Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020
Plakaty laureatów III edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska podbijają polskie miasta. Prezentacja zwycięskich prac, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą”, stanowi część jesiennej kampanii reklamowej marki Śliwka Nałęczowska.
Śliwka Nałęczowska, czyli najwyższej jakości polskie śliwki, kandyzowane i ręcznie selekcjonowane, następnie otoczone masą kakaową i oblane deserową czekoladą, cieszą autentyczną przyjemnością smaku i jednocześnie twórczo pobudzają młodych artystów. Efektem tych inspiracji jest m.in. unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I miejsca konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2018, dostępny w ramach jesiennej promocji marki. Kolejnym rezultatem przygody Śliwki Nałęczowskiej ze sztuką są plakaty, które można podziwiać w przestrzeni miejskiej jako element kampanii reklamowej marki.
Śliwka Nałęczowska zorganizowała prezentację zwycięskich plakatów, przygotowanych przez pasjonatów grafiki i designu w ramach III odsłony konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Nagrodzone prace znalazły się na ponad 600 citylightach zlokalizowanych w Warszawie, Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Bydgoszczy, a także w Trójmieście i miastach GOP. Ponadto dwa konkursowe projekty przedstawiono na billboardach w Lublinie i Kaliszu. Równolegle zwycięskie plakaty są eksponowane na ekranach umieszczonych w wagonach pociągów i na peronach warszawskiego metra.
Design by Śliwka Nałęczowska to konkurs promujący młodych twórców, grafików i projektantów, wspiera utalentowanych artystów zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Po raz pierwszy odbył się w 2018 roku i zapoczątkował wielką, artystyczną przygodę marki Śliwka Nałęczowska ze sztuką.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.