Śmietanki Łaciate – „Dodaj do ulubionych”
W maju startuje nowa kampania reklamowa śmietanki Łaciatej od SM Mlekpol. Pod hasłem „Dodaj do ulubionych” będzie zachęcać konsumentów, by wypróbowali inspirujących i pysznych przepisów z Łaciatą w roli głównej. Działania w ramach kampanii potrwają do końca roku, a wśród nich spodziewać się możemy m.in. częstej obecności Łaciatej w internecie z aktywnym wsparciem inspirujących kulinarnie influencerów oraz reklam outdoorowych. Jednym z elementów będzie też specjalna akcja promocyjna z nagrodami dla konsumentów.
Marka Łaciate w najnowszej kampanii pod hasłem „Dodaj do ulubionych” pokazuje zalety śmietanek, które są nie do przecenienia.
Dzięki konsekwentnej obecności śmietanki Łaciatej w mediach wpisała się ona już na stałe w asortyment nie tylko działów nabiałowych w sklepach, ale stała się przede wszystkim produktem, któremu ufamy i po który sięgamy intuicyjnie. Ta najpopularniejsza w Polsce śmietanka prezentowana będzie w wielu różnych kanałach komunikacji: w spotach telewizyjnych największych stacji ogólnopolskich, na nośnikach zewnętrznych, za pomocą działań displayowych oraz cyfrowych w szerokim zakresie. Wśród zaplanowanych aktywności nie zabraknie również współpracy ze znanymi influencerami i blogerami kulinarnymi, którzy proponować będą nowe przepisy na dania z wykorzystaniem śmietanki Łaciatej. Mocnym akcentem rozpoczęcia kampanii jest konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, który startuje już w maju. Informacje o jego szczegółach pojawią się niebawem w mediach, a także na opakowaniach śmietanek. Całość działań zakończy się w grudniu 2021 roku.
Śmietanka UHT Łaciata jest liderem w swojej kategorii, co potwierdza jej udział w rynku oraz fakt, że stała się jednym z obowiązkowych produktów obecnych w naszych domach. Używana jest do zabielania kawy, zup i sosów, do zapiekanek, nie warzy się w potrawie i podnosi jej walory smakowe. Ta z większą zawartością tłuszczu (30 i 36%) jest niezawodna i niezastąpiona podczas przygotowywania ciast, domowych lodów i rozmaitych deserów, gdyż bardzo łatwo się ubija, tworząc gęstą i puszystą bitą śmietanę. Ale przede wszystkim jest produktem o bardzo prostym i czystym składzie, co szczególnie dla świadomych konsumentów jest bardzo dużym atutem, którzy mają pewność, że sięgają po produkt najwyższej jakości.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.