Komunikaty PR

Rusza nowa kampania marki Danio. Powraca Mały Głód

2023-09-04  |  12:00

Właśnie wystartowała kampania reklamowa marki Danio, budująca unikalny świat tych pysznych, kremowych i uwielbianych przez Polaków serków homogenizowanych. Jej celem jest m.in. ugruntowanie świadomości szerokiego portfolio produktów, dostępnych nie tylko w różnych smakach, ale również w wielu formatach. Działania będą realizowane wielokanałowo, od września do grudnia 2023 roku.

Twórcy kampanii, za pomocą kreatywnych i osadzonych w trendach form, chcą przenieść konsumentów do świata marki Danio. Ma w tym pomóc m.in. taneczny teledysk, w którym wykorzystano dynamiczny i dobrze znany utwór zespołu The Offspring „Pretty fly”. To właśnie do tej melodii stworzono tekst, podkreślający benefity serków homogenizowanych Danio – pyszność, kremowość, pożywność, wynikającą z wysokiej zawartości białka, i mleczność – a ich charakter został zaakcentowany dopasowanymi do nazwy marki, zapadającymi w pamięć określeniami „Pysznio, smacznio, Danio”. Jest i niespodzianka dla fanów Małego Głoda, którego znów będzie można zobaczyć na ekranie. Powraca bohater, który jest jednoznacznie kojarzony z marką Danio, a jego obecność ma służyć zwizualizowaniu potrzeby sięgnięcia po pyszną i pożywną przekąskę między posiłkami, jaka często towarzyszy każdemu z nas.

Stworzyliśmy kampanię mającą wyrazisty, mocny charakter, która przenosi konsumentów do znanego i lubianego świata marki. Danio to nie tylko charakterystyczny świat, ale także smaczne połączenie twarożku i śmietanki, które gwarantuje kremowość serka. Jest to szczególnie cenione przez konsumentów, tak samo jak możliwość wygodnego sięgnięcia po produkt, który może być dobrą odpowiedzią na potrzebę sięgnięcia po pożywną przekąskę w ciągu dnia – podkreśla Izabela Makowiecka, Starszy Kierownik Marki Danio w grupie spółek DANONE.

W portfolio Danio każdy może znaleźć coś dla siebie. Ten smaczny i kremowy serek jest dostępny w kubeczkach i wygodnych saszetkach, dzięki czemu można po niego sięgać również poza domem. Konsumenci mogą wybierać wśród wielu wariantów smakowych – oryginalnych, jak np. mango czy czekolada-orzech, oraz klasycznych, np. wanilia.

Kampania jest realizowana wielokanałowo, m.in. w telewizji, nośnikach digitalowych, takich jak VOD i mediach społecznościowych, w kinach, radiu oraz punktach sprzedaży. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Feeders, planowanie i zakup mediów Mediacom, a produkcję spotu Ones Production.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.