Komunikaty PR

Prestiżowa nagroda dla LeasingTeam w konkursie Outsourcing Stars

2023-04-27  |  13:00
Biuro prasowe

Agencję zatrudnienia LeasingTeam, będącą częścią grupy kapitałowej LeasingTeam, uhonorowano w prestiżowym Konkursie Outsourcing Stars. Firma zdobyła tytuł najszybciej rozwijającej się organizacji sektora Nowoczesnych Usług dla Biznesu w kategorii HR Leasing pracowniczy w roku 2022.

 

Outsourcing Stars to jedyny w Polsce niekomercyjny konkurs dla sektora Nowoczesnych Usług dla Biznesu. To ogromne wyróżnienie dla LeasingTeam i potwierdzenie wysiłków firmy w dążeniu do doskonalenia usług.

„Kolejny raz udało nam się potwierdzić, że jako LeasingTeam przykładamy najwyższą wagę do jakości usług z zakresu HR. Chcemy ciągle doskonalić naszą agencję i być coraz lepsi w tym, co robimy. Nie boimy się wyzwań, wyznaczamy nowe standardy. Jestem dumna z każdej osoby, która przyczynia się do sukcesu naszej organizacji” – mówi Andżelika Majewska, współzałożycielka i wiceprezes LeasingTeam Group.

Agencja zatrudnienia LeasingTeam od lat cieszy się uznaniem klientów i partnerów biznesowych. Nagroda w konkursie Outsourcing Stars jest potwierdzeniem doskonałej reputacji, jaką firma zyskała na rynku usług dla biznesu.

„Gratulujemy również innym laureatom Konkursu i serdecznie dziękujemy jego organizatorom za wyróżnienie naszej agencji. Chcielibyśmy także podziękować naszym klientom za zaufanie, ponieważ bez nich ten sukces byłby niemożliwy. Razem z Wami tworzymy przyszłość sektora Nowoczesnych Usług dla Biznesu w Polsce” – podsumowuje Andżelika Majewska.

LeasingTeam od lat konsekwentnie rozwija swoją ofertę usług, dostosowując się do zmieniających się potrzeb rynku i wymagań klientów. Firma specjalizuje się w pracy tymczasowej, zatrudnieniu zewnętrznym, rekrutacji pracowników ze Wschodu, outsourcingu procesów i funkcji oraz optymalizacji zarządzania zasobami ludzkimi.

Dzięki innowacyjnemu podejściu do zarządzania personelem oraz wysokiej jakości obsługi klienta, agencja zatrudnienia LeasingTeam zdobyła uznanie klientów i branżowych ekspertów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.