Komunikaty PR

“Się Dzieje” - program, w którym Dejman integruje internet z telewizją

2023-09-25  |  01:00
Biuro prasowe

W drugim sezonie nowością jest muzyczny przegląd New Music Week oraz odcinki specjalne z gośćmi. W ostatnim prowadzący Damian Biedrzycki "Dejman" na antenie rozmawiał z Martą Rodzik, która w przeszłości była dziennikarką, a obecnie zajmuje się branżą PR.  

Magazyn Się Dzieje to program, który integruje telewizję z internetem. Poruszane są ważne i ciekawe tematy, które w danym tygodniu ożywiły internet i media społecznościowe. 
 

"Mi jako wydawcy i prezenterowi zależy na tym, aby ten program był świeżością na rynku telewizyjnym. Biorąc pod uwagę, że internet wypiera klasyczne media, dobrze jest te dwa środki przekazu ze sobą integrować. Nie kojarzę w żadnej innej telewizji informacyjnej takiego formatu. dlatego fajnie, że ja mogę ten projekt rozwijać. Uważam, że formuła programu jest przyszłościowa, bo oczywiście mamy tu przegląd informacji, ale też w tą klasyczną newsową formułę wplatamy coś nowego - muzyczny przegląd tygodnia i relacje z różnych wydarzeń kulturalnych, które trafiają na social media" - opowiada prezenter.  

Magazyn Się Dzieje się rozwija. W pierwszej edycji był to typowo przegląd mediów społecznościowych. Drugi sezon to powiew nowości. Program jest jeszcze dynamiczniejszy za sprawą New Music Week. To tygodniowy przegląd piosenek najczęściej granych na antenach radiowych w Polsce. 

Drugą nowością są odcinki z gośćmi. W jednym z odcinków wystąpiła Marta Rodzik. To dziennikarka, która po kilku latach pracy w tym zawodzie zmieniła branżę. Aktualnie jest prezeską agencji PR. Damian Biedrzycki "Dejman" wnikliwie dopytywał o bolączki dziennikarstwa. Powołując się na słowa śp. dziennikarza Macieja Rybińskiego dociekał czy nie jest wstydem być dziś dziennikarzem. 

W odcinkach specjalnych z gośćmi prowadzący porusza głównie tematy związane z mediami społecznościowymi, dziennikarstwem i sztuką.  


KSIĄŻKA MARCINA PROKOPA WPŁYNĘŁA NA MOJE ŻYCIE 

Damian Biedrzycki "Dejman" z dziennikarstwem związany jest od 7 lat.  

"Pamiętam, że to wszystko zaczęło się po przeczytaniu książki Marcina Prokopa, w której opisał swoje dzieciństwo na warszawskim Grochowie. Któregoś dnia podszedłem pod kamienicę, w której - jak zdradził - wychowywał się. Nagrałem pierwszy filmik o refleksjach po tej lekturze. Książka Marcina Prokopa wpłynęła na moje życie, bo od tego wszystko się zaczęło. Założyłem kanał dziennikarski Dejman TV na Facebooku. Wrzucałem tam filmiki, w których pokazywałem widzom różne zakątki Warszawy. Pokochałem pracę prezenterską przed kamerą i zrozumiałem, że to moja medialna misja to praca na wizji. Praca, w której mogę widzowi dać dużo energii, przemycając przy tym jakieś ciekawe, ważne informacje" - opowiada Damian Biedrzycki. 

Dziennikarz na poważnie swoją działalność medialną rozpoczął od radia. W 2019 roku trafił na staż do Eski Rock, a rok później na antenie Radia GO (Grupa ZPR) prowadził autorski program Dejman w Radiu. 

Przez rok pracował też w Grupie Polsat jako edytor w Polsat News i Wydarzeniach24.  

W 2022 roku "Dejman" zdobywał doświadczenie prezenterskie pod okiem doświadczonych dziennikarzy w RMF FM i RMF MAXX odbywając tam praktyki.  

Aktualnie jest wydawcą i prowadzącym swój autorski program Się Dzieje na antenie News24.  

 
 

 
 

 
 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.