Komunikaty PR

Polska transmisja z Majora CS:GO na kanale Izaka oraz w Polsat Games!

2021-10-12  |  13:20
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

26 października rozpocznie się najważniejsze wydarzenie CS:GO tego roku - PGL Major Stockholm 2021. Agencja Fantasyexpo zapewni polskim fanom Counter-Strike’a transmisję w rodzimym języku, którą będzie można znaleźć w internecie oraz w telewizji na antenie Polsat Games.

Fani Counter-Strike’a musieli czekać aż dwa lata na wydarzenie rangi Major - CO OZNACZA MAJOR?. Tegoroczne Mistrzostwa Świata Counter-Strike’a odbędą się w sztokholmskiej Avicii Arenie. Organizatorzy planują przywrócić turniejom LAN-owym pełną krasę otwierając drzwi turnieju tej rangi dla publiczności, dzięki temu najlepsze drużyny z całego świata będą mogły ponownie poczuć doping tysięcy kibiców. Każdy turniej rangi Major przyciąga ogromną uwagę fanów Counter-Strike’a. Wydarzenia tej serii są niezaprzeczalnie najważniejszymi rozgrywkami CS:GO, a tegoroczne odbywające się w Sztokholmie jest historyczne. Po raz pierwszy uczestnicy będą walczyć o pulę nagród równą $2.000.000.

Agencja gamingowa Fantasyexpo jest odpowiedzialna za polską transmisję z tego wydarzenia. Relacja nadawana będzie ze studia Polsat Games w Warszawie przy współpracy z firmą FRENZY. Dzięki temu rozgrywki w języku polskim będzie można oglądać zarówno na kanale Piotra “izaka” Skowyrskiego w serwisie Twitch (twitch.tv/izakooo), jak również najciekawsze spotkania będą dostępne na kanale TV Polsat Games.

PGL Major Stockholm 2021 to wydarzenie, które obrosło legendą jeszcze przed startem. Złożyło się na to kilka czynników - jest to pierwszy Major od dwóch lat, który nie tylko przywróci publikę na trybuny, ale również oferuje historycznie dużą pulę nagród - dwa miliony dolarów. W turnieju mamy także polskie akcenty, których poczynania będzie chciało śledzić wielu fanów, a to wymaga nietuzinkowego podejścia. Dlatego cieszę się na współpracę z FRENZY, bo wiem że nasze zespoły odpowiedzialne za transmisję dołożą wszelkich starań aby spełnić oczekiwania społeczności. Ponadto mogę dodać mały spoiler - dzięki naszemu doświadczeniu osoby Głuche także będą mogły się cieszyć pełnią widowiska w trakcie dwóch ostatnich dni finałowych! - mówi Bartosz Wilczek, Head of Esports, Fantasyexpo

- Powrót najlepszych drużyn świata na Majora po dwóch latach przerwy to bezsprzecznie symboliczna chwila. Cieszymy się więc, że jako Frenzy możemy współtworzyć tę historię i dzięki współpracy z agencją Fantasyexpo wyprodukować polską transmisję - mówi Marcin Kilar, Dyrektor Zarządzający Frenzy. - Rozgrywki o tak wielkim prestiżu zasługują na najwyższe standardy realizacji. Dołożymy więc wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom esportowych kibiców. Widzom już dziś możemy zagwarantować, że Majora śledzić będą mogli nie tylko na kanale najpopularniejszego komentatora w kraju - Izaka, ale także w telewizji Polsat Games.


Wydarzenie wystartuje już 26 października i będzie podzielone na trzy etapy, każdy po cztery dni meczowe. Dokładny terminarz wygląda następująco:

Faza Nowych Pretendentów (26.10 - 29.10)

  • 5 rund w systemie szwajcarskim

  • mecze eliminacyjne i mecze o awans w formacie BO3

  • pozostałe mecze w formacie BO1

Faza Nowych Legend (30.11 - 02.11)

  • 5 rund w systemie szwajcarskim

  • mecze eliminacyjne i mecze o awans w formacie BO3

  • pozostałe mecze w formacie BO1

Faza pucharowa (04.11 - 07.11)

  • drabinka pojedynczej eliminacji

  • wszystkie mecze w formacie BO3

W turnieju wystąpią najlepsze 24 drużyny świata, które przez ostatnie dwa lata rywalizowały o punkty niezbędne do awansu na Majora. Lista uczestników prezentuje się następująco:

Legendy

 

Ninjas In Pyjamas
Team Vitality
G2 Esports
FURIA
Team Liquid
Evil Geniuses
Natus Vincere
Gambit Esports

Pretendenci 

 

Astralis
ENCE
BIG
Movistar Riders
Heroic
mousesports
paiN Gaming
Team Spirit

Konkurenci

 

Copenhagen Flames
FaZe Clan
GODSENT
Virtus.pro
Entropiq
Sharks Esports
TYLOO
Renegades

Fantasyexpo odpowiada również za transmisję w innych europejskich krajach - fani Counter-Strike’a z Polski, Litwy, Łotwy, Czech, Estonii, Bułgarii oraz Rumunii mogą liczyć na relację z rozgrywek w swoich rodzimych językach. Jest to kolejna przestrzeń współpracy pomiędzy Fantasyexpo oraz PGL. Agencja niedawno poinformowała o uzyskaniu statusu oficjalnego i wyłącznego partnera marketingowo-biznesowego PGL, który uprawnia ją do obsługi oraz pozyskiwania partnerów reklamowych zarówno dla transmisji lokalnych, jak i globalnej.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.