Komunikaty PR

Poszukiwanie skarbów na 133. urodziny Colonela Sandersa

2023-09-08  |  11:00
Biuro prasowe

Jeśli jesteś fanem miejskich gier i uwielbiasz świetną zabawę z pysznym jedzeniem w tle, to nowa aktywacja marki KFC jest wprost idealna dla Ciebie. Już jutro, 9 września, z okazji 133. urodzin pułkownika Colonela Sandersa, założyciela KFC w wybranych 20 miastach Polski w okolicy restauracji zostaną ukryte bony na różne kwoty. Mapa wskazująca miejsca tych skarbów dostępna będzie na Tik Toku KFC.

Wrzesień to miesiąc, który obfituje w różne atrakcje zachęcające do spędzenia wolnego czasu na świeżym powietrzu, zarówno w gronie przyjaciół, jak i całej rodziny. Czy może być coś bardziej ekscytującego i zabawnego niż poszukiwanie skarbów podczas gry miejskiej? W końcu wspólna zabawa w zespole wzmacnia więzi międzyludzkie i tworzy niezapomniane wspomnienia. A wszystko to z okazji 133. urodzin Colonela Sandersa, osoby kultowej, założyciela marki KFC. Kto z nas nie kojarzy starszego Pana znanego z noszenia swojego charakterystycznego białego garnituru i koziej bródki? Dziś Sanders to postać ikoniczna, znana i kochana na całym świecie.

Właśnie z tej okazji marka KFC przygotowała niespodziankę, aby razem z fanami złocistego i chrupiącego kurczaka w wyjątkowy sposób celebrować kolejne urodziny pułkownika. W ramach popularnego trendu polowania na skarby będzie można zgarnąć w sumie 133 vouchery do zrealizowania w dowolnej restauracji KFC. Bony będą ukryte aż w 20 miastach w całej Polsce. W każdym z nich, w okolicy lokalu do odnalezienia będzie od 1 do 5 voucherów o wartości 50, 100, 150 lub 200 złotych. Zasady zabawy oraz mapa ukrytych skarbów zostaną udostępnione na Tik Toku marki już jutro, 9 września. Poszukiwanie skarbów to świetny sposób na aktywne spędzenie czasu i rozruszanie się, gotowi?

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.