Komunikaty PR

“Się Dzieje” - program, w którym Dejman integruje internet z telewizją

2023-09-25  |  01:00
Biuro prasowe

W drugim sezonie nowością jest muzyczny przegląd New Music Week oraz odcinki specjalne z gośćmi. W ostatnim prowadzący Damian Biedrzycki "Dejman" na antenie rozmawiał z Martą Rodzik, która w przeszłości była dziennikarką, a obecnie zajmuje się branżą PR.  

Magazyn Się Dzieje to program, który integruje telewizję z internetem. Poruszane są ważne i ciekawe tematy, które w danym tygodniu ożywiły internet i media społecznościowe. 
 

"Mi jako wydawcy i prezenterowi zależy na tym, aby ten program był świeżością na rynku telewizyjnym. Biorąc pod uwagę, że internet wypiera klasyczne media, dobrze jest te dwa środki przekazu ze sobą integrować. Nie kojarzę w żadnej innej telewizji informacyjnej takiego formatu. dlatego fajnie, że ja mogę ten projekt rozwijać. Uważam, że formuła programu jest przyszłościowa, bo oczywiście mamy tu przegląd informacji, ale też w tą klasyczną newsową formułę wplatamy coś nowego - muzyczny przegląd tygodnia i relacje z różnych wydarzeń kulturalnych, które trafiają na social media" - opowiada prezenter.  

Magazyn Się Dzieje się rozwija. W pierwszej edycji był to typowo przegląd mediów społecznościowych. Drugi sezon to powiew nowości. Program jest jeszcze dynamiczniejszy za sprawą New Music Week. To tygodniowy przegląd piosenek najczęściej granych na antenach radiowych w Polsce. 

Drugą nowością są odcinki z gośćmi. W jednym z odcinków wystąpiła Marta Rodzik. To dziennikarka, która po kilku latach pracy w tym zawodzie zmieniła branżę. Aktualnie jest prezeską agencji PR. Damian Biedrzycki "Dejman" wnikliwie dopytywał o bolączki dziennikarstwa. Powołując się na słowa śp. dziennikarza Macieja Rybińskiego dociekał czy nie jest wstydem być dziś dziennikarzem. 

W odcinkach specjalnych z gośćmi prowadzący porusza głównie tematy związane z mediami społecznościowymi, dziennikarstwem i sztuką.  


KSIĄŻKA MARCINA PROKOPA WPŁYNĘŁA NA MOJE ŻYCIE 

Damian Biedrzycki "Dejman" z dziennikarstwem związany jest od 7 lat.  

"Pamiętam, że to wszystko zaczęło się po przeczytaniu książki Marcina Prokopa, w której opisał swoje dzieciństwo na warszawskim Grochowie. Któregoś dnia podszedłem pod kamienicę, w której - jak zdradził - wychowywał się. Nagrałem pierwszy filmik o refleksjach po tej lekturze. Książka Marcina Prokopa wpłynęła na moje życie, bo od tego wszystko się zaczęło. Założyłem kanał dziennikarski Dejman TV na Facebooku. Wrzucałem tam filmiki, w których pokazywałem widzom różne zakątki Warszawy. Pokochałem pracę prezenterską przed kamerą i zrozumiałem, że to moja medialna misja to praca na wizji. Praca, w której mogę widzowi dać dużo energii, przemycając przy tym jakieś ciekawe, ważne informacje" - opowiada Damian Biedrzycki. 

Dziennikarz na poważnie swoją działalność medialną rozpoczął od radia. W 2019 roku trafił na staż do Eski Rock, a rok później na antenie Radia GO (Grupa ZPR) prowadził autorski program Dejman w Radiu. 

Przez rok pracował też w Grupie Polsat jako edytor w Polsat News i Wydarzeniach24.  

W 2022 roku "Dejman" zdobywał doświadczenie prezenterskie pod okiem doświadczonych dziennikarzy w RMF FM i RMF MAXX odbywając tam praktyki.  

Aktualnie jest wydawcą i prowadzącym swój autorski program Się Dzieje na antenie News24.  

 
 

 
 

 
 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.