Rusza nowa kampania marki Danio. Powraca Mały Głód
Właśnie wystartowała kampania reklamowa marki Danio, budująca unikalny świat tych pysznych, kremowych i uwielbianych przez Polaków serków homogenizowanych. Jej celem jest m.in. ugruntowanie świadomości szerokiego portfolio produktów, dostępnych nie tylko w różnych smakach, ale również w wielu formatach. Działania będą realizowane wielokanałowo, od września do grudnia 2023 roku.
Twórcy kampanii, za pomocą kreatywnych i osadzonych w trendach form, chcą przenieść konsumentów do świata marki Danio. Ma w tym pomóc m.in. taneczny teledysk, w którym wykorzystano dynamiczny i dobrze znany utwór zespołu The Offspring „Pretty fly”. To właśnie do tej melodii stworzono tekst, podkreślający benefity serków homogenizowanych Danio – pyszność, kremowość, pożywność, wynikającą z wysokiej zawartości białka, i mleczność – a ich charakter został zaakcentowany dopasowanymi do nazwy marki, zapadającymi w pamięć określeniami „Pysznio, smacznio, Danio”. Jest i niespodzianka dla fanów Małego Głoda, którego znów będzie można zobaczyć na ekranie. Powraca bohater, który jest jednoznacznie kojarzony z marką Danio, a jego obecność ma służyć zwizualizowaniu potrzeby sięgnięcia po pyszną i pożywną przekąskę między posiłkami, jaka często towarzyszy każdemu z nas.
– Stworzyliśmy kampanię mającą wyrazisty, mocny charakter, która przenosi konsumentów do znanego i lubianego świata marki. Danio to nie tylko charakterystyczny świat, ale także smaczne połączenie twarożku i śmietanki, które gwarantuje kremowość serka. Jest to szczególnie cenione przez konsumentów, tak samo jak możliwość wygodnego sięgnięcia po produkt, który może być dobrą odpowiedzią na potrzebę sięgnięcia po pożywną przekąskę w ciągu dnia – podkreśla Izabela Makowiecka, Starszy Kierownik Marki Danio w grupie spółek DANONE.
W portfolio Danio każdy może znaleźć coś dla siebie. Ten smaczny i kremowy serek jest dostępny w kubeczkach i wygodnych saszetkach, dzięki czemu można po niego sięgać również poza domem. Konsumenci mogą wybierać wśród wielu wariantów smakowych – oryginalnych, jak np. mango czy czekolada-orzech, oraz klasycznych, np. wanilia.
Kampania jest realizowana wielokanałowo, m.in. w telewizji, nośnikach digitalowych, takich jak VOD i mediach społecznościowych, w kinach, radiu oraz punktach sprzedaży. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Feeders, planowanie i zakup mediów Mediacom, a produkcję spotu Ones Production.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.