Komunikaty PR

Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych wybrała agencję Triple PR

2023-10-23  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania komunikat ( 0.04 MB )

Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych (PINK) wybrała agencję Triple PR na partnera w zakresie strategii i prowadzenia komunikacji Stowarzyszenia.

Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych zrzesza przedstawicieli wszystkich sektorów i usług rynku nieruchomości komercyjnych w jednej organizacji, umożliwiając im wywieranie realnego wpływu na otaczające środowisko gospodarcze, polityczne i społeczne. Stowarzyszenie PINK jest zarówno ich reprezentantem, jak i platformą wymiany doświadczeń, wiedzy i współpracy. Współpracując z innymi organizacjami, promuje dobre praktyki na rynku nieruchomości komercyjnych. Do Stowarzyszenia należą - deweloperzy, inwestorzy, asset menedżerowie i zarządcy nieruchomości, firmy projektowe i konsultanci budowlani, doradcy rynku nieruchomości oraz firmy doradztwa prawnego, podatkowego oraz usług finansowych.

Branża nieruchomości komercyjnych potrzebuje efektywnej reprezentacji. Dlatego tak ważna jest dla nas komunikacja z rynkiem, także za pośrednictwem mediów, kanałów własnych czy platform społecznościowych – liderami opinii. Potrzebujemy w tym obszarze nie tylko sprawnej obsługi, ale przede wszystkim doradztwa, jak jeszcze lepiej prowadzić komunikację Stowarzyszenia. Dlatego wybraliśmy agencję Triple PR, którą wyróżnia elastyczne reagowanie na potrzeby klienta. Doskonała znajomość rynku real estate oraz doradztwo strategiczne na wysokim poziomie zdecydowało właśnie o wyborze zespołu tej agencji – podkreśla Agnieszka Jachowicz, Dyrektor Operacyjny Stowarzyszenia Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych.

–  Od lat sukcesywnie budujemy swoją ekspertyzę w zakresie obsługi komunikacyjnej firm z sektora real estate oraz dbamy o najwyższy poziom obsługi klienta. Dlatego cieszy nas zaufanie ze strony stowarzyszenia PINK – dodaje Agnieszka Malesza-Woźniak, partnerka zarządzająca Triple PR.

Do zadań Triple PR będzie należało przygotowanie strategii komunikacji na 2024 rok, doradztwo w zakresie kampanii medialnych i wydarzeń branżowych realizowanych przez PINK, komunikacja z dziennikarzami, kontakty z mediami, przygotowywanie treści na potrzeby mediów i platform społecznościowych oraz wydawnictw PINK. Agencja będzie również odpowiadać za pozycjonowanie w mediach ekspertów PINK działających w ramach grup roboczych oraz dobór wydarzeń branżowych.

Za poziom obsługi klienta odpowiada Magdalena Dymek, Head of PR Department. Za tworzenie treści i komunikację z mediami jest odpowiedzialna Aleksandra Konopka, PR Consultant. Strategiczne doradztwo dla klienta zapewnia Agnieszka Malesza-Woźniak, partnerka zarządzająca Triple PR.

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 2008 roku i specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Usługi agencji są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i strategiczne cele klientów. Triple PR, oprócz działań PR i CSR, oferuje warsztaty strategiczne i szkolenia medialne. Agencja doradza klientom w zakresie obecności na platformie LinkedIN oraz współtworzy programy employee advocacy. Triple PR oferuje również kompleksowe rozwiązania dla prezesów, managerów, liderów i ekspertów w zakresie personal brandingu. Agencja ma w portfolio m.in. takie marki jak ŠKODA Polska, Cushman & Wakefield Polska, Oracle, Hebe, Laboratorium Kosmetyczne Floslek, Grupa Reesco, TFG Asset Management Polska, Faktoria, Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser, Leroy Merlin oraz Tchibo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.