SM Mlekpol wygrywa konkurs na najlepszą kampanię 2020
Działania marketingowe SM Mlekpol szczególnie wyróżniły się podczas pierwszej edycji konkursu Lider Forum Kampanie organizowanego przez magazyn Forum Mleczarskie Handel. Kampania serków śmietankowych „ŁaciaTY i JA i wszyscy, którzy kochają ten pyszny, naturalny smak” zajęła pierwsze miejsce, a aktywności reklamowe z okazji 25-lecia mleka Łaciate – miejsce trzecie.
SM Mlekpol podejmuje działania marketingowe dostosowane do najnowszych trendów komunikacyjnych, aby w sposób jak najbardziej adekwatny dotrzeć do szerokiego grona swoich konsumentów. W kampanii „ŁaciaTY i JA i wszyscy, którzy kochają ten pyszny, naturalny smak” marka Łaciate zachęcała do odkrywania różnorodności śmietankowych serków poprzez nową komunikację wizerunkową, kampanię banerową oraz internetowe spoty reklamowe. Prowadzone były także szerokie aktywności w mediach społecznościowych i z influencerami. Jurorzy konkursu, przyznając pierwsze miejsce, docenili złożoność i trafność działań, zauważyli przede wszystkim dobre zrozumienie mediów i ciekawe przedstawienie produktu oraz jego wielu możliwości zastosowania w kuchni.
Trzecie miejsce zajęła kampania z okazji 25-lecia mleka Łaciate, która została oparta na silnym sentymencie do produktu goszczącego niemal we wszystkich polskich domach. To kampania o nostalgicznym charakterze, opowiadająca o tym, jak przyjemnie jest wracać do domu, w którym czeka na nas mleko Łaciate. Przekaz został zobrazowany historią przyjaźni łaciatej krowy i bociana, pełną rozstań i powrotów, która bazuje na naturalnych ludzkich emocjach.
Na początku 2020 roku na sklepowych półkach znalazły się opakowania z logo 25-lecia. W kolejnej odsłonie pojawiły się oryginalne kartoniki mleka z ilustracjami rysownika Andrzeja Mleczki, który w zabawny sposób zaprezentował codzienne scenki z życia krów Łaciatego. Obfitowały one w elementy humorystyczne, jednak ich głównym celem było podkreślenie najistotniejszych dla marki wartości, takich jak bliskość domu, natury, swojskość i naturalne pochodzenie. Właśnie ten etap jury konkursu uznało za absolutny wyróżnik. Zwieńczeniem kampanii była loteria konsumencka, w której do wygrania były cenne nagrody. Wszystkie wykorzystane w kampanii kanały komunikacji, zarówno telewizja, outdoor, internet, jak i wszelkie pozostałe działania zostały pozytywnie odebrane przez partnerów handlowych Spółdzielni oraz konsumentów.
- Realizując kampanie marketingowe, chcemy być tam, gdzie nasz potencjalny konsument, aby móc go inspirować do podejmowania odpowiednich decyzji zakupowych. Strategie naszych działań były oryginalne zarówno w formie, jak i w treści przekazu, a właściwy dobór kanałów oraz mediów pozwolił nam skierować nasze komunikaty do prawidłowej grupy odbiorców. Kampanie dla naszych marek zawsze służą przede wszystkim rozwijaniu i budowaniu relacji z konsumentem, co jest podstawowym elementem spójnej strategii marketingowej – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
W konkursie Lider Forum Kampanie 2020 oceniano 24 zgłoszenia od firm mleczarskich. W jury konkursu zasiedli: Agnieszka Maliszewska (Sekretarz i Dyrektor Polskiej Izby Mleka, Wiceprzewodnicząca COGECA), Waldemar Nowakowski (Prezesa Polskiej Izby Handlu), Paweł Kowalewski (Prezes Zarządu Communication Unlimited), Janusz Górski (Dyrektor Wydawniczy, Redaktor Naczelny Forum Mleczarskiego Handel).
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.