Komunikaty PR

Rumuńska stacja telewizyjna Kanal D inwestuje w pięć pełnoklatkowych kamer PTZ

2023-10-13  |  10:00
Biuro prasowe

Firma Sony poinformowała o zawarciu umowy z jedną z czołowych rumuńskich stacji telewizyjnych, Kanal D, której dostarczy pięć pełnoklatkowych kamer PTZ ILME-FR7 wraz z różnymi obiektywami z mocowaniem typu E. Powiększą one zestaw narzędzi twórczych wykorzystywanych przez nadawcę podczas programów na żywo.

Kanal D to jedna z trzech największych ogólnotematycznych stacji telewizyjnych w Rumunii. Kamery FR7 znajdą zastosowanie w studiu jej uruchomionego niedawno drugiego kanału o nazwie Kanal D2. Inwestycja wpisuje się w strategię rozwojową właściciela stacji, grupy medialnej Dogan Media International, która stale inwestuje w zaawansowane technologie. Kluczową rolę w transakcji odegrał lokalny partner Sony, firma Romtek Electronics. Dostarczyła ona nadawcy własny egzemplarz kamery FR7 wraz z obiektywami z mocowaniem typu E. Pozwoliło to na zweryfikowanie integracji z obecnymi systemami organizacji pracy, eksperymentowanie z różnymi perspektywami i poznanie twórczego potencjału filmowych ujęć.

Kamery FR7 dołączą do wykorzystywanych już przez kanały Kanal D i Kanal D2 kamer systemowych, monitorów profesjonalnych i rozwiązań audio firmy Sony.

Kamery Sony FR7 doskonale uzupełniają naszą obecną technologię studyjną — mówi Bogdan Teica, dyrektor techniczny Kanal D. — Pozwolą zoptymalizować pracę, zwiększyć efektywność i zapewnić naszym widzom wyjątkowe wrażenia. Firma Sony to dla nas partner o niezrównanej niezawodności, wysokim zaawansowaniu technicznym i zaangażowaniu rozwój innowacji.

Działająca od 2006 roku stacja Kanal D stała się jednym z czołowych rumuńskich nadawców, znanym ze wspaniałej jakości obrazu i dążenia do rozszerzania twórczych możliwości — komentuje Norbert Paquet, dyrektor działu produkcji na żywo w Sony Europe. — Jesteśmy dumni z roli jej preferowanego partnera technologicznego, jaką potwierdza najnowsza umowa zawarta na targach IBC. Mamy nadzieję wspierać ciągłą ekspansję biznesową stacji w regionie.

Premiera modelu Sony FR7 — pierwszej na świecie kamery PTZ z pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu, wymiennymi obiektywami i funkcjami zdalnego sterowania — miała miejsce na ubiegłorocznych targach IBC. Dzięki uniwersalnemu systemowi zdalnego sterowania i funkcjom przeznaczonym do filmowania model ten daje dodatkowe możliwości twórcze w studiu, produkcjach na żywo i na planie filmowym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Znaczenie stref brandowych podczas eventów Biuro prasowe
2024-04-30 | 12:00

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja
Media i PR FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
2024-04-29 | 17:00

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Z czym kojarzy się dom dziecka? Kto w nim mieszka? Na jakie wsparcie mogą liczyć wychowankowie pieczy zastępczej po opuszczeniu placówki opiekuńczo-wychowawczej i o jakiej pracy
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.