Komunikaty PR

Siła dobrego wzornictwa. Odwiedzamy nowe biuro OKK! PR

2023-07-03  |  15:57
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Lokalizacja siedziby znanej warszawskiej agencji PR, skoncentrowanej na promocji designu i architektury, nie mogła być przypadkowa. Instytut Wzornictwa Przemysłowego to jedna z pierwszych placówek promujących wzornictwo w powojennej Europie. Od ponad 70 lat upowszechnia polski design, będąc jedyną w kraju instytucją o statusie jednostki naukowej. Jego siedziba okazała się być idealnym miejscem dla firmy, która ceni sobie specyficzny urok Starego Miasta i kunszt tutejszej architektury. Poczucie, jak ważna jest aranżacja przestrzeni, jest zakorzenione w DNA agencji OKK! PR. Potwierdza to wystrój wnętrz i znakomity adres biura, tuż obok tętniących życiem kolorowych kamienic Starówki, przy ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie.

Koncentracja wyłącznie na sektorze designu, architektury, wnętrz i marek luksusowych sprawiła, że ​​właścicielka agencji, Olga Kisiel-Konopka, zna branżę od podszewki. Żyje i oddycha światem designu, a jej kilkunastoletnie doświadczenie sprawia, że doskonale wie, jak docierać do właściwych odbiorców. Wnosi świeżą perspektywę, współpracując z cenionymi projektantami, architektami, producentami i deweloperami w celu wprowadzania na rynek i repozycjonowania marek. Relacje z prasą branżową i stowarzyszeniami architektów buduje na wzajemnym zrozumieniu, pasji i entuzjazmie dla rzemiosła, innowacji i dobrze zaprojektowanych przestrzeni. Agencja w tym roku dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR), a Olga Kisiel-Konopka od kilku lat należy do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR).

Przestrzeń do wymiany pomysłów

Decydując się na powiększenie biura, właścicielka i dyrektorka zarządzająca agencji OKK! PR,  połączyła unikatową staromiejską lokalizację, z urządzonym z poszanowaniem historycznej tkanki miejsca wystrojem wnętrz. Na powierzchni około 130 mkw. stworzyła komfortową przestrzeń do pracy i spotkań z klientami. Zorganizowana na zasadzie open space’u tworzy jednolitą aranżacyjnie strefę. Wysokie, niestandardowe sufity, wykończone białą cegłą ściany i duże okna, budują wrażenie lekkości i przestronności, pozwalając na niczym nieskrępowaną swobodę twórczą. Dzięki widokowi na okoliczną zieleń i naturalnemu światłu, można tu nabrać głębszego oddechu. Dobroczynny kontakt z otaczającą naturą podkreślają także wszechobecne w biurze rośliny, które dostarczyła rodzinna firma ogrodnicza z ponad stuletnią tradycją - Tomaszewski.  Biuro zaplanowano tak, by mimo otwartej przestrzeni, każdy mógł poczuć tu odrobinę intymności. Komfort pracy gwarantuje wyposażenie, wybrane z oferty Profim, polskiej firmy, która od 30 lat oferuje krzesła i fotele biurowe, stawiając na autentyczność i lokalność. Wygodne krzesła obrotowe ElliePro łączą komfort domowego fotela z ergonomią i funkcjonalnością mebla biurowego. Modele z linii AccisPro, które wyróżniają się nowoczesnym designem i lekkością formy, zaprojektowano zgodnie z założeniami tzw. aktywnego siedzenia, czyli potrzebą dopasowywania się siedziska i oparcia do ruchów ciała użytkownika. Z oferty marki Profim pochodzą także krzesła z kolekcji Normo, zaprojektowane przez Maję Ganszyniec oraz fotel Chic Air projektu Christophe’a Pilleta.

Strefy do pracy indywidualnej i zespołowej

Open space został wyraźnie podzielony na strefy funkcjonale. Poza stanowiskami pracy znajdziemy tu strefę lounge oraz cztery dodatkowe, wydzielone szklanymi, transparentnymi ściankami pomieszczenia. Pierwsza z nich to sala konferencyjna, gdzie przy dużym stole odbywają się ważniejsze spotkania biznesowe, w tej przestrzeni dominują meble BoConcept. Przy drugiej mieści się stanowisko zarządu firmy. Trzecia przeznaczona jest dla pracowników, gdzie wygodne miejsce do kameralnych spotkań zapewniają fotele Fulu z oferty marki Nobonobo. W ostatniej urządzono stanowisko do cichej pracy. W biurze rozplanowano także otwartą kuchnię i jadalnię ze stołem Fameg.

W obrębie otwartej przestrzeni wydzielony został kącik do relaksu i mniej formalnych spotkań. Główne miejsce zajmuje tu sofa modułowa Miu Magic System marki MiuForm z ruchomymi oparciami. Jej organiczne kształty wpisują się w naturalny klimat miejsca, jaki budują liczne rośliny. Dobrano do niej fotel Kanu Marbet Style projektu Tomka Augustyniaka ze sklejki giętej oraz ręcznie wykonany aluminiowy stolik Expose BoConcept. Miejsce do przechowywania biurowej dokumentacji zapewniają regały Nomad System z oferty MiuForm. Artystyczny charakter przestrzeni, poza wyposażeniem podkreśla polska sztuka; osobista, operująca plastyczną metaforą, przekonująca. Znajdziemy tu obrazy Katarzyny Czajki oraz grafiki Anety Klejnowskiej.

fot. Yassen Hristov, stylizacja Agnieszka Możdzer

Więcej: https://okkpr.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.