Komunikaty PR

“Się Dzieje” - program, w którym Dejman integruje internet z telewizją

2023-09-25  |  01:00
Biuro prasowe

W drugim sezonie nowością jest muzyczny przegląd New Music Week oraz odcinki specjalne z gośćmi. W ostatnim prowadzący Damian Biedrzycki "Dejman" na antenie rozmawiał z Martą Rodzik, która w przeszłości była dziennikarką, a obecnie zajmuje się branżą PR.  

Magazyn Się Dzieje to program, który integruje telewizję z internetem. Poruszane są ważne i ciekawe tematy, które w danym tygodniu ożywiły internet i media społecznościowe. 
 

"Mi jako wydawcy i prezenterowi zależy na tym, aby ten program był świeżością na rynku telewizyjnym. Biorąc pod uwagę, że internet wypiera klasyczne media, dobrze jest te dwa środki przekazu ze sobą integrować. Nie kojarzę w żadnej innej telewizji informacyjnej takiego formatu. dlatego fajnie, że ja mogę ten projekt rozwijać. Uważam, że formuła programu jest przyszłościowa, bo oczywiście mamy tu przegląd informacji, ale też w tą klasyczną newsową formułę wplatamy coś nowego - muzyczny przegląd tygodnia i relacje z różnych wydarzeń kulturalnych, które trafiają na social media" - opowiada prezenter.  

Magazyn Się Dzieje się rozwija. W pierwszej edycji był to typowo przegląd mediów społecznościowych. Drugi sezon to powiew nowości. Program jest jeszcze dynamiczniejszy za sprawą New Music Week. To tygodniowy przegląd piosenek najczęściej granych na antenach radiowych w Polsce. 

Drugą nowością są odcinki z gośćmi. W jednym z odcinków wystąpiła Marta Rodzik. To dziennikarka, która po kilku latach pracy w tym zawodzie zmieniła branżę. Aktualnie jest prezeską agencji PR. Damian Biedrzycki "Dejman" wnikliwie dopytywał o bolączki dziennikarstwa. Powołując się na słowa śp. dziennikarza Macieja Rybińskiego dociekał czy nie jest wstydem być dziś dziennikarzem. 

W odcinkach specjalnych z gośćmi prowadzący porusza głównie tematy związane z mediami społecznościowymi, dziennikarstwem i sztuką.  


KSIĄŻKA MARCINA PROKOPA WPŁYNĘŁA NA MOJE ŻYCIE 

Damian Biedrzycki "Dejman" z dziennikarstwem związany jest od 7 lat.  

"Pamiętam, że to wszystko zaczęło się po przeczytaniu książki Marcina Prokopa, w której opisał swoje dzieciństwo na warszawskim Grochowie. Któregoś dnia podszedłem pod kamienicę, w której - jak zdradził - wychowywał się. Nagrałem pierwszy filmik o refleksjach po tej lekturze. Książka Marcina Prokopa wpłynęła na moje życie, bo od tego wszystko się zaczęło. Założyłem kanał dziennikarski Dejman TV na Facebooku. Wrzucałem tam filmiki, w których pokazywałem widzom różne zakątki Warszawy. Pokochałem pracę prezenterską przed kamerą i zrozumiałem, że to moja medialna misja to praca na wizji. Praca, w której mogę widzowi dać dużo energii, przemycając przy tym jakieś ciekawe, ważne informacje" - opowiada Damian Biedrzycki. 

Dziennikarz na poważnie swoją działalność medialną rozpoczął od radia. W 2019 roku trafił na staż do Eski Rock, a rok później na antenie Radia GO (Grupa ZPR) prowadził autorski program Dejman w Radiu. 

Przez rok pracował też w Grupie Polsat jako edytor w Polsat News i Wydarzeniach24.  

W 2022 roku "Dejman" zdobywał doświadczenie prezenterskie pod okiem doświadczonych dziennikarzy w RMF FM i RMF MAXX odbywając tam praktyki.  

Aktualnie jest wydawcą i prowadzącym swój autorski program Się Dzieje na antenie News24.  

 
 

 
 

 
 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.