Komunikaty PR

“Się Dzieje” - program, w którym Dejman integruje internet z telewizją

2023-09-25  |  01:00
Biuro prasowe

W drugim sezonie nowością jest muzyczny przegląd New Music Week oraz odcinki specjalne z gośćmi. W ostatnim prowadzący Damian Biedrzycki "Dejman" na antenie rozmawiał z Martą Rodzik, która w przeszłości była dziennikarką, a obecnie zajmuje się branżą PR.  

Magazyn Się Dzieje to program, który integruje telewizję z internetem. Poruszane są ważne i ciekawe tematy, które w danym tygodniu ożywiły internet i media społecznościowe. 
 

"Mi jako wydawcy i prezenterowi zależy na tym, aby ten program był świeżością na rynku telewizyjnym. Biorąc pod uwagę, że internet wypiera klasyczne media, dobrze jest te dwa środki przekazu ze sobą integrować. Nie kojarzę w żadnej innej telewizji informacyjnej takiego formatu. dlatego fajnie, że ja mogę ten projekt rozwijać. Uważam, że formuła programu jest przyszłościowa, bo oczywiście mamy tu przegląd informacji, ale też w tą klasyczną newsową formułę wplatamy coś nowego - muzyczny przegląd tygodnia i relacje z różnych wydarzeń kulturalnych, które trafiają na social media" - opowiada prezenter.  

Magazyn Się Dzieje się rozwija. W pierwszej edycji był to typowo przegląd mediów społecznościowych. Drugi sezon to powiew nowości. Program jest jeszcze dynamiczniejszy za sprawą New Music Week. To tygodniowy przegląd piosenek najczęściej granych na antenach radiowych w Polsce. 

Drugą nowością są odcinki z gośćmi. W jednym z odcinków wystąpiła Marta Rodzik. To dziennikarka, która po kilku latach pracy w tym zawodzie zmieniła branżę. Aktualnie jest prezeską agencji PR. Damian Biedrzycki "Dejman" wnikliwie dopytywał o bolączki dziennikarstwa. Powołując się na słowa śp. dziennikarza Macieja Rybińskiego dociekał czy nie jest wstydem być dziś dziennikarzem. 

W odcinkach specjalnych z gośćmi prowadzący porusza głównie tematy związane z mediami społecznościowymi, dziennikarstwem i sztuką.  


KSIĄŻKA MARCINA PROKOPA WPŁYNĘŁA NA MOJE ŻYCIE 

Damian Biedrzycki "Dejman" z dziennikarstwem związany jest od 7 lat.  

"Pamiętam, że to wszystko zaczęło się po przeczytaniu książki Marcina Prokopa, w której opisał swoje dzieciństwo na warszawskim Grochowie. Któregoś dnia podszedłem pod kamienicę, w której - jak zdradził - wychowywał się. Nagrałem pierwszy filmik o refleksjach po tej lekturze. Książka Marcina Prokopa wpłynęła na moje życie, bo od tego wszystko się zaczęło. Założyłem kanał dziennikarski Dejman TV na Facebooku. Wrzucałem tam filmiki, w których pokazywałem widzom różne zakątki Warszawy. Pokochałem pracę prezenterską przed kamerą i zrozumiałem, że to moja medialna misja to praca na wizji. Praca, w której mogę widzowi dać dużo energii, przemycając przy tym jakieś ciekawe, ważne informacje" - opowiada Damian Biedrzycki. 

Dziennikarz na poważnie swoją działalność medialną rozpoczął od radia. W 2019 roku trafił na staż do Eski Rock, a rok później na antenie Radia GO (Grupa ZPR) prowadził autorski program Dejman w Radiu. 

Przez rok pracował też w Grupie Polsat jako edytor w Polsat News i Wydarzeniach24.  

W 2022 roku "Dejman" zdobywał doświadczenie prezenterskie pod okiem doświadczonych dziennikarzy w RMF FM i RMF MAXX odbywając tam praktyki.  

Aktualnie jest wydawcą i prowadzącym swój autorski program Się Dzieje na antenie News24.  

 
 

 
 

 
 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii

Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).

Handel

Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.