Silver TV dopiero się rozkręca!
Nowe treści na kanale obejrzało już ponad 1,5 mln osób
Silver TV w nowej formule nadaje już niemal miesiąc. Filmy umieszczone w tym czasie na kanale YouTube telewizji obejrzało łącznie ponad 1,5 mln widzów. Twórcy Silver TV podkreślają, że priorytetem na najbliższy czas zbudowanie solidnych fundamentów pod dalszy rozwój – wprowadzenie do ramówki kolejnych formatów i dopracowanie nowej formuły nadawania.
Minął niemal miesiąc od momentu rozpoczęcia kolejnego rozdziału w historii Silver TV. Projekt zapoczątkowany przez Beatę Borucką z małego nisko-budżetowego kanału na YouTube zmienił się w prężną telewizję online nadającą z własnego, nowoczesnego studia i przyciągającą przed ekrany tysiące silversów. Wejście w nowy etap uświetniła uroczysta Gala Silver TV z udziałem znakomitych gości – aktorów, piosenkarzy, polityków i influencerów, która odbyła się 30 września w warszawskim Teatrze Sabat.
– Chyba jeszcze nigdy nie usłyszałam tyle ciepłych słów, co w trakcie tego wydarzenia. To było dla mnie ukoronowanie ostatnich kilkudziesięciu miesięcy i potwierdzenie tego, że ciężka praca w połączeniu z pasją przynosi oszałamiające efekty – mówi Beata Borucka, liderka projektu Mądra Babcia i twórczyni Silver TV. – Gala była końcem i początkiem jednocześnie. Skończyliśmy rozgrzewkę, bo właśnie tak można nazwać minione kilka lat. Rozpoczęło się z kolei Silver TV 2.0 – pełne znanych telewidzom z konkurencyjnych kanałów twarzy, najnowszych technologii a jednocześnie oferujące tą samą energię i autentyczność, co wcześniej. Co niezmiernie ważne, dziś Silver TV to już nie jest one woman show – kanał, który jest uzależniony od Mądrej Babci. Razem z profesjonalistami oraz widzami tworzymy coś, co będzie trwać niezależnie ode mnie! – dodaje.
Coraz większa popularność
W ciągu pierwszych tygodni nadawania Silver TV przyciągnęło przed ekrany ponad 1,5 mln osób! Liczba subskrybentów kanału na platformie YouTube wzrosła w tym czasie o 7 tys., a zamieszczone w październiku materiały oglądano ponad 153 tysiące godzin. Rosnącą popularnością cieszy się emitowane na żywo „Na dobry dzień”, czyli program, który dał początek Silver TV w nowej formule. Pasmo śniadaniowe emitowane od poniedziałku do piątku między 8:30 a 11:00 ogląda średnio 10 tysięcy widzów. Na początku listopada do grona prowadzących „Na dobry dzień”, dołączyła Małgorzata Ekert, która popularność w sieci zdobyła jako Szalona babcia ze złotym autem.
Na razie na antenie Silver TV widzowie mogą zobaczyć 4 z zapowiadanych 13 formatów telewizyjnych. Obok pasma śniadaniowego, na kanale YouTube publikowane są regularnie nowe odcinki porannej gimnastyki „Ruszaj się” prowadzonej przez Piotra Suskiego i Małgorzatę Wilgosz, programu „Wiecznie młodzi” dr n. med. Danutą Myłek oraz „Pomysłu na danie” – programu kulinarnego prowadzonego przez Joannę Grabowską. Na premierę czeka prowadzony przez Pawła Blajera „Bezpiecznie przez życie”, w którym w przystępny sposób przekazywane będą praktyczne informacje związane z prawem, finansami i ubezpieczeniami.
– Powoli oswajamy naszych widzów z nową formułą, stąd okrojona ramówka. Krok po kroku będziemy wprowadzać kolejne nowości – prowadzących i formaty – tak by wszyscy czuli się komfortowo – wyjaśnia Beata Borucka. – Właśnie dlatego, przez pierwsze dwa tygodnie nadawania w nowej formule, to ja razem z jednym z nowych prowadzących witałam gości codziennie rano w „Na dobry dzień”. Nie wyobrażałam sobie by mogło być inaczej – w końcu od tego programu wszystko się zaczęło. Dopiero kilka dni temu oddałam pasmo śniadaniowe w ręce innych, ale nadal nadzoruje wszystko zza kulis, by nigdzie nie zgubić tego „czegoś”, co sprawia, że społeczność Silver TV stale rośnie – dodaje.
Apetyt na więcej
Twórcy Silver TV podkreślają, że nowa formuła kanału to dopiero początek. Zarząd ma w planach wprowadzenie Silver TV do sieci kablowych i satelitarnych oraz stworzenie własnej aplikacji VOD. Kluczem do tych zmian ma być strategia oparta na produkowaniu wysokiej jakości materiałów, bardziej dopasowanych do oczekiwań widza 50+. To z kolei przełoży się na wyższą oglądalność i zainteresowanie reklamodawców.
– Mamy jasno określone cele i będziemy je konsekwentnie realizować. Dziś skupiamy się przede wszystkim na tym by wprowadzić na antenę wszystkie zapowiedziane formaty i dopracować formułę w jakiej nadaje Silver TV. To pozwoli nam zbudować solidne podstawy pod dalszy rozwój kanału – mówi Zbigniew Kłoczko, kierownik produkcji Silver TV. – Odmienione Silver TV już dziś cieszy się większą popularnością niż wcześniej. Jesteśmy pewni, że ten trend się utrzyma i już za jakiś czas, zgodnie z naszymi założeniami biznesowymi miesięczna liczba wyświetleń na kanale YouTube będzie wyższa niż 8 mln. Wsparciem w realizacji tego celu ma być startująca lada dzień kampania reklamowa Silver TV – dodaje.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.