Poszukiwanie skarbów na 133. urodziny Colonela Sandersa
Jeśli jesteś fanem miejskich gier i uwielbiasz świetną zabawę z pysznym jedzeniem w tle, to nowa aktywacja marki KFC jest wprost idealna dla Ciebie. Już jutro, 9 września, z okazji 133. urodzin pułkownika Colonela Sandersa, założyciela KFC w wybranych 20 miastach Polski w okolicy restauracji zostaną ukryte bony na różne kwoty. Mapa wskazująca miejsca tych skarbów dostępna będzie na Tik Toku KFC.
Wrzesień to miesiąc, który obfituje w różne atrakcje zachęcające do spędzenia wolnego czasu na świeżym powietrzu, zarówno w gronie przyjaciół, jak i całej rodziny. Czy może być coś bardziej ekscytującego i zabawnego niż poszukiwanie skarbów podczas gry miejskiej? W końcu wspólna zabawa w zespole wzmacnia więzi międzyludzkie i tworzy niezapomniane wspomnienia. A wszystko to z okazji 133. urodzin Colonela Sandersa, osoby kultowej, założyciela marki KFC. Kto z nas nie kojarzy starszego Pana znanego z noszenia swojego charakterystycznego białego garnituru i koziej bródki? Dziś Sanders to postać ikoniczna, znana i kochana na całym świecie.
Właśnie z tej okazji marka KFC przygotowała niespodziankę, aby razem z fanami złocistego i chrupiącego kurczaka w wyjątkowy sposób celebrować kolejne urodziny pułkownika. W ramach popularnego trendu polowania na skarby będzie można zgarnąć w sumie 133 vouchery do zrealizowania w dowolnej restauracji KFC. Bony będą ukryte aż w 20 miastach w całej Polsce. W każdym z nich, w okolicy lokalu do odnalezienia będzie od 1 do 5 voucherów o wartości 50, 100, 150 lub 200 złotych. Zasady zabawy oraz mapa ukrytych skarbów zostaną udostępnione na Tik Toku marki już jutro, 9 września. Poszukiwanie skarbów to świetny sposób na aktywne spędzenie czasu i rozruszanie się, gotowi?
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.