Komunikaty PR

Rusza nowa kampania sieci sklepów KOMFORT z innowacyjną platformą komunikacyjną

2024-06-18  |  16:00
Biuro prasowe

W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.

Marka Komfort, ekspert w kategoriach: kompleksowego urządzania łazienki, wykańczania podłóg, wyboru drzwi oraz projektowania kuchni rozpoczął właśnie kampanię reklamową pod hasłem “Satysfakcja”. Nowoczesna platforma kreatywna oraz wykorzystanie rozwiązań produkcyjnych opartych o AI to dla marki sięganie po nieznane. Innowacyjne podejście ma pomóc zbudować zauważalność marki Komfort w kategorii oraz wspierać budowanie świadomości wysokiej jakości jej oferty. 

“W Komforcie nieustannie podnosimy jakość oferty i rozwiązań proponowanych Klientom, mając na celu ich pełną satysfakcję z doświadczenia zakupowego w naszych sklepach. Postanowiliśmy przełożyć tę ambicję wprost na sposób mówienia o marce w kampanii, a nowoczesne technologie nam to umożliwiły” - mówi Konrad Jezierski, Członek Zarządu Sklepów Komfort. S.A. “Nowa platforma kreatywna marki Komfort Satysfakcja to przełom w branży. Po raz pierwszy w produkcji wideo, kluczowego elementu kampanii reklamowej, zastosowano tak nowatorskie metody twórcze i produkcyjne. Wykorzystaliśmy sztuczną inteligencję i silniki dotychczas stosowane tylko w grach. Z perspektywy naszego biznesu jest to niezwykle odważny krok.” - dodaje.

Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii 3D i AI powstały nieszablonowe, fotorealistyczne spoty wideo, które przyciągają wzrok i zapadają w pamięć. Produkcja teledysku o długości 2:30 min. - na który składa się 9 reklam z około 120 dynamicznymi ujęciami w 16 unikalnych scenografiach - została w całości zrealizowana w silniku do tworzenia gier Unreal Engine, co pozwoliło na osiągnięcie niespotykanego dotąd realizmu i głębi obrazu.

Scenariusze spotów w zabawny sposób ilustrują wyzwania, z jakimi mierzą się konsumenci stający przed potrzebą remontu lub wyposażenia domu oraz oferują rozwiązania w kategoriach produktowych, w których marka Komfort jest ekspertem takich jak łazienki, podłogi,  drzwi czy kuchnie.

“Remont lub urządzanie wnętrza, w którym mieszkamy to momenty, które często wiążą się z ważnymi zmianami w życiu. Wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu zakupowego w czasie tych zmian, bo rozumiemy wyzwania, przed jakimi stoją i emocje, jakie im mogą towarzyszyć. Dlatego też obietnica, jaką składamy w komunikacji to właśnie uczucie satysfakcji: z dobrych wyborów, z wysokiego standardu obsługi w salonach i sklepie internetowym komfort.pl oraz z najwyższej jakości asortymentu, który mogą u nas kupić, by poczuć się komfortowo w swoim domu. Żeby pokryć w kampanii tak wiele obszarów i kategorii produktowych postanowiliśmy wykorzystać narzędzia usprawniające proces kreatywny i produkcyjny” - podkreśla Konrad Jezierski.

AI została wykorzystana w procesie produkcji oraz w kluczowych obszarach wizualnych - takich jak analiza i poprawianie tekstur obiektów, generowanie efektów głębi ostrości, naśladowanie ruchów kamery czy symulacja interakcji światła z obiektami - aby poprawić jakość obrazu i doprowadzić ujęcia 3D do poziomu fotorealistycznego. 

O kampanii

Platforma kreatywna powstała w wyniku współpracy marki Komfort z agencją reklamową Digitas oraz producentem kreatywnych treści mimo.ooo.

Kampania obejmuje szeroki zakres działań marketingowych, w tym reklamę telewizyjną zarówno z wykorzystaniem spotów wizerunkowych jak i sponsoringową, reklamę radiową, na nośnikach OOH oraz kampanie online i advocacy. Za strategię, planowanie i zakup mediów offline i online odpowiada agencja mediowa Value Media, która ponownie wygrała przetarg mediowy na obsługę Komfort. Za kampanie SEM, Paid Social i Programmatic, wspierające launch nowej platformy komunikacyjnej odpowiada należąca również do Group One spółka MarTech i E-commerce connected Salestube. Komplementarną obsługą marki w zakresie advocacy - obejmującą działania PR, influencer marketingowe i social media - zajmuje się agencja relevant stories Labcon

Kampania podzielona jest na dwie fazy, co pozwala na dynamiczne wprowadzenie nowej komunikacji oraz jej długoterminowe utrzymanie. Działania potrwają od czerwca 2024 do marca 2025 roku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.