Rebranding Wawrzyńca wspiera Streetcom

Patrycja Sawicka - Sikora
Agencja Primoloko
Żegańska 18 lok. 201
04-713 Warszawa
patrycja_sawicka|primoloko.com.pl| |patrycja_sawicka|primoloko.com.pl
+48506181076
www.primoloko.com.pl
Rebranding past Wawrzyńca wspiera kampania Influencer Marketingowa realizowana przez agencję Streetcom
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Stanowi ona jeden z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca. Celem prowadzonej kampanii jest wsparcie promocyjne dla zmienionego pozycjonowania, a także zwiększenie świadomości oferty past warzywnych oraz promocja ich jako smacznych, wartościowych, dodatków do różnego rodzaju potraw.
Pasty warzywne Wawrzyniec, to propozycja w portfolio producenta, kierowana do świadomych konsumentów, którzy chcą wprowadzić do swojej diety więcej warzyw i urozmaicenia.
Dostępne w kilkunastu oryginalnych smakach pasty warzywne Wawrzyniec - produkowane są w 100% z surowców pochodzenia roślinnego. Marka Wawrzyniec stworzyła najszerszą ofertę smakową w kategorii past warzywnych. Konsumenci coraz częściej wykorzystują pasty warzywne Wawrzyniec do zerwania z nudą na talerzu, używając ich nie tylko do przygotowania kanapek, ale także w roli oryginalnych dodatków, do sosów, sałatek czy makaronów. „W tym tkwi smak!” to nowe hasło marki po zmianie strategii, które ma za zadanie podkreślać fakt, że wyjątkowo pyszny smak past warzywnych Wawrzyniec to zasługa dodatków i/lub sposobu przygotowania warzyw. To sprawiają, że popularne warzywa (np. burak, papryka, cukinia) nabierają zupełnie nowego smaku.
Pasty warzywne Wawrzyniec sprawdzą się zarówno jako dodatek, ale też jako przyprawa, i samodzielne danie, oraz że niezależnie od opcji, pozwalają na kreowanie nowych potraw i swobodne eksperymentowanie w kuchni.
Zadaniem agencji Streetcom jest rekomendacja i rekrutacja influencerów do prowadzonej dla Wawrzyńca kampanii, a także koordynacja związanych z nią działań. W kampanii biorą udział dwie kategorie influencerów: makro i mikro influencerzy, działający na dwóch platformach Instagramie oraz TikToku. Celem prowadzonych działań jest wsparcie re pozycjonowania, a także zwiększanie świadomości istnienia możliwości, jakie dają w codziennej kuchni pasty warzywne Wawrzyniec oraz zachęcenie konsumentów, by korzystali z produktów Wawrzyńca, do tworzenia nowych potraw i smaków w swojej kuchni.
Więcej informacji:
Patrycja Sawicka – Sikora
GSM 506 181 076
***
„Streetcom to agencja specjalizująca się we wprowadzaniu na rynek nowych produktów dla branż FMCG i e-commerce. Z jej usług korzystają największe międzynarodowe firmy takie jak Nestle, Henkel, Brown Forman, Barbora, Sarantis, czy Bunge. Streetcom to jedyna agencja influencer marketingu w Polsce posiadająca własną społeczność (największą w EU) – którą tworzy 500 tys. zaangażowanych nano i micro influencerów. Ma na swoim koncie wdrożenie na rynek / relaunch ponad 500 produktów. Agencja Streetcom realizując projekty, wykorzystuje unikalną metodologię STIR2, opartą na teorii wpływu społecznego i badaniach Solomona Asha dotyczących konformizmu. Prowadzone w ten sposób działania gwarantują klientom szeroki zasięg, trial, wyjątkowy content i jakościowe opinie, a finalnie zwiększenie rozpoznawalności promowanych produktów oraz wzrosty sprzedaży. W najnowszym raporcie Raport Agencji Marketing Services i Digital 2022 Streetcom otrzymał najwyższe noty w większości kategorii, w tym w obszarach takich jak wywiązywanie się z obietnic wskazanych w przetargu, skuteczność czy zrozumienie potrzeb klienta.
Więcej informacji: www.streetcom.pl”

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.