Komunikaty PR

Prestiżowa nagroda dla LeasingTeam w konkursie Outsourcing Stars

2023-04-27  |  13:00
Biuro prasowe

Agencję zatrudnienia LeasingTeam, będącą częścią grupy kapitałowej LeasingTeam, uhonorowano w prestiżowym Konkursie Outsourcing Stars. Firma zdobyła tytuł najszybciej rozwijającej się organizacji sektora Nowoczesnych Usług dla Biznesu w kategorii HR Leasing pracowniczy w roku 2022.

 

Outsourcing Stars to jedyny w Polsce niekomercyjny konkurs dla sektora Nowoczesnych Usług dla Biznesu. To ogromne wyróżnienie dla LeasingTeam i potwierdzenie wysiłków firmy w dążeniu do doskonalenia usług.

„Kolejny raz udało nam się potwierdzić, że jako LeasingTeam przykładamy najwyższą wagę do jakości usług z zakresu HR. Chcemy ciągle doskonalić naszą agencję i być coraz lepsi w tym, co robimy. Nie boimy się wyzwań, wyznaczamy nowe standardy. Jestem dumna z każdej osoby, która przyczynia się do sukcesu naszej organizacji” – mówi Andżelika Majewska, współzałożycielka i wiceprezes LeasingTeam Group.

Agencja zatrudnienia LeasingTeam od lat cieszy się uznaniem klientów i partnerów biznesowych. Nagroda w konkursie Outsourcing Stars jest potwierdzeniem doskonałej reputacji, jaką firma zyskała na rynku usług dla biznesu.

„Gratulujemy również innym laureatom Konkursu i serdecznie dziękujemy jego organizatorom za wyróżnienie naszej agencji. Chcielibyśmy także podziękować naszym klientom za zaufanie, ponieważ bez nich ten sukces byłby niemożliwy. Razem z Wami tworzymy przyszłość sektora Nowoczesnych Usług dla Biznesu w Polsce” – podsumowuje Andżelika Majewska.

LeasingTeam od lat konsekwentnie rozwija swoją ofertę usług, dostosowując się do zmieniających się potrzeb rynku i wymagań klientów. Firma specjalizuje się w pracy tymczasowej, zatrudnieniu zewnętrznym, rekrutacji pracowników ze Wschodu, outsourcingu procesów i funkcji oraz optymalizacji zarządzania zasobami ludzkimi.

Dzięki innowacyjnemu podejściu do zarządzania personelem oraz wysokiej jakości obsługi klienta, agencja zatrudnienia LeasingTeam zdobyła uznanie klientów i branżowych ekspertów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.