Sizeer nowym partnerem technologii 4DX® w Polsce
Sieć multibrandowych salonów Sizeer została sponsorem tytularnym sal kinowych Cinema City wyposażonych w technologię do projekcji filmów w formacie 4DX®. Od kwietnia br. w salach 4DX® zainstalowano podświetlone logotypy Sizeer, a sale te noszą oficjalną nazwę Sizeer 4DX®. Równolegle na ekranach Cinema City w 6 krajach regionu Europy centralnej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia i Bułgaria) prowadzona jest międzynarodowa kampania promująca ofertę salonów z obuwiem Sizeer. Realizację projektu oraz kampanię w całym regonie CEE koordynuje New Age Media.
Program obejmuje także standardowe sale projekcyjne Cinema City, zlokalizowane w wybranych, największych centrach handlowych w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Współpraca zakłada stały branding łącznie14 sal kinowych Cinema City, w tym 6 sal 4DX®, a także inne działania reklamowe. Pierwsza kampania o zasięgu międzynarodowym realizowana w ramach rozszerzonej współpracy, obejmuje emisję spotu w dwóch wersjach (52 oraz 30 sekundowej).
„Sizeer to nie tylko międzynarodowa marka osadzona w miejskiej rzeczywistości, posiadająca ponad 250 salonów w regionie Europy Środkowej, ale także brand, który w komunikacji – szczególnie wizualnej – sprawnie posługuje się językiem technologii. Współpraca reklamowa z Cinema City i NAM to nie tylko sposób na zbudowanie zasięgu naszej komunikacji wśród klientów z regionu CEE, ale również tzw. kropka nad i wizerunku Sizeer, jako dynamicznego, odpowiadającego współczesnym zmianom pokoleniowym brandu. Tę dynamikę doskonale oddaje projekcja 4DX – dlatego to właśnie te sale będą nosiły nazwę Sizeer 4DX®.” – powiedziała Renata Stanasiuk Dyrektor Marketingu firmy Marketing Investment Group S.A., członka JD Group, właściciela marki Sizeer.
Technologia 4DX® zapewnia widzom odczuwanie filmów wszystkimi zmysłami. Efekty 4DX® takie jak powietrze pod ciśnieniem imitujące podmuchy wiatru oraz ruchome fotele potęgują wrażenie uczestnictwa w akcji. Spoty emitowane są w części specjalnej bloku reklamowego.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.