Komunikaty PR

Ruszyła „Klasa otwarta by Empik”

2022-08-10  |  12:47
Biuro prasowe

Empik co roku towarzyszy uczniom w powrocie do szkoły. Teraz, żeby umilić przygotowania do 1 września, marka wystartowała z cyklem interaktywnych live’ów pod hasłem „Klasa otwarta by Empik”. Do udziału w projekcie zaproszeni zostali znani i lubiani twórcy internetowi – ZetKacper, Janina Daily, Ola PS i Adam Mirek, którzy przez cały sierpień, co środę, wcielają się w rolę nauczycieli podczas 45-minutowych lekcji. Projekt jest częścią kampanii „Wszystko w temacie powrotu do szkoły”, na którą składają się działania na Facebooku, Instagramie, TikToku i kanale Youtube Empiku. 

Empik nieodłącznie kojarzy się z powrotem do szkoły – to tutaj dzieci i rodzice kierują się w poszukiwaniu nowych przyborów szkolnych, podręczników czy inspiracji do pokoju ucznia. W tym roku, obok licznych aktywacji w mediach społecznościowych, w tym przewodników po wyprawce i unikalnych kolekcjach szkolnych Empiku, marka postawiła również na działania niestandardowe we współpracy z influencerami.

„Klasa otwarta” to seria live’ów prowadzonych jednocześnie na Instagramie, TikToku, Facebooku oraz na YouTubie. Empik zaprosił do współpracy topowych twórców internetowych, którzy przez cały sierpień, co środę, o godzinie 18:00 łączą się z „uczniami” ze specjalnie przygotowanego studia. Każda 45-minutowa lekcja prowadzona jest przez innego „nauczyciela” i ma formę interaktywnej transmisji. W ubiegłym tygodniu widzowie mogli uczestniczyć w pierwszym live’ie z ZetKacprem, znanym przede wszystkim z roli tiktokowej nauczycielki „Pani Bożenki”. Dla tych, którzy przegapili lekcję – nic straconego! Nagrania z każdych zajęć będą dostępne na Facebooku i kanale Youtube Empiku. W planie lekcji jeszcze przed nami: Janina Daily (10.08), Ola PS (24.08) i Adam Mirek (31.08).

– Postawiliśmy na format interaktywnych, angażujących live’ów – zależało nam bardzo, żeby widzowie „Klasy otwartej” nie tylko mogli obejrzeć filmik z udziałem ulubionego twórcy, ale również zadać mu pytanie, zostawić kilka słów czy po prostu zgłosić swoją obecność, jak to w szkole. W ten sposób chcemy umilić im tę drugą połowę wakacji i zbliżający się wielkimi krokami 1 września –mówi Joanna Urbanowska, Social Media & Influencer Marketing Manager w Empiku. I dodaje: – Przy wyborze prowadzących kierowaliśmy się nie tylko zróżnicowaniem tematów, które poruszą podczas spotkań, ale także sposobem prowadzenia lekcji, łączącym wiedzę i merytoryczne przygotowanie z dużą dawką humoru i zrozumiałym językiem. Klasa Empiku jest otwarta pod wieloma względami – to zarówno przystępność i otwartość na różnorodne tematy, od ciekawostek z dziedziny fizyki i chemii po godzinę wychowawczą, jak również otwartość w znaczeniu dostępności dla wszystkich, niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania. Spotkania na Facebooku, Youtubie i TikToku są również tłumaczone na język migowy. 

Wszystko w temacie powrotu do szkoły

Projekt „Klasa otwarta” jest elementem kampanii Back to school Empiku. Składają się na nią również cykle postów Wszystko w temacie wyprawki i pokoju ucznia, które mają pomóc uczniom w wyborze odpowiednich, zgodnych z trendami i indywidualnymi upodobaniami przyborów szkolnych, np. Wszystko w temacie szkolnej wyprawki dla gamera czy pokoju sportowca. Empik zorganizuje również specjalny konkurs, w którym do wygrania będzie 5 szkolnych wyprawek.

Ponadto marka aktywnie działa na TikToku, gdzie regularnie publikuje viralowe filmiki z udziałem pracowników Empiku oraz influencerów. W ramach przygotowań do nowego roku szkolnego, na kanale pojawią się m.in. kolejne TikToki prezentujące w niestandardowy sposób unikalne kolekcje szkolne Empiku, a także ilustrujące w humorystyczny sposób dylematy zakupowe każdego ucznia i rodzica.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.