Komunikaty PR

Ruszyła letnia loteria Owocowe Smaki Orbit®!

2023-07-13  |  09:00
Biuro prasowe

Lato niezmiennie kojarzy nam się z odpoczynkiem, słońcem, długimi wieczorami oraz z owocowymi smakami. Aby zachęcić konsumentów do poznawania i testowania wyjątkowych wariantów z portfolio gum bezcukrowych Orbit®,  ruszyła loteria „Owocowe Smaki Orbit®”. Zabawa potrwa do 27 sierpnia. Nagrodą główną jest 8 voucherów o wartości po 10 000 zł do wykorzystania na wymarzoną wakacyjną podróż w biurze turystycznym Rainbow. W ramach loterii na zwycięzców czeka również 2 000 zestawów z  zapasem bezcukrowych gum do żucia Orbit®. 

Według badań młode pokolenie, szczególnie przedstawiciele generacji Z lubią eksperymentować, w tym testować nowe smaki [1]. Oprócz dobrze znanych miętowych gum, marka Orbit® ma w swoim portfolio wiele ciekawych owocowych propozycji takich jak  Orbit® Blueberry, Orbit® Lemon Lime, Orbit® Watermelon, Orbit® Apple, czy Orbit® Strawberry, a loteria konsumencka jest idealną okazją to spróbowania różnych smaków.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zakupić przynajmniej jedno opakowanie gumy do żucia Orbit® o smaku owocowym, zarejestrować paragon stronie konkursowej: www.owocowesmakiorbit.pl za pomocą elektronicznego formularza oraz zagłosować na ulubiony smak. Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie 10 oddzielnych paragonów i tym samym uzyskać 10 dodatkowych losów. 

Rozlosowanych zostanie aż 8 voucherów o wartości 10 000 zł do wykorzystania na zakup wymarzonych wakacji w biurze turystycznym Rainbow. Przyznane zostanie także 2 000 nagród II stopnia – rocznych zapasów bezcukrowych gum do żucia Orbit®. Losowanie nagród będzie się odbywać raz w tygodniu w okresie od 10 lipca do 28 sierpnia 2023 r. W każdym z nich wyłoniony zostanie zwycięzca jednej nagrody I stopnia oraz 250 zwycięzców nagród II stopnia. Regulamin loterii znajduje się na stronie: www.owocowesmakiorbit.pl.

Loterii będzie również towarzyszyć szeroko zakrojona kampania komunikacyjna. Jej aktywacje zobaczymy w Digitalu, Social Mediach oraz na profilach znanych influencerów. Wykorzystane zostanie również ponad 900 nośników OOH i prawie 500 nośników Digital OOH w 10 miastach. Informacje na temat loterii znajdą się również na 900 rowerach miejskich, a także na 147 nośnikach w 45 letnich kurortach.

 


[1] Kantar Consulting 2018

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.