Komunikaty PR

Śmietanki Łaciate – „Dodaj do ulubionych”

2021-05-06  |  10:00

W maju startuje nowa kampania reklamowa śmietanki Łaciatej od SM Mlekpol. Pod hasłem „Dodaj do ulubionych” będzie zachęcać konsumentów, by wypróbowali inspirujących i pysznych przepisów z Łaciatą w roli głównej. Działania w ramach kampanii potrwają do końca roku, a wśród nich spodziewać się możemy m.in. częstej obecności Łaciatej w internecie z aktywnym wsparciem inspirujących kulinarnie influencerów oraz reklam outdoorowych. Jednym z elementów będzie też specjalna akcja promocyjna z nagrodami dla konsumentów.

Marka Łaciate w najnowszej kampanii pod hasłem „Dodaj do ulubionych” pokazuje zalety śmietanek, które są nie do przecenienia.

Dzięki konsekwentnej obecności śmietanki Łaciatej w mediach wpisała się ona już na stałe w asortyment nie tylko działów nabiałowych w sklepach, ale stała się przede wszystkim produktem, któremu ufamy i po który sięgamy intuicyjnie. Ta najpopularniejsza w Polsce śmietanka prezentowana będzie w wielu różnych kanałach komunikacji: w spotach telewizyjnych największych stacji ogólnopolskich, na nośnikach zewnętrznych, za pomocą działań displayowych oraz cyfrowych w szerokim zakresie. Wśród zaplanowanych aktywności nie zabraknie również współpracy ze znanymi influencerami i blogerami kulinarnymi, którzy proponować będą nowe przepisy na dania z wykorzystaniem śmietanki Łaciatej. Mocnym akcentem rozpoczęcia kampanii jest konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, który startuje już w maju. Informacje o jego szczegółach pojawią się niebawem w mediach, a także na opakowaniach śmietanek. Całość działań zakończy się w grudniu 2021 roku.

Śmietanka UHT Łaciata jest liderem w swojej kategorii, co potwierdza jej udział w rynku oraz fakt, że stała się jednym z obowiązkowych produktów obecnych w naszych domach. Używana jest do zabielania kawy, zup i sosów, do zapiekanek, nie warzy się w potrawie i podnosi jej walory smakowe. Ta z większą zawartością tłuszczu (30 i 36%) jest niezawodna i niezastąpiona podczas przygotowywania ciast, domowych lodów i rozmaitych deserów, gdyż bardzo łatwo się ubija, tworząc gęstą i puszystą bitą śmietanę. Ale przede wszystkim jest produktem o bardzo prostym i czystym składzie, co szczególnie dla świadomych konsumentów jest bardzo dużym atutem, którzy mają pewność, że sięgają po produkt najwyższej jakości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.