Premiera marki kosmetyków do makijażu Colour Junika w Kontigo
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Premiera marki kosmetyków do makijażu Colour Junika w Kontigo
Polska sieć sklepów kosmetycznych Kontigo poszerza ofertę o Colour Junika, nową markę kosmetyków do makijażu. To linia, która powstała z myślą o pewnych siebie, rozwijających swój styl kobietach. Kosmetyki Colour Junika wyrażają twórczą i dziewczęcą energię, co widać nie tylko w samych produktach, ale i starannie zaprojektowanych opakowaniach. Marka jest dostępna wyłącznie w Kontigo, zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych.
Nowa linia kosmetyków Colour Junika jest skierowana przede wszystkim do pełnych dziewczęcej energii i radości kobiet. Marce towarzyszy hasło Colour your beauty, które zachęca do podkreślenia swojej naturalnej urody na wiele różnych sposobów. Szeroki wachlarz produktów do makijażu ułatwia eksperymentowanie z rozmaitymi stylami kolorystycznymi. Do wyboru są paletki w klimacie street art, błyszczące morskie odcienie, neonowe nuty czy delikatne pastele. Barwne kredki, pomadki, bronzery i róże otwierają wiele możliwości, jak najlepiej wyrazić swoją osobowość. Seria bazuje na delikatnych i lekkich formułach, wzbogaconych o pielęgnujące składniki.
– Cieszymy się, że poszerzyliśmy asortyment Kontigo o kolejną markę. Colour Junika została stworzona głównie z myślą o naszej młodszej klientce, która podchodzi do makijażu w spontaniczny i kreatywny sposób. Chcemy, by każda z kobiet czuła się zachęcona do odkrywania na nowo swojego piękna i poszukiwania świeżych sposobów na wyrażenie siebie – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżer ds. marketingu w Kontigo.
O produktach marki Colour Junika
W skład nowej linii kosmetyków do makijażu wchodzą: paletki kolorowych cieni do powiek, uniwersalne kremy BB, bronzery i rozświetlacze, sypki bananowy puder, zestawy do konturowania i modelowania twarzy, tusze do rzęs, kolorowe kredki do oczu, matowe pomadki w płynie, kolorowe balsamy do ust i błyszczyki.
Produkty marki Colour Junika są dostępne wyłącznie w sieci Kontigo. Można je nabyć zarówno w sklepie online, jak i w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.
O Kontigo
Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.