Sika prezentuje nietypową kampanię wizerunkową
Niekonwencjonalna, lifestyle’owa reklama to powrót do korzeni marki, która ponad 100 lat temu zaczynała jako producent materiałów uszczelniających. Kampania ma pokazać, że woda w domu może być naszym sprzymierzeńcem, jeśli tylko zaufamy odpowiednim produktom do hydroizolacji.
Sika to firma o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym, w Polsce obecna już od 30 lat. Dzięki oferowaniu produktów o najwyższej jakości zyskała w tym czasie ogromne zaufanie fachowców z branży budowlanej. Tym razem kampania skierowana jest jednak bezpośrednio do klientów indywidualnych.
– Chcemy zaprezentować inne oblicze firmy działającej w branży budowlanej. Delikatny, ukazujący piękno wody spot ma przekonać widzów, że materiały do hydroizolacji w domu to temat, który nie jest zarezerwowany wyłącznie dla fachowców i tak naprawdę dotyczy każdego z nas – mówi Natalia Rajczonek, marketing manager w Sika Poland.
Woda to radość, piękno, miłość
Nowe spoty reklamowe marki dotyczą jej linii hydroizolacyjnej. Sika ma w swojej ofercie pełen wachlarz produktów zabezpieczających dom „od piwnicy aż po dach”. W filmach reklamowych brak jednak technicznych zwrotów, specjalistycznych grafik czy postaci fachowca w roli głównej. Zamiast tego marka postawiła na dom i jej mieszkańców: grupę przyjaciół podczas spotkania towarzyskiego na tarasie, rodzinę z córeczką w czasie zabawy na balkonowym basenie (takie rozwiązania są możliwe dzięki innowacyjnym systemom wodoszczelnym Sika!), czy panią domu zażywającą relaksującej kąpieli. Te sceny z życia łączy jedno – woda nie jest w nich problemem, a jedynie źródłem radości i przyjemności. Woda rozlewająca się po kafelkach, czy deszcz zalewający taras nie martwią mieszkańców domu, ponieważ o odpowiednią izolację podłoża dbają produkty Sika.
– Kampania ma pokazać widzom, że naszym produktom można zaufać i powierzyć im ochronę domu. Dzięki temu woda w nim będzie naszym sprzymierzeńcem, a nie czynnikiem, który przynosi kłopoty i zniszczenia – tłumaczy Natalia Rajczonek.
Nową kampanię reklamową można oglądać od 20 września, zarówno w internecie, jak i na najpopularniejszych kanałach telewizji – TVN, Polsat i TVP. Za obsługę kampanii telewizyjnej odpowiada Grupa Keino.
Nietypowe spoty reklamowe to element świętowania 30-lecia marki w Polsce. Z tej okazji trwa także Roadshow w punktach Bricoman w wybranych miastach w Polsce. Podczas wydarzeń klienci mają mogą korzystać z wiedzy obecnych ekspertów marki, przetestować produkty, a także wziąć udział w konkursie budowlanym. Najbliższe spotkania odbędą się w Poznaniu i Szczecinie.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.