Komunikaty PR

Porozmawiajmy o pieniądzach

2021-07-05  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Mówi się, że o pieniądzach się nie rozmawia. Być może dlatego, że rozmowy na temat finansów budzą wiele trudności, napięć i emocji. ING po raz kolejny zachęca do działania, podpowiadając jak pracować nad tym, aby nasze rozmowy o pieniądzach były łatwiejsze, przekładały się na lepsze zarządzanie finansami 
i pozwalały nam bez stresu robić swoje. 

Do projektu zaproszono internetowych influencerów i youtuberów: Red Lipstick Monster, Karola Paciorka, Martina Stankiewicza i Izaka. To ich finansowe historie staną się pretekstem do poruszenia tematów finansowych, które najbardziej stresują Polaków w trakcie rozmów ze znajomymi czy rodziną. ING stawia na autentyczne historie bohaterów, które staną się motywem przewodnim platformy i z którymi mogą utożsamiać się także inni internauci. Różnorodność branż, w jakich poruszają się zaproszeni do projektu goście, odkrywa wiele płaszczyzn i punktów widzenia na poruszane tematy.

Nasza inicjatywa „Porozmawiajmy o pieniądzach” ma charakter społeczny. Jej nadrzędnym celem jest zachęcanie młodych ludzi do otwartej rozmowy o pieniądzach. To pierwszy i ważny krok, dzięki któremu młodzi ludzie mogą zacząć lepiej ogarniać swoje finanse, przyjrzeć się swoim domowym budżetom i świadomie planować wydatki. – podkreśla Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W planach jest pół roku intensywnej komunikacji w postaci kilkuminutowych odcinków. Dobór tematyki nie jest przypadkowy – to zagadnienia, które sprawiają najwięcej trudności i generują najwięcej napięć podczas rozmów lub wręcz są kompletnie unikane. Pierwszym z poruszanych tematów jest określenie swoich oczekiwań, kiedy dzielimy wspólne rachunki np. za wyjście na miasto.

Zaczynamy od kłopotliwego dzielenia wydatków, ponieważ co piąty Polak przyznaje, że nie wie jak porozmawiać otwarcie ze znajomymi o tym, kto za co płaci. Przy czym aż 66% Polaków widzi taką potrzebę. Otwarte mówienie o tym kto, za co płaci eliminuje niepotrzebne konflikty i niedomówienia, które mogą pogorszyć relacje.  Platforma „Porozmawiajmy o pieniądzach” ma za zadanie odpowiedzieć na te trudności i dać wskazówki, które pomogą Polakom lepiej przygotować się do rozmów na tematy dotyczące finansów. Poprzez dialog można zniwelować napięcia finansowe, tak żeby nie stały na przeszkodzie, by robić swoje. – dodaje Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Żeby skutecznie dotrzeć do młodszych odbiorców i zainteresować ich tematem, ING jako pierwszy bank w Polsce postawił na format znany i popularny za granicą – commentary video. Dzięki konfrontacji różnych punktów odniesienia i poglądów na kwestie finansowe, bohaterowie będą mieli okazję nie tylko przyjrzeć się własnemu podejściu do pieniędzy, ale też doradzić przyjaciołom. Pierwszy odcinek ING – Porozmawiajmy o pieniądzach z udziałem Red Lipstick Monster, Karola Paciorka, Martina Stankiewicza i Izaka został właśnie udostępniony na kanale YouTube ING Banku Śląskiego. 

Więcej o akcji „Porozmawiajmy o pieniądzach” na stronie: https://www.ing.pl/lp/porozmawiajmy-o-pieniadzach
Dostępne są już dwa pierwsze odcinki serii:  https://youtu.be/DECSFKvHIoQ oraz https://www.youtube.com/watch?v=FpgIkdDpDcM&t=0s

Wszystkie odcinki dostępne będą na kanale YouTube ING Banku Śląskiego: https://www.youtube.com/ingpolska
Za koncept kreatywny kampanii oraz dobór i zakontraktowanie twórców odpowiada agencja Fantasyexpo, za nagrania i postprodukcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny RHYTHM wraz z Fantasyexpo. Inicjatywa powstaje przy udziale Agencji GONG oraz domu mediowego MullenLowe Media Hub.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.