Komunikaty PR

Salony Agata ponownie otwarte. Marka prezentuje nowy spot reklamowy

2021-05-06  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Agata SA ( 1.62 MB )

Od wtorku, 4 maja sklepy stacjonarne marki Agata zostały ponownie otwarte. W tym samym czasie rozpoczęła się akcja promocyjna, której towarzyszy premiera nowego spotu z udziałem Ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. W trosce o bezpieczeństwo, we wszystkich punktach sprzedaży sieci obowiązuje najwyższy reżim sanitarny.

Wraz ze wznowieniem działalności sklepów stacjonarnych w całej Polsce, sieć salonów meblowych Agata zaprezentowała nowy spot reklamowy w ramach kampanii „Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego.” z udziałem aktorek – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk, wcielających się w role Gośkii Teściowej. Obok Ambasadorek, bohaterką nowej historii jest także… rozkładana sofa, czyli mebel idealny na gościnne wizyty Teściowej. Jak sama przekonuje, gdyby miała taki mebel u siebie, to nie wychodziłaby z domu – tę deklarację stara się sprawnie wykorzystać jej Synowa.

- Ten zabawny dialog nie tylko wpisuje się w dotychczasowe perypetie naszych bohaterek, ale też pokazuje, że urządzanie przytulnych czerech kątów jest szczególnie ważne obecnie, kiedy więcej czasu spędzamy w domu. Jako marka pokazujemy, że wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych Klientów – w końcu z pomocą mebli, dodatków i akcesoriów od Salonów Agata można umilić sobie domową przestrzeń. Historia ze spotu może być więc doskonałą inspiracją dla osób, które odwiedzą salony po ponownym otwarciu – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Za kreację odpowiada agencja PZL, a za zakup kampanii w telewizji – Spark Foundry. Spotom emitowanym we wszystkich największych stacjach telewizyjnych towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w internecie.

https://www.youtube.com/watch?v=U9ofgScyl-k 

Bezpieczne zakupy i atrakcyjne promocje

Ponownemu otwarciu Salonów Agata towarzyszy akcja promocyjna obejmująca wszystkie produkty z oferty marki: 20 rat 0% bez dodatkowych kosztów albo rabaty do 20%, która potrwa do 29 maja. Zakupów na atrakcyjnych warunkach można dokonywać też jak zawsze w sklepie internetowym www.agatameble.pl. Przedstawiciele sieci potwierdzają, że wznowiona działalność punktów sprzedaży odbywa się przy zachowaniu najwyższego reżimu sanitarnego.

- Nasze salony dostosowały swoją działalność do aktualnych wytycznych rządu, tak aby zapewnić bezpieczeństwo naszym Klientom oraz pracownikom salonów, którzy zostali przeszkoleni z zasad dotyczących pracy w czasie pandemii. Klienci podczas zakupów zobowiązani są do regularnej dezynfekcji rąk, a także noszenia maseczek. W dalszym ciągu w obiekcie może znajdować się ograniczona ilość osób. Zachęcamy również do dokonywania płatności kartą, aby ograniczyć wymianę gotówki i korzystanie z banknotów informuje sieć.

Klienci podczas zakupów informowani są o obowiązujących procedurach za pomocą komunikatów głosowych oraz plakatów. Więcej informacji znajduje się również na stronie www.agatameble.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.