Salony Agata ponownie otwarte. Marka prezentuje nowy spot reklamowy
Od wtorku, 4 maja sklepy stacjonarne marki Agata zostały ponownie otwarte. W tym samym czasie rozpoczęła się akcja promocyjna, której towarzyszy premiera nowego spotu z udziałem Ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. W trosce o bezpieczeństwo, we wszystkich punktach sprzedaży sieci obowiązuje najwyższy reżim sanitarny.
Wraz ze wznowieniem działalności sklepów stacjonarnych w całej Polsce, sieć salonów meblowych Agata zaprezentowała nowy spot reklamowy w ramach kampanii „Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego.” z udziałem aktorek – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk, wcielających się w role Gośkii Teściowej. Obok Ambasadorek, bohaterką nowej historii jest także… rozkładana sofa, czyli mebel idealny na gościnne wizyty Teściowej. Jak sama przekonuje, gdyby miała taki mebel u siebie, to nie wychodziłaby z domu – tę deklarację stara się sprawnie wykorzystać jej Synowa.
- Ten zabawny dialog nie tylko wpisuje się w dotychczasowe perypetie naszych bohaterek, ale też pokazuje, że urządzanie przytulnych czerech kątów jest szczególnie ważne obecnie, kiedy więcej czasu spędzamy w domu. Jako marka pokazujemy, że wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych Klientów – w końcu z pomocą mebli, dodatków i akcesoriów od Salonów Agata można umilić sobie domową przestrzeń. Historia ze spotu może być więc doskonałą inspiracją dla osób, które odwiedzą salony po ponownym otwarciu – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Za kreację odpowiada agencja PZL, a za zakup kampanii w telewizji – Spark Foundry. Spotom emitowanym we wszystkich największych stacjach telewizyjnych towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w internecie.
https://www.youtube.com/watch?v=U9ofgScyl-k
Bezpieczne zakupy i atrakcyjne promocje
Ponownemu otwarciu Salonów Agata towarzyszy akcja promocyjna obejmująca wszystkie produkty z oferty marki: 20 rat 0% bez dodatkowych kosztów albo rabaty do 20%, która potrwa do 29 maja. Zakupów na atrakcyjnych warunkach można dokonywać też jak zawsze w sklepie internetowym www.agatameble.pl. Przedstawiciele sieci potwierdzają, że wznowiona działalność punktów sprzedaży odbywa się przy zachowaniu najwyższego reżimu sanitarnego.
- Nasze salony dostosowały swoją działalność do aktualnych wytycznych rządu, tak aby zapewnić bezpieczeństwo naszym Klientom oraz pracownikom salonów, którzy zostali przeszkoleni z zasad dotyczących pracy w czasie pandemii. Klienci podczas zakupów zobowiązani są do regularnej dezynfekcji rąk, a także noszenia maseczek. W dalszym ciągu w obiekcie może znajdować się ograniczona ilość osób. Zachęcamy również do dokonywania płatności kartą, aby ograniczyć wymianę gotówki i korzystanie z banknotów – informuje sieć.
Klienci podczas zakupów informowani są o obowiązujących procedurach za pomocą komunikatów głosowych oraz plakatów. Więcej informacji znajduje się również na stronie www.agatameble.pl.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.