Komunikaty PR

Silver TV dopiero się rozkręca!

2024-11-06  |  17:00
Biuro prasowe

Nowe treści na kanale obejrzało już ponad 1,5 mln osób

 

Silver TV w nowej formule nadaje już niemal miesiąc. Filmy umieszczone w tym czasie na kanale YouTube telewizji obejrzało łącznie ponad 1,5 mln widzów. Twórcy Silver TV podkreślają, że priorytetem na najbliższy czas zbudowanie solidnych fundamentów pod dalszy rozwój – wprowadzenie do ramówki kolejnych formatów i dopracowanie nowej formuły nadawania.

 

Minął niemal miesiąc od momentu rozpoczęcia kolejnego rozdziału w historii Silver TV. Projekt zapoczątkowany przez Beatę Borucką z małego nisko-budżetowego kanału na YouTube zmienił się w prężną telewizję online nadającą z własnego, nowoczesnego studia i przyciągającą przed ekrany tysiące silversów. Wejście w nowy etap uświetniła uroczysta Gala Silver TV z udziałem znakomitych gości – aktorów, piosenkarzy, polityków i influencerów, która odbyła się 30 września w warszawskim Teatrze Sabat. 

 

Chyba jeszcze nigdy nie usłyszałam tyle ciepłych słów, co w trakcie tego wydarzenia. To było dla mnie ukoronowanie ostatnich kilkudziesięciu miesięcy i potwierdzenie tego, że ciężka praca w połączeniu z pasją przynosi oszałamiające efekty – mówi Beata Borucka, liderka projektu Mądra Babcia i twórczyni Silver TV. – Gala była końcem i początkiem jednocześnie. Skończyliśmy rozgrzewkę, bo właśnie tak można nazwać minione kilka lat. Rozpoczęło się z kolei Silver TV 2.0 – pełne znanych telewidzom z konkurencyjnych kanałów twarzy, najnowszych technologii a jednocześnie oferujące tą samą energię i autentyczność, co wcześniej. Co niezmiernie ważne, dziś Silver TV to już nie jest one woman show – kanał, który jest uzależniony od Mądrej Babci. Razem z profesjonalistami oraz widzami tworzymy coś, co będzie trwać niezależnie ode mnie! – dodaje.

 

Coraz większa popularność

 

W ciągu pierwszych tygodni nadawania Silver TV przyciągnęło przed ekrany ponad 1,5 mln osób! Liczba subskrybentów kanału na platformie YouTube wzrosła w tym czasie o 7 tys., a zamieszczone w październiku materiały oglądano ponad 153 tysiące godzin. Rosnącą popularnością cieszy się emitowane na żywo „Na dobry dzień”, czyli program, który dał początek Silver TV w nowej formule. Pasmo śniadaniowe emitowane od poniedziałku do piątku między 8:30 a 11:00 ogląda średnio 10 tysięcy widzów. Na początku listopada do grona prowadzących „Na dobry dzień”, dołączyła Małgorzata Ekert, która popularność w sieci zdobyła jako Szalona babcia ze złotym autem.

 

Na razie na antenie Silver TV widzowie mogą zobaczyć 4 z zapowiadanych 13 formatów telewizyjnych. Obok pasma śniadaniowego, na kanale YouTube publikowane są regularnie nowe odcinki porannej gimnastyki „Ruszaj się” prowadzonej przez Piotra Suskiego i Małgorzatę Wilgosz, programu „Wiecznie młodzi” dr n. med. Danutą Myłek oraz „Pomysłu na danie” – programu kulinarnego prowadzonego przez Joannę Grabowską. Na premierę czeka prowadzony przez Pawła Blajera „Bezpiecznie przez życie”, w którym w przystępny sposób przekazywane będą praktyczne informacje związane z prawem, finansami i ubezpieczeniami. 

 

Powoli oswajamy naszych widzów z nową formułą, stąd okrojona ramówka. Krok po kroku będziemy wprowadzać kolejne nowości – prowadzących i formaty – tak by wszyscy czuli się komfortowo – wyjaśnia Beata Borucka.Właśnie dlatego, przez pierwsze dwa tygodnie nadawania w nowej formule, to ja razem z jednym z nowych prowadzących witałam gości codziennie rano w „Na dobry dzień”. Nie wyobrażałam sobie by mogło być inaczej – w końcu od tego programu wszystko się zaczęło. Dopiero kilka dni temu oddałam pasmo śniadaniowe w ręce innych, ale nadal nadzoruje wszystko zza kulis, by nigdzie nie zgubić tego „czegoś”, co sprawia, że społeczność Silver TV stale rośnie – dodaje.

 

Apetyt na więcej

 

Twórcy Silver TV podkreślają, że nowa formuła kanału to dopiero początek. Zarząd ma w planach wprowadzenie Silver TV do sieci kablowych i satelitarnych oraz stworzenie własnej aplikacji VOD. Kluczem do tych zmian ma być strategia oparta na produkowaniu wysokiej jakości materiałów, bardziej dopasowanych do oczekiwań widza 50+. To z kolei przełoży się na wyższą oglądalność i zainteresowanie reklamodawców.

 

Mamy jasno określone cele i będziemy je konsekwentnie realizować. Dziś skupiamy się przede wszystkim na tym by wprowadzić na antenę wszystkie zapowiedziane formaty i dopracować formułę w jakiej nadaje Silver TV. To pozwoli nam zbudować solidne podstawy pod dalszy rozwój kanału – mówi Zbigniew Kłoczko, kierownik produkcji Silver TV. –  Odmienione Silver TV już dziś cieszy się większą popularnością niż wcześniej. Jesteśmy pewni, że ten trend się utrzyma i już za jakiś czas, zgodnie z naszymi założeniami biznesowymi miesięczna liczba wyświetleń na kanale YouTube będzie wyższa niż 8 mln. Wsparciem w realizacji tego celu ma być startująca lada dzień kampania reklamowa Silver TV – dodaje.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.