Salony Agata ponownie otwarte. Marka prezentuje nowy spot reklamowy
Od wtorku, 4 maja sklepy stacjonarne marki Agata zostały ponownie otwarte. W tym samym czasie rozpoczęła się akcja promocyjna, której towarzyszy premiera nowego spotu z udziałem Ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. W trosce o bezpieczeństwo, we wszystkich punktach sprzedaży sieci obowiązuje najwyższy reżim sanitarny.
Wraz ze wznowieniem działalności sklepów stacjonarnych w całej Polsce, sieć salonów meblowych Agata zaprezentowała nowy spot reklamowy w ramach kampanii „Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego.” z udziałem aktorek – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk, wcielających się w role Gośkii Teściowej. Obok Ambasadorek, bohaterką nowej historii jest także… rozkładana sofa, czyli mebel idealny na gościnne wizyty Teściowej. Jak sama przekonuje, gdyby miała taki mebel u siebie, to nie wychodziłaby z domu – tę deklarację stara się sprawnie wykorzystać jej Synowa.
- Ten zabawny dialog nie tylko wpisuje się w dotychczasowe perypetie naszych bohaterek, ale też pokazuje, że urządzanie przytulnych czerech kątów jest szczególnie ważne obecnie, kiedy więcej czasu spędzamy w domu. Jako marka pokazujemy, że wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych Klientów – w końcu z pomocą mebli, dodatków i akcesoriów od Salonów Agata można umilić sobie domową przestrzeń. Historia ze spotu może być więc doskonałą inspiracją dla osób, które odwiedzą salony po ponownym otwarciu – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Za kreację odpowiada agencja PZL, a za zakup kampanii w telewizji – Spark Foundry. Spotom emitowanym we wszystkich największych stacjach telewizyjnych towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w internecie.
https://www.youtube.com/watch?v=U9ofgScyl-k
Bezpieczne zakupy i atrakcyjne promocje
Ponownemu otwarciu Salonów Agata towarzyszy akcja promocyjna obejmująca wszystkie produkty z oferty marki: 20 rat 0% bez dodatkowych kosztów albo rabaty do 20%, która potrwa do 29 maja. Zakupów na atrakcyjnych warunkach można dokonywać też jak zawsze w sklepie internetowym www.agatameble.pl. Przedstawiciele sieci potwierdzają, że wznowiona działalność punktów sprzedaży odbywa się przy zachowaniu najwyższego reżimu sanitarnego.
- Nasze salony dostosowały swoją działalność do aktualnych wytycznych rządu, tak aby zapewnić bezpieczeństwo naszym Klientom oraz pracownikom salonów, którzy zostali przeszkoleni z zasad dotyczących pracy w czasie pandemii. Klienci podczas zakupów zobowiązani są do regularnej dezynfekcji rąk, a także noszenia maseczek. W dalszym ciągu w obiekcie może znajdować się ograniczona ilość osób. Zachęcamy również do dokonywania płatności kartą, aby ograniczyć wymianę gotówki i korzystanie z banknotów – informuje sieć.
Klienci podczas zakupów informowani są o obowiązujących procedurach za pomocą komunikatów głosowych oraz plakatów. Więcej informacji znajduje się również na stronie www.agatameble.pl.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.