“Się Dzieje” - program, w którym Dejman integruje internet z telewizją
W drugim sezonie nowością jest muzyczny przegląd New Music Week oraz odcinki specjalne z gośćmi. W ostatnim prowadzący Damian Biedrzycki "Dejman" na antenie rozmawiał z Martą Rodzik, która w przeszłości była dziennikarką, a obecnie zajmuje się branżą PR.
Magazyn Się Dzieje to program, który integruje telewizję z internetem. Poruszane są ważne i ciekawe tematy, które w danym tygodniu ożywiły internet i media społecznościowe.
"Mi jako wydawcy i prezenterowi zależy na tym, aby ten program był świeżością na rynku telewizyjnym. Biorąc pod uwagę, że internet wypiera klasyczne media, dobrze jest te dwa środki przekazu ze sobą integrować. Nie kojarzę w żadnej innej telewizji informacyjnej takiego formatu. dlatego fajnie, że ja mogę ten projekt rozwijać. Uważam, że formuła programu jest przyszłościowa, bo oczywiście mamy tu przegląd informacji, ale też w tą klasyczną newsową formułę wplatamy coś nowego - muzyczny przegląd tygodnia i relacje z różnych wydarzeń kulturalnych, które trafiają na social media" - opowiada prezenter.
Magazyn Się Dzieje się rozwija. W pierwszej edycji był to typowo przegląd mediów społecznościowych. Drugi sezon to powiew nowości. Program jest jeszcze dynamiczniejszy za sprawą New Music Week. To tygodniowy przegląd piosenek najczęściej granych na antenach radiowych w Polsce.
Drugą nowością są odcinki z gośćmi. W jednym z odcinków wystąpiła Marta Rodzik. To dziennikarka, która po kilku latach pracy w tym zawodzie zmieniła branżę. Aktualnie jest prezeską agencji PR. Damian Biedrzycki "Dejman" wnikliwie dopytywał o bolączki dziennikarstwa. Powołując się na słowa śp. dziennikarza Macieja Rybińskiego dociekał czy nie jest wstydem być dziś dziennikarzem.
W odcinkach specjalnych z gośćmi prowadzący porusza głównie tematy związane z mediami społecznościowymi, dziennikarstwem i sztuką.
KSIĄŻKA MARCINA PROKOPA WPŁYNĘŁA NA MOJE ŻYCIE
Damian Biedrzycki "Dejman" z dziennikarstwem związany jest od 7 lat.
"Pamiętam, że to wszystko zaczęło się po przeczytaniu książki Marcina Prokopa, w której opisał swoje dzieciństwo na warszawskim Grochowie. Któregoś dnia podszedłem pod kamienicę, w której - jak zdradził - wychowywał się. Nagrałem pierwszy filmik o refleksjach po tej lekturze. Książka Marcina Prokopa wpłynęła na moje życie, bo od tego wszystko się zaczęło. Założyłem kanał dziennikarski Dejman TV na Facebooku. Wrzucałem tam filmiki, w których pokazywałem widzom różne zakątki Warszawy. Pokochałem pracę prezenterską przed kamerą i zrozumiałem, że to moja medialna misja to praca na wizji. Praca, w której mogę widzowi dać dużo energii, przemycając przy tym jakieś ciekawe, ważne informacje" - opowiada Damian Biedrzycki.
Dziennikarz na poważnie swoją działalność medialną rozpoczął od radia. W 2019 roku trafił na staż do Eski Rock, a rok później na antenie Radia GO (Grupa ZPR) prowadził autorski program Dejman w Radiu.
Przez rok pracował też w Grupie Polsat jako edytor w Polsat News i Wydarzeniach24.
W 2022 roku "Dejman" zdobywał doświadczenie prezenterskie pod okiem doświadczonych dziennikarzy w RMF FM i RMF MAXX odbywając tam praktyki.
Aktualnie jest wydawcą i prowadzącym swój autorski program Się Dzieje na antenie News24.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.