Komunikaty PR

Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje Dentsu Aegis Network

2020-03-05  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.

Kampania promuje linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Clinique iD. To rewolucja w kategorii produktów nawilżających, która opiera się na innowacyjnym systemie personalizacji. Każdy ma możliwość stworzyć swój idealny kosmetyk, dobrany do indywidualnych potrzeb z ponad 20 kombinacji. W styczniu br. marka poinformowała, że jej pierwszą, w 50-letniej historii marki, globalną ambasadorką została Emilia Clarke. Brytyjska aktorka jest znana m.in. z serialu „Gra o Tron”, czy świątecznej komedii „Last Christmas”.

Kampania ma na celu zwiększenie świadomości linii Clinique iD oraz zwiększenie jej sprzedaży. Działania prowadzone są w mediach offline (formaty kinowe on-screen i off-screen) oraz w kanałach online (Google Ads, paid social, programmatic display, działania na YouTube, mailingi, formaty direct display na Filmweb). Specjalnym dodatkiem do kampanii kinowej jest fotobudka na terenie Galerii Mokotów w Warszawie. Podczas eventu Ladies Night, który odbędzie się 5 marca, uczestniczki będą mogły skorzystać ze ścianki marki Clinique oraz odebrać kod zniżkowy na linię produktów Clinique iD.

Za zakup mediów offline i koordynację projektu odpowiada spółka dentsu X. Za obsługę, kreację i zakup mediów online odpowiada iProspect, a Isobar przygotowuje kreację i koncepcję strategii komunikacji kampanii.

Dentsu Aegis Network odpowiada za obsługę mediową grupy Estée Lauder Companies od września 2018 r. Agencje należące do grupy realizują dla klienta kampanie mediowe online i offline, a także są odpowiedzialne za strategie mediowe, obsługę kanałów social media i obsługę graficzną. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.