PINK. Agencja będzie również odpowiadać za pozycjonowanie w mediach ekspertów PINK działających w ramach grup roboczych oraz dobór wydarzeń branżowych.

Za poziom obsługi klienta odpowiada Magdalena Dymek, Head of PR Department. Za tworzenie treści i komunikację z mediami jest odpowiedzialna Aleksandra Konopka, PR Consultant. Strategiczne doradztwo dla klienta zapewnia Agnieszka Malesza-Woźniak, partnerka zarządzająca Triple PR.

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 2008 roku i specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Usługi agencji są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i strategiczne cele klientów. Triple PR, oprócz działań PR i CSR, oferuje warsztaty strategiczne i szkolenia medialne. Agencja doradza klientom w zakresie obecności na platformie LinkedIN oraz współtworzy programy employee advocacy. Triple PR oferuje również kompleksowe rozwiązania dla prezesów, managerów, liderów i ekspertów w zakresie personal brandingu. Agencja ma w portfolio m.in. takie marki jak ŠKODA Polska, Cushman & Wakefield Polska, Oracle, Hebe, Laboratorium Kosmetyczne Floslek, Grupa Reesco, TFG Asset Management Polska, Faktoria, Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser, Leroy Merlin oraz Tchibo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.