Prestiżowa nagroda dla LeasingTeam w konkursie Outsourcing Stars
Agencję zatrudnienia LeasingTeam, będącą częścią grupy kapitałowej LeasingTeam, uhonorowano w prestiżowym Konkursie Outsourcing Stars. Firma zdobyła tytuł najszybciej rozwijającej się organizacji sektora Nowoczesnych Usług dla Biznesu w kategorii HR Leasing pracowniczy w roku 2022.
Outsourcing Stars to jedyny w Polsce niekomercyjny konkurs dla sektora Nowoczesnych Usług dla Biznesu. To ogromne wyróżnienie dla LeasingTeam i potwierdzenie wysiłków firmy w dążeniu do doskonalenia usług.
„Kolejny raz udało nam się potwierdzić, że jako LeasingTeam przykładamy najwyższą wagę do jakości usług z zakresu HR. Chcemy ciągle doskonalić naszą agencję i być coraz lepsi w tym, co robimy. Nie boimy się wyzwań, wyznaczamy nowe standardy. Jestem dumna z każdej osoby, która przyczynia się do sukcesu naszej organizacji” – mówi Andżelika Majewska, współzałożycielka i wiceprezes LeasingTeam Group.
Agencja zatrudnienia LeasingTeam od lat cieszy się uznaniem klientów i partnerów biznesowych. Nagroda w konkursie Outsourcing Stars jest potwierdzeniem doskonałej reputacji, jaką firma zyskała na rynku usług dla biznesu.
„Gratulujemy również innym laureatom Konkursu i serdecznie dziękujemy jego organizatorom za wyróżnienie naszej agencji. Chcielibyśmy także podziękować naszym klientom za zaufanie, ponieważ bez nich ten sukces byłby niemożliwy. Razem z Wami tworzymy przyszłość sektora Nowoczesnych Usług dla Biznesu w Polsce” – podsumowuje Andżelika Majewska.
LeasingTeam od lat konsekwentnie rozwija swoją ofertę usług, dostosowując się do zmieniających się potrzeb rynku i wymagań klientów. Firma specjalizuje się w pracy tymczasowej, zatrudnieniu zewnętrznym, rekrutacji pracowników ze Wschodu, outsourcingu procesów i funkcji oraz optymalizacji zarządzania zasobami ludzkimi.
Dzięki innowacyjnemu podejściu do zarządzania personelem oraz wysokiej jakości obsługi klienta, agencja zatrudnienia LeasingTeam zdobyła uznanie klientów i branżowych ekspertów.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.