Komunikaty PR

Rusza kampania American Sandwich XXL od Dan Cake

2023-06-27  |  10:00
Biuro prasowe

 

Pod hasłem „Kroi się coś większego” marka wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań.   

Bazą koncepcji kreatywnej jest zastosowanie analogii do szeroko rozumianej kultury amerykańskiej i wykorzystanie slangu „ponglish”, będącego efektem połączenia polskich i angielskich elementów językowych. Chleby tostowe American Sandwich XXL swoim rozmiarem i nazwą nawiązują bowiem do typowych, familijnych opakowań produktów spożywczych dostępnych w amerykańskich sklepach. 

Podstawą przekazu komunikacyjnego akcji są dwa spoty, które w apetyczny sposób przedstawiają pieczywo od Dan Cake w powiększonym rozmiarze - pozwalające zmieścić na jednej kromce dużo więcej składników, niż na kromce standardowej wielkości, a tym samym zaspokoić nawet większy głód. Spoty emitowane będą w ramach kampanii display oraz w mediach społecznościowych i na platformach VOD

Spot 1: https://www.youtube.com/watch?v=a7wTIid2D84

Spot 2: https://www.youtube.com/watch?v=-IjVVdU50aw

Dodatkowo na stronie www.KroiSieCosWiekszego.pl można zapoznać się z inspirującymi przepisami bazującymi na powiększonym wariancie pieczywa tostowego od Dan Cake. 

Chleby American Sandwich XXL od Dan Cake dostępne są na rynku w dwóch wersjach - wypiekanej na bazie mąki pszennej oraz pełnoziarnistej – a także występują w dwóch gramaturach opakowań: 375 g oraz 750 g. Są to produkty wszechstronne, które stanowią doskonałą bazę do posiłków zarówno w opcji na ciepło, jak i na zimno. Wyróżnia je większy rozmiar kromek, w porównaniu do innych tego typu produktów na rynku. 

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty kampanii zostały zrealizowane przez dom produkcyjny Pink Media, a za kampanię w digitalu odpowiada dom mediowy Media Choice

Kampania potrwa do końca sierpnia br. Strona www akcji: www.KroiSieCosWiekszego.pl

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.