Rolmlecz przybliża tradycje mleczarskie
„Gdybyśmy my, mleczarze robili reklamę, tradycję byśmy Wam pokazali” – właśnie tymi słowami rozpoczyna się debiut telewizyjny marki Rolmlecz. Spot reklamowy powstał w ramach trwającej od maja ogólnopolskiej kampanii pt. „Od mleczarzy. Tradycyjnie z krówką”. Tej jesieni, do standardowych działań promocyjnych, dołączy także reklama telewizyjna. Konsumenci zobaczą w niej mleczarzy, którzy z sentymentem i uśmiechem na twarzy pokazują nam ulubione momenty, swojej codziennej pracy.
We wrześniu pierwszy raz w historii marka Rolmlecz pojawi się w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej. W 15- i 30-sekundowych spotach mleczarze, pokażą miłośnikom marki kilka kadrów ze swojej pracy. To, jak ze starannością dbają o każdy szczegół, tradycję i pyszny smak produktów tworzonych z pasji. Nadrzędne wartości dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol to tradycja, poszanowanie lokalności oraz regionalnych zwyczajów mleczarskich przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Marka Rolmlecz umiejętnie wiąże wieloletnie doświadczenie mleczarzy z oczekiwaniami współczesnych konsumentów – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.
W ramach działań stworzono również dedykowaną stronę internetową www.odmleczarzy.pl, na której znajdują się wszystkie najważniejsze informacje o marce i produktach. Na użytkowników czekają przepisy kulinarne, historie mleczarzy, a także quiz wiedzy o marce.
Rolmlecz marka Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol to niezmienny skład i przywiązanie do tradycyjnego, niepowtarzalnego smaku. Najbardziej rozpoznawalnym produktem, uwielbianym przez konsumentów od lat 80. jest serek homogenizowany waniliowy, nazywany przez konsumentów „serkiem z krówką”. Uśmiechnięte zwierzątko w kuchennym fartuszku wzbudza ogromną sympatię, dlatego legendarny symbol jest nadal nierozerwalnie związany z marką.
Smak serka homogenizowanego Rolmlecz pokochało już kilka pokoleń Polaków. W tym roku do rodziny liczącej prawie 40 różnych propozycji produktowych dołączyły smakowite nowości, takie jak jogurt pitny waniliowy, mleko świeże o zawartości tłuszczu 2% i 3,2%, śmietanka UHT 18%, a także żółte sery w plastrach 150 g - ementaler czarnoleski, salami i klasyczna gouda.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.