Komunikaty PR

Polska transmisja z Majora CS:GO na kanale Izaka oraz w Polsat Games!

2021-10-12  |  13:20
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

26 października rozpocznie się najważniejsze wydarzenie CS:GO tego roku - PGL Major Stockholm 2021. Agencja Fantasyexpo zapewni polskim fanom Counter-Strike’a transmisję w rodzimym języku, którą będzie można znaleźć w internecie oraz w telewizji na antenie Polsat Games.

Fani Counter-Strike’a musieli czekać aż dwa lata na wydarzenie rangi Major - CO OZNACZA MAJOR?. Tegoroczne Mistrzostwa Świata Counter-Strike’a odbędą się w sztokholmskiej Avicii Arenie. Organizatorzy planują przywrócić turniejom LAN-owym pełną krasę otwierając drzwi turnieju tej rangi dla publiczności, dzięki temu najlepsze drużyny z całego świata będą mogły ponownie poczuć doping tysięcy kibiców. Każdy turniej rangi Major przyciąga ogromną uwagę fanów Counter-Strike’a. Wydarzenia tej serii są niezaprzeczalnie najważniejszymi rozgrywkami CS:GO, a tegoroczne odbywające się w Sztokholmie jest historyczne. Po raz pierwszy uczestnicy będą walczyć o pulę nagród równą $2.000.000.

Agencja gamingowa Fantasyexpo jest odpowiedzialna za polską transmisję z tego wydarzenia. Relacja nadawana będzie ze studia Polsat Games w Warszawie przy współpracy z firmą FRENZY. Dzięki temu rozgrywki w języku polskim będzie można oglądać zarówno na kanale Piotra “izaka” Skowyrskiego w serwisie Twitch (twitch.tv/izakooo), jak również najciekawsze spotkania będą dostępne na kanale TV Polsat Games.

PGL Major Stockholm 2021 to wydarzenie, które obrosło legendą jeszcze przed startem. Złożyło się na to kilka czynników - jest to pierwszy Major od dwóch lat, który nie tylko przywróci publikę na trybuny, ale również oferuje historycznie dużą pulę nagród - dwa miliony dolarów. W turnieju mamy także polskie akcenty, których poczynania będzie chciało śledzić wielu fanów, a to wymaga nietuzinkowego podejścia. Dlatego cieszę się na współpracę z FRENZY, bo wiem że nasze zespoły odpowiedzialne za transmisję dołożą wszelkich starań aby spełnić oczekiwania społeczności. Ponadto mogę dodać mały spoiler - dzięki naszemu doświadczeniu osoby Głuche także będą mogły się cieszyć pełnią widowiska w trakcie dwóch ostatnich dni finałowych! - mówi Bartosz Wilczek, Head of Esports, Fantasyexpo

- Powrót najlepszych drużyn świata na Majora po dwóch latach przerwy to bezsprzecznie symboliczna chwila. Cieszymy się więc, że jako Frenzy możemy współtworzyć tę historię i dzięki współpracy z agencją Fantasyexpo wyprodukować polską transmisję - mówi Marcin Kilar, Dyrektor Zarządzający Frenzy. - Rozgrywki o tak wielkim prestiżu zasługują na najwyższe standardy realizacji. Dołożymy więc wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom esportowych kibiców. Widzom już dziś możemy zagwarantować, że Majora śledzić będą mogli nie tylko na kanale najpopularniejszego komentatora w kraju - Izaka, ale także w telewizji Polsat Games.


Wydarzenie wystartuje już 26 października i będzie podzielone na trzy etapy, każdy po cztery dni meczowe. Dokładny terminarz wygląda następująco:

Faza Nowych Pretendentów (26.10 - 29.10)

  • 5 rund w systemie szwajcarskim

  • mecze eliminacyjne i mecze o awans w formacie BO3

  • pozostałe mecze w formacie BO1

Faza Nowych Legend (30.11 - 02.11)

  • 5 rund w systemie szwajcarskim

  • mecze eliminacyjne i mecze o awans w formacie BO3

  • pozostałe mecze w formacie BO1

Faza pucharowa (04.11 - 07.11)

  • drabinka pojedynczej eliminacji

  • wszystkie mecze w formacie BO3

W turnieju wystąpią najlepsze 24 drużyny świata, które przez ostatnie dwa lata rywalizowały o punkty niezbędne do awansu na Majora. Lista uczestników prezentuje się następująco:

Legendy

 

Ninjas In Pyjamas
Team Vitality
G2 Esports
FURIA
Team Liquid
Evil Geniuses
Natus Vincere
Gambit Esports

Pretendenci 

 

Astralis
ENCE
BIG
Movistar Riders
Heroic
mousesports
paiN Gaming
Team Spirit

Konkurenci

 

Copenhagen Flames
FaZe Clan
GODSENT
Virtus.pro
Entropiq
Sharks Esports
TYLOO
Renegades

Fantasyexpo odpowiada również za transmisję w innych europejskich krajach - fani Counter-Strike’a z Polski, Litwy, Łotwy, Czech, Estonii, Bułgarii oraz Rumunii mogą liczyć na relację z rozgrywek w swoich rodzimych językach. Jest to kolejna przestrzeń współpracy pomiędzy Fantasyexpo oraz PGL. Agencja niedawno poinformowała o uzyskaniu statusu oficjalnego i wyłącznego partnera marketingowo-biznesowego PGL, który uprawnia ją do obsługi oraz pozyskiwania partnerów reklamowych zarówno dla transmisji lokalnych, jak i globalnej.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.