Komunikaty PR

Ruszyła kolejna edycja akcji „Wygaszanie Punktów PAYBACK”

2021-01-14  |  09:00
Biuro prasowe

PAYBACK wystartował z kolejną edycją akcji „Wygaszanie punktów”. Do końca lutego uczestnicy Programu mogą skorzystać ze specjalnej oferty atrakcyjnych nagród. Wszystko po to, aby punkty zgromadzone 3 lata temu nie straciły swojej ważności.

Karty podarunkowe do Empiku lub Spotify, zniżki na karty Allegro i RTV EURO AGD, opaska Xiaomi MiBand 5, zestaw patelni Tefal Ingenio czy komplet noży Fiskars. W ramach tegorocznej akcji wygaszania punktów PAYBACK przygotował wyjątkowe nagrody renomowanych marek. Nie zabrakło wśród nich absolutnych nowości.

Jeszcze bardziej ekscytująca od zbierania punktów jest ich wymiana. W ramach aktualnie prowadzonej kampanii przygotowaliśmy specjalne akcje promocyjne. Uczestnicy mogą przeznaczyć wygasające punkty nie tylko na atrakcyjne nagrody rzeczowe, ale również rozmaite vouchery i karty podarunkowe, a także wesprzeć nimi wybrane akcje charytatywne. Naszych uczestników powinna ucieszyć także informacja, że nowości, które pojawiły się z okazji akcji, pozostaną w naszej ofercie już na stałe – mówi Paweł Zuń, e-Commerce Manager w PAYBACK Polska.

Łączna wartość wszystkich punktów zagrożonych wygaśnięciem wraz z dniem 28 lutego sięga niebagatelnej kwoty 20 milionów złotych. Żeby sprawdzić, czy ma się zagrożone punkty, wystarczy wejść w aplikację mobilną lub zalogować się na swoje konto na stronie internetowej Programu. PAYBACK przypomina, że w akcji mogą wziąć udział wszyscy uczestnicy Programu – również ci, na których koncie nie zalegają „stare” punkty.

Akcję przypominającą o wymianie punktów zagrożonych wygaśnięciem PAYBACK prowadzi we własnych kanałach komunikacyjnych, a jej szczegóły można poznać pod adresem www.PAYBACK.pl/wygaszanie. Kampania potrwa od 10 stycznia do północy 28 lutego. Tradycyjnie wesprą ją wybrani Partnerzy Programu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Wszyscy lubią Łaciate Biuro prasowe
2021-10-27 | 12:00

Wszyscy lubią Łaciate

„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to
Media i PR McCANN Poland najefektywniejszą agencją kreatywną w EFFIE Awards
2021-10-27 | 09:00

McCANN Poland najefektywniejszą agencją kreatywną w EFFIE Awards

McCANN Poland została ogłoszona najefektywniejszą agencją kreatywną w Polsce w konkursie EFFIE Awards. Podczas dzisiejszej uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w
Media i PR MADOGZ wraz z zespołem ekspertów od produkcji video otwierają agencję JELLYFILMZ
2021-10-26 | 13:10

MADOGZ wraz z zespołem ekspertów od produkcji video otwierają agencję JELLYFILMZ

Agencja video JELLYFILMZ powstaje w wyniku połączenia kompetencji MADOGZ i agencji AdRebellion. MADOGZ i JELLYFILMZ wejdą w skład Grupy MADOGZ, która będzie realizować zintegrowane

Więcej ważnych informacji

Transport

Pandemia zwiększyła problem wykluczenia transportowego. Mieszkańcy wsi i miasteczek skarżą się do RPO

Problem wykluczenia transportowego może dotykać nawet kilkanaście milionów Polaków. Częściowo miał go rozwiązać wprowadzony w 2019 roku Fundusz Rozwoju Przewozów Autobusowych, w ramach którego rząd dopłaca do lokalnych połączeń, żeby zapewnić ich opłacalność. W związku z pandemią kwota tej dopłaty została znacząco zwiększona, co skutkowało wzrostem zainteresowania ze strony organizatorów publicznego transportu, którzy sukcesywnie uruchamiają nowe linie. – Takich linii w tej chwili jest już ponad 4 tys., co oznacza, że program się rozwija – mówi Andrzej Bittel, pełnomocnik rządu ds. przeciwdziałania wykluczeniu komunikacyjnemu. Rzecznik Praw Obywatelskich ocenia jednak, że fundusz nie do końca rozwiązał problem wykluczenia transportowego.

Przemysł

Przemysł zgłasza największe od lat zapotrzebowanie na pracowników z kompetencjami technicznymi. W ich kształcenie angażują się nie tylko firmy, ale i miasta

Firmy produkcyjne chcą zatrudniać coraz więcej pracowników, ale też szukają coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji. Ten trend będzie postępować. Raport Światowego Forum Ekonomicznego wskazuje, że do 2025 roku rozwój automatyzacji i nowych technologii przyczyni się do powstania 97 mln nowych stanowisk. Eksperci podkreślają, że kompetencje przyszłości, które będą potrzebne do ich obsługi, powinny być kształcone już od najmłodszych lat. Tę potrzebę widzi coraz więcej miast i samych przedsiębiorców, którzy wspólnie angażują się w projekty naukowo-edukacyjne. Przykładem może być nowa inwestycja w Gnieźnie.

Problemy społeczne

Sieć modułowych szpitali mogłaby pomóc w walce z kolejnymi falami pandemii. Takie obiekty mogą przetrwać 10–15 lat

Czwarta fala koronawirusa przyspiesza. Jeszcze niedawno szacowano, że pod koniec października nowych przypadków COVID-19 będzie ok. 5 tys. dziennie, ale liczba dziennych zachorowań już przekracza 8 tys. Eksperci zalecają wprowadzanie ograniczeń i kontrolę paszportów covidowych w tych powiatach, gdzie wzrost zachorowań jest największy. Jednocześnie postulują o zmiany w organizacji służby zdrowia na okres czwartej fali i nieprzekształcanie szpitali w placówki jednoimienne. Przyszłościowym rozwiązaniem może być budowa sieci 12–15 szpitali modułowych, które wspierałyby system ochrony zdrowia w razie ewentualnych kryzysów.

Ochrona środowiska

Edukacja klimatyczna powinna się odbywać poza murami szkoły. Eksperci postulują o lekcje w lesie, na łące lub w ogrodzie

Lekcje na łonie natury pozwalają lepiej zrozumieć procesy zachodzące w przyrodzie i uwiarygadniają przekazywane treści klimatyczne. I nie chodzi tylko o lekcje biologii, ale także języka polskiego, angielskiego czy plastyki. Więcej zajęć poza murami szkoły to jeden z najważniejszych postulatów zawartych w raporcie „Edukacja klimatyczna w Polsce” opublikowanym przez Global Compact Network Poland. – Im więcej będzie edukacji dotyczącej ochrony przyrody oraz ekosystemów w kontekście zmiany klimatu, tym lepiej dla nas wszystkich – mówi Kamil Wyszkowski, dyrektor wykonawczy tej organizacji. I dodaje, że edukację klimatyczną w polskich szkołach trzeba wprowadzić jak najszybciej.