Komunikaty PR

Rusza kampania autentycznie wystrzałowej Oranżady Strzelającej Hellena

2021-05-26  |  01:00
Biuro prasowe

Oranżada Hellena reklamuje swoją kolejną wystrzałową propozycję. Do promocji Oranżady Strzelającej Hellena zaangażowano nastoletniego twórcę internetowego Miłosza Mazura.  Kampania w telewizji, social mediach, prasie i placówkach handlowych będzie realizowana do 27 czerwca br.


Oranżada Hellena stawia na gwiazdy. Kultowy napój marki od lat reklamuje showman Kuba Wojewódzki. Z kolei oferowane przez nią produkty dla dzieci i nastolatków promują artyści i twórcy młodego pokolenia. Oranżadę Hellena Party zachwalają utalentowane wokalistki Viki Gabor i Roxie Węgiel, a w pierwszej kampanii Oranżady Strzelającej Hellena występuje nastoletni infulencer Miłosz Mazur.

 

Youtuber i autor popularnych treści dla młodzieży, Milo Mazur poleca Oranżadę Strzelająca Hellena, jako autentycznie wystrzałową. Bombowe połączenie smaku oranżady i wyjątkowych dodatków rekomenduje wszystkim, szukającym mega wrażeń. Spoty z jego udziałem będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, kanałach tematycznych oraz na VOD. Zaplanowano też kampanię w social mediach, w tym na profilach Miłosza Mazura i Oranżady Hellena na YouTubie, Instagramie i TikToku. Ponadto produkt będzie insertowany do wybranych tytułów prasy dziecięcej, a także reklamowany w prasie handlowej.

 

Autentycznie wystrzałowa Oranżada Strzelająca Hellena zyska silne wsparcie w punktach sprzedaży detalicznej. Na potrzeby sklepów przygotowano specjalne standy, ekspozytory i materiały POSM: plakaty oraz wobblery.

 

Kampania będzie realizowana między 20 maja a 27 czerwca br. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos. Media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Działania PR realizuje agencja Kolterman Media Communications.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.