Komunikaty PR

Rohlig SUUS Logistics rusza z pierwszą digitalową i outdoorową kampanią

2023-04-04  |  12:00
Biuro prasowe

„Kariera w SUUS to logistyczny wybór” – pod takim hasłem startuje kampania employer brandingowa największego polskiego operatora logistycznego, firmy Rohlig SUUS Logistics. Głównym celem kampanii jest budowa świadomości marki jako pracodawcy i dotarcie do kandydatek i kandydatów z branży, ale nie tylko. Firma stawia na ludzi i do stworzenia kampanii od samego początku zaangażowała pracowników.

 

W ramach kampanii został stworzony także brand hero LogiSUUS – mały robot o wielkim sercu, a także wyjątkowych zdolnościach. LogiSUUS to nie tylko kompan pracowników. Kreacja postaci nawiązuje do kompleksowości usług logistycznych świadczonych przez firmę – potrafi zmieniać się w samolot, wagon kontenerowy, statek i ciężarówkę, a jednym z jego atrybutów jest też wózek widłowy. Robot symbolizuje również nowoczesną technologię wykorzystywaną w firmie i inspiruje do działania. LogiSUUS będzie wykorzystywany w kampanii w kreacjach OOH, na stronie kariery i profilach pracodawcy, w animacjach i filmach pokazujących kulisy pracy czy w mediach społecznościowych.

 

Jesteśmy polską firmą rodzinną i oferujemy wyjątkowe miejsce pracy w niezwykle perspektywicznej branży. Z jednej strony logistyka (TSL) jest znaczącym obszarem polskiej gospodarki, a z drugiej Polska jest niekwestionowanym liderem europejskiego transportu. Do tego pandemia i wojna wymusiły potężną i długo wyczekiwaną transformację w obszarze technologii oraz ESG. Obserwujemy zwiększone zainteresowanie wśród wielu kandydatów z branż takich jak finanse, ubezpieczenia czy FMCG i retail. Ludzie szukają motywującej atmosfery, dynamicznego rozwoju i ambitnych wyzwań, a to dla nas codzienność. SUUS jest swój, własny – tu od zawsze to człowiek jest na pierwszym miejscu, co pozwala nam budować zróżnicowane środowisko pracy oparte na szacunku i wzajemnym zaufaniu. Naszym głównym celem strategicznym jest osiągnięcie pozycji pracodawcy numer jeden w branży TSL, a ta kampania jest kolejnym krokiem w tym kierunku – mówi Piotr Iwo Chmielewski, członek zarządu Rohlig SUUS Logistics.

 

Hasło „Logistyczny wybór” jest puentą podkreślającą, że praca w Rohlig Suus Logistics to logiczny i oczywisty, a tym samym najlepszy wybór. Promocji kampanii będą towarzyszyły dedykowane oznaczenia w mediach społecznościowych, min. #LogistycznyWybór, #SUUStoLogistycznyWybór.

 

– Chcieliśmy wiedzieć, co wyróżnia naszą firmę jako pracodawcę. Zanim przystąpiliśmy do tworzenia kampanii, zwróciliśmy się z pytaniami do naszych pracowników, czyli najważniejszego źródła informacji. To oni wskazali nam obszary, które najbardziej cenią i które są unikatowe. Podczas spotkań w ramach grup fokusowych szybko wskazali nam, które wartości są dla nas najważniejsze i dlaczego SUUS to wyjątkowe miejsce pracy. Co więcej, do udziału w sesji zdjęciowej do kampanii również zaprosiliśmy naszych pracowników. Na materiałach promocyjnych zobaczymy 18 osób, ambasadorki i ambasadorów SUUSa, którzy reprezentują różne obszary naszej firmy. W tej kampanii chcemy pokazać to, co jest dla nas najważniejsze, czyli że SUUS – to przede wszystkim ludzie – tłumaczy Emila Badełek, People Experience Manager w Rohlig SUUS Logistics.

 

Wspomniane spotkania z pracownikami pozwoliły na określenie osi kampanii i zdefiniowanie pięciu filarów EVP (Employee Value Proposition), czyli: dwustronny szacunek, motywująca atmosfera, pewna droga rozwoju, nowoczesne środowisko pracy oraz polska firma o globalnym zasięgu.

 

Kampania skierowana jest do kandydatek i kandydatów z branży logistycznej, w tym spedytorów, agentów celnych, pracowników magazynów i terminali, oraz pracowników funkcji wsparcia, czyli specjalistów z zakresu IT, zarządzania projektami, administracji, HR i marketingu, ale to nie wszystko. Kampania będzie także skierowana do przewoźników i kierowców, czyli ważnych dla firmy partnerów biznesowych. Działania realizowane są na nośnikach outdoorowych w 10 polskich miastach, nośnikach LED w komunikacji miejskiej w Poznaniu oraz licznych formatach online (m.in. w mediach społecznościowych, reklamach display, w serwisie YouTube). W ramach kampanii powstało sześć kreacji, reprezentujących różne obszary działalności organizacji – od spedycji, poprzez magazynowanie, transport, po zaplecze administracyjne.

 

Przy opracowaniu m.in. koncepcji kreatywnej, głównego hasła kampanii czy postaci LogiSUUSa firma współpracowała z agencją kreatywną Uszka w Barszczu. Za dystrybucję kampanii odpowiada dom mediowy Czarna Owca, a za część wizualną studio animacji CoreFX.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.