Sika prezentuje nietypową kampanię wizerunkową
Niekonwencjonalna, lifestyle’owa reklama to powrót do korzeni marki, która ponad 100 lat temu zaczynała jako producent materiałów uszczelniających. Kampania ma pokazać, że woda w domu może być naszym sprzymierzeńcem, jeśli tylko zaufamy odpowiednim produktom do hydroizolacji.
Sika to firma o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym, w Polsce obecna już od 30 lat. Dzięki oferowaniu produktów o najwyższej jakości zyskała w tym czasie ogromne zaufanie fachowców z branży budowlanej. Tym razem kampania skierowana jest jednak bezpośrednio do klientów indywidualnych.
– Chcemy zaprezentować inne oblicze firmy działającej w branży budowlanej. Delikatny, ukazujący piękno wody spot ma przekonać widzów, że materiały do hydroizolacji w domu to temat, który nie jest zarezerwowany wyłącznie dla fachowców i tak naprawdę dotyczy każdego z nas – mówi Natalia Rajczonek, marketing manager w Sika Poland.
Woda to radość, piękno, miłość
Nowe spoty reklamowe marki dotyczą jej linii hydroizolacyjnej. Sika ma w swojej ofercie pełen wachlarz produktów zabezpieczających dom „od piwnicy aż po dach”. W filmach reklamowych brak jednak technicznych zwrotów, specjalistycznych grafik czy postaci fachowca w roli głównej. Zamiast tego marka postawiła na dom i jej mieszkańców: grupę przyjaciół podczas spotkania towarzyskiego na tarasie, rodzinę z córeczką w czasie zabawy na balkonowym basenie (takie rozwiązania są możliwe dzięki innowacyjnym systemom wodoszczelnym Sika!), czy panią domu zażywającą relaksującej kąpieli. Te sceny z życia łączy jedno – woda nie jest w nich problemem, a jedynie źródłem radości i przyjemności. Woda rozlewająca się po kafelkach, czy deszcz zalewający taras nie martwią mieszkańców domu, ponieważ o odpowiednią izolację podłoża dbają produkty Sika.
– Kampania ma pokazać widzom, że naszym produktom można zaufać i powierzyć im ochronę domu. Dzięki temu woda w nim będzie naszym sprzymierzeńcem, a nie czynnikiem, który przynosi kłopoty i zniszczenia – tłumaczy Natalia Rajczonek.
Nową kampanię reklamową można oglądać od 20 września, zarówno w internecie, jak i na najpopularniejszych kanałach telewizji – TVN, Polsat i TVP. Za obsługę kampanii telewizyjnej odpowiada Grupa Keino.
Nietypowe spoty reklamowe to element świętowania 30-lecia marki w Polsce. Z tej okazji trwa także Roadshow w punktach Bricoman w wybranych miastach w Polsce. Podczas wydarzeń klienci mają mogą korzystać z wiedzy obecnych ekspertów marki, przetestować produkty, a także wziąć udział w konkursie budowlanym. Najbliższe spotkania odbędą się w Poznaniu i Szczecinie.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.