Komunikaty PR

Poznaj limitowaną edycję przysmaków od M&M’s®!

2023-03-23  |  11:00
Biuro prasowe

Z myślą o Wielkanocy Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’s®. Wyglądem i formą z pewnością zainspirują one chwile codziennego szczęścia w tym wyjątkowym okresie. Produkty doskonale sprawdzą się jako słodkie przekąski do dzielenia się z bliskimi oraz jako element kolorowych świątecznych dekoracji.

Na sklepowych półkach można już znaleźć M&M’s Speckled Eggs - jajeczka z czekolady pokryte nakrapianą skorupką. Dzięki pastelowym, wiosennym barwom doskonale wpasowują się w klimat Świąt oraz popularny od kilku lat trend dekoracyjny. Produkty dostępne są w dwóch wariantach opakowań: 45g oraz 80g.

Nie zabrakło także M&M's Choco Moulded Eggs, czyli czekoladowych jajeczek z zatopionymi w środku kolorowymi drażetkami M&M’s®. Każde jajeczko z paczki zapakowane jest pojedynczo, dzięki czemu można ich użyć np. jako dekoracji wielkanocnego koszyczka. Co więcej, świetnie sprawdzą się podczas świątecznej zabawy w poszukiwanie jajek, która z roku na rok zyskuje coraz większą popularność w Polsce. Produkt dostępny jest w opakowaniu 70g.

Dodatkowo, w tegorocznej ofercie świątecznej pojawiły się dwa nowe produkty – czekoladowe figurki wypełnione małymi drażetkami M&M’s®. Ich forma inspirowana jest tradycją wielkanocnego zajączka. Przysmak dostępny jest w dwóch zabawnych wzorach – z kurczątkiem oraz właśnie z zajączkiem.

Produkty M&M’s® z wielkanocnej edycji limitowanej są już dostępne w szerokiej dystrybucji. Dodatkowo, w wybranych sklepach w okresie przedświątecznym pojawią się specjalne, wielkanocne ekspozycje marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Marka Godna Zaufania 2023 Biuro prasowe
2023-05-31 | 16:20

Marka Godna Zaufania 2023

Zaufanie to wyzwanie! Na których markach polscy przedsiębiorcy mogą polegać? Z którymi najchętniej współpracują? Poznajmy 25 brandów, które cieszą się
Media i PR Aleksandra Rekowska dołącza do agencji MADOGZ
2023-05-31 | 13:00

Aleksandra Rekowska dołącza do agencji MADOGZ

Aleksandra Rekowska dołączyła do zespołu agencji MADOGZ na stanowisku Senior Account Manager. Będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną kluczowych klientów
Media i PR Nowa kampania napojów herbaciano-owocowych Herbapolu
2023-05-30 | 17:15

Nowa kampania napojów herbaciano-owocowych Herbapolu

Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na formacie video oraz angażujących formach. Intensywna kampania trwać będzie przez

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Aż 62 proc. pracowników oczekuje wzrostu wynagrodzenia. Częściej też rozglądają się za nową, lepiej płatną pracą

Pracownicy coraz bardziej odczuwają słabnącą siłę nabywczą swoich wynagrodzeń i wyraźnie oczekują, że ich pensje będą nadążać za rosnącymi cenami. 28 proc. zamierza w nadchodzącym czasie starać się o podwyżkę, a wzrostu wynagrodzenia oczekuje aż 62 proc. – wynika z badania „Barometr rynku pracy” Gi Group Holding. Firmy nie są tak skłonne do podwyżek jak jeszcze rok temu. – W tej sytuacji pracownicy często szukają alternatywnych rozwiązań, a pierwszym z nich jest poszukiwanie pracy dorywczej. Częściej rozglądają się za nowym pracodawcą i lepiej płatną pracą – mówi Anna Wesołowska, dyrektor zarządzająca Gi Group Temp & Perm. Niska skłonność firm do podwyższania płac to efekt trudniejszej sytuacji rynkowej, ale pracodawcy zamierzają zatrzymywać pracowników także na inne sposoby, m.in. poprzez szkolenia czy premie.

Ochrona środowiska

Odchodzenie od węgla następuje zbyt wolno. W tym tempie świat zmierza w kierunku ocieplenia o 3 stopnie

Zużycie energii z węgla nie zmniejsza się wystarczająco szybko – ostrzegają szwedzcy naukowcy. Z ich analizy zobowiązań poszczególnych krajów dotyczących dekarbonizacji wynika, że w tym tempie nie uda się osiągnąć celu porozumienia paryskiego, jakim jest ograniczenie ocieplenia klimatu do maksymalnie 2 stopni do końca wieku. Bardziej realny scenariusz to wzrost temperatury o co najmniej 2,5, a nawet o 3 stopnie Celsjusza. W Europie w odchodzeniu od węgla przodują Niemcy, z kolei polska gospodarka wciąż jest i najprawdopodobniej długo jeszcze będzie silnie uzależniona od tego surowca. Globalna optyka wskazuje natomiast, że największy problem z dekarbonizacją będzie miała Azja.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Nauka

Polska spółka pracuje nad testem wykrywającym wcześnie raka trzustki z próbki moczu. Przełomowa technologia wchodzi w zaawansowany etap badań

Polska spółka Urteste jest w trakcie pracy nad testem wykrywającym raka trzustki. Badania kliniczne nad projektem Panuri, bo o nim mowa, mogą się rozpocząć jeszcze w tym roku. – To technologia innowacyjna, w zasadzie niestosowana przez inne firmy na świecie – mówi prezes zarządu Urteste, Grzegorz Stefański. Jednocześnie zapowiada dalsze prace nad 10 prototypami testów diagnostycznych do badania kolejnych nowotworów. Biotechnologiczna spółka niedawno przeszła z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Ten obszar działalności cieszy się coraz większym zainteresowaniem inwestorów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.