Ruszyła kolejna edycja akcji „Wygaszanie Punktów PAYBACK”
PAYBACK wystartował z kolejną edycją akcji „Wygaszanie punktów”. Do końca lutego uczestnicy Programu mogą skorzystać ze specjalnej oferty atrakcyjnych nagród. Wszystko po to, aby punkty zgromadzone 3 lata temu nie straciły swojej ważności.
Karty podarunkowe do Empiku lub Spotify, zniżki na karty Allegro i RTV EURO AGD, opaska Xiaomi MiBand 5, zestaw patelni Tefal Ingenio czy komplet noży Fiskars. W ramach tegorocznej akcji wygaszania punktów PAYBACK przygotował wyjątkowe nagrody renomowanych marek. Nie zabrakło wśród nich absolutnych nowości.
– Jeszcze bardziej ekscytująca od zbierania punktów jest ich wymiana. W ramach aktualnie prowadzonej kampanii przygotowaliśmy specjalne akcje promocyjne. Uczestnicy mogą przeznaczyć wygasające punkty nie tylko na atrakcyjne nagrody rzeczowe, ale również rozmaite vouchery i karty podarunkowe, a także wesprzeć nimi wybrane akcje charytatywne. Naszych uczestników powinna ucieszyć także informacja, że nowości, które pojawiły się z okazji akcji, pozostaną w naszej ofercie już na stałe – mówi Paweł Zuń, e-Commerce Manager w PAYBACK Polska.
Łączna wartość wszystkich punktów zagrożonych wygaśnięciem wraz z dniem 28 lutego sięga niebagatelnej kwoty 20 milionów złotych. Żeby sprawdzić, czy ma się zagrożone punkty, wystarczy wejść w aplikację mobilną lub zalogować się na swoje konto na stronie internetowej Programu. PAYBACK przypomina, że w akcji mogą wziąć udział wszyscy uczestnicy Programu – również ci, na których koncie nie zalegają „stare” punkty.
Akcję przypominającą o wymianie punktów zagrożonych wygaśnięciem PAYBACK prowadzi we własnych kanałach komunikacyjnych, a jej szczegóły można poznać pod adresem www.PAYBACK.pl/wygaszanie. Kampania potrwa od 10 stycznia do północy 28 lutego. Tradycyjnie wesprą ją wybrani Partnerzy Programu.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.