Komunikaty PR

Sizeer nowym partnerem technologii 4DX® w Polsce

2023-04-21  |  12:30
Biuro prasowe

Sieć multibrandowych salonów Sizeer została sponsorem tytularnym sal kinowych Cinema City wyposażonych w technologię do projekcji filmów w formacie 4DX®. Od kwietnia br. w salach 4DX® zainstalowano podświetlone logotypy Sizeer, a sale te noszą oficjalną nazwę Sizeer 4DX®. Równolegle na ekranach Cinema City w 6 krajach regionu Europy centralnej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia i Bułgaria) prowadzona jest międzynarodowa kampania promująca ofertę salonów z obuwiem Sizeer. Realizację projektu oraz kampanię w całym regonie CEE koordynuje New Age Media.

Program obejmuje także standardowe sale projekcyjne Cinema City, zlokalizowane w wybranych, największych centrach handlowych w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Współpraca zakłada stały branding łącznie14 sal kinowych Cinema City, w tym 6 sal 4DX®, a także inne działania reklamowe. Pierwsza kampania o zasięgu międzynarodowym realizowana w ramach rozszerzonej współpracy, obejmuje emisję spotu w dwóch wersjach (52 oraz 30 sekundowej).

Sizeer to nie tylko międzynarodowa marka osadzona w miejskiej rzeczywistości, posiadająca ponad 250 salonów w regionie Europy Środkowej, ale także brand, który w komunikacji – szczególnie wizualnej – sprawnie posługuje się językiem technologii. Współpraca reklamowa z Cinema City i NAM to nie tylko sposób na zbudowanie zasięgu naszej komunikacji wśród klientów z regionu CEE, ale również tzw. kropka nad i wizerunku Sizeer, jako dynamicznego, odpowiadającego współczesnym zmianom pokoleniowym brandu. Tę dynamikę doskonale oddaje projekcja 4DX – dlatego to właśnie te sale będą nosiły nazwę Sizeer 4DX®.” powiedziała Renata Stanasiuk Dyrektor Marketingu firmy Marketing Investment Group S.A., członka JD Group, właściciela marki Sizeer.

Technologia 4DX® zapewnia widzom odczuwanie filmów wszystkimi zmysłami. Efekty 4DX® takie jak powietrze pod ciśnieniem imitujące podmuchy wiatru oraz ruchome fotele potęgują wrażenie uczestnictwa w akcji. Spoty emitowane są w części specjalnej bloku reklamowego.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.