Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych wybrała agencję Triple PR

Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych (PINK) wybrała agencję Triple PR na partnera w zakresie strategii i prowadzenia komunikacji Stowarzyszenia.
Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych zrzesza przedstawicieli wszystkich sektorów i usług rynku nieruchomości komercyjnych w jednej organizacji, umożliwiając im wywieranie realnego wpływu na otaczające środowisko gospodarcze, polityczne i społeczne. Stowarzyszenie PINK jest zarówno ich reprezentantem, jak i platformą wymiany doświadczeń, wiedzy i współpracy. Współpracując z innymi organizacjami, promuje dobre praktyki na rynku nieruchomości komercyjnych. Do Stowarzyszenia należą - deweloperzy, inwestorzy, asset menedżerowie i zarządcy nieruchomości, firmy projektowe i konsultanci budowlani, doradcy rynku nieruchomości oraz firmy doradztwa prawnego, podatkowego oraz usług finansowych.
– Branża nieruchomości komercyjnych potrzebuje efektywnej reprezentacji. Dlatego tak ważna jest dla nas komunikacja z rynkiem, także za pośrednictwem mediów, kanałów własnych czy platform społecznościowych – liderami opinii. Potrzebujemy w tym obszarze nie tylko sprawnej obsługi, ale przede wszystkim doradztwa, jak jeszcze lepiej prowadzić komunikację Stowarzyszenia. Dlatego wybraliśmy agencję Triple PR, którą wyróżnia elastyczne reagowanie na potrzeby klienta. Doskonała znajomość rynku real estate oraz doradztwo strategiczne na wysokim poziomie zdecydowało właśnie o wyborze zespołu tej agencji – podkreśla Agnieszka Jachowicz, Dyrektor Operacyjny Stowarzyszenia Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych.
– Od lat sukcesywnie budujemy swoją ekspertyzę w zakresie obsługi komunikacyjnej firm z sektora real estate oraz dbamy o najwyższy poziom obsługi klienta. Dlatego cieszy nas zaufanie ze strony stowarzyszenia PINK – dodaje Agnieszka Malesza-Woźniak, partnerka zarządzająca Triple PR.
Do zadań Triple PR będzie należało przygotowanie strategii komunikacji na 2024 rok, doradztwo w zakresie kampanii medialnych i wydarzeń branżowych realizowanych przez PINK, komunikacja z dziennikarzami, kontakty z mediami, przygotowywanie treści na potrzeby mediów i platform społecznościowych oraz wydawnictw PINK. Agencja będzie również odpowiadać za pozycjonowanie w mediach ekspertów PINK działających w ramach grup roboczych oraz dobór wydarzeń branżowych.
Za poziom obsługi klienta odpowiada Magdalena Dymek, Head of PR Department. Za tworzenie treści i komunikację z mediami jest odpowiedzialna Aleksandra Konopka, PR Consultant. Strategiczne doradztwo dla klienta zapewnia Agnieszka Malesza-Woźniak, partnerka zarządzająca Triple PR.
Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 2008 roku i specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Usługi agencji są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i strategiczne cele klientów. Triple PR, oprócz działań PR i CSR, oferuje warsztaty strategiczne i szkolenia medialne. Agencja doradza klientom w zakresie obecności na platformie LinkedIN oraz współtworzy programy employee advocacy. Triple PR oferuje również kompleksowe rozwiązania dla prezesów, managerów, liderów i ekspertów w zakresie personal brandingu. Agencja ma w portfolio m.in. takie marki jak ŠKODA Polska, Cushman & Wakefield Polska, Oracle, Hebe, Laboratorium Kosmetyczne Floslek, Grupa Reesco, TFG Asset Management Polska, Faktoria, Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser, Leroy Merlin oraz Tchibo.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.