Śmietanki Łaciate w jesiennej kampanii reklamowej
W mediach rozpoczęła się nowa kampania reklamowa śmietanek Łaciatych 0,5 l o zawartości tłuszczu 12% i 18%. W jesiennej odsłonie aktywności marketingowych zaplanowano działania digitalowe oraz billboardy sponsorskie emitowane w największych stacjach telewizyjnych. Ich celem jest zwrócenie uwagi konsumenta na uniwersalność oraz mnogość kuchennych rozwiązań ze śmietanką Łaciatą w roli głównej.
ółdzielnia Mleczarska Mlekpol w nowej kampanii wskazuje i podpowiada różne sposoby zastosowania swoich produktów. Odbiorca odnajdzie w niej kulinarne propozycje i zostanie zainspirowany do szukania nowych smaków z wykorzystaniem śmietanek Łaciatych. Zawsze warto mieć ten produkt w swojej lodówce, przyda się nie tylko do kawy, zup i sosów, ale także do sałatek, placków ziemniaczanych czy naleśników. W okresie świątecznym śmietanki Łaciate chętnie wykorzystywane są jako składnik domowych wypieków. Zapakowane w praktyczne kartoniki z zakrętką są wygodne w użyciu i łatwe do przechowywania. Niewykorzystane w całości do jednej potrawy, nadają się do ponownego użycia przy innym przepisie.
Śmietanki Łaciate 12% i 18% są promowane poprzez emisję billboardów sponsorskich na antenie Telewizji Polskiej, Polsat-u, TVN-u oraz stacji tematycznych. Równocześnie prowadzone są szeroko zasięgowe działania w Internecie - kampania display, social media, YouTube. Ważnym elementem kampanii jest platforma www.najlepszewkuchni.pl, gdzie konsumenci znajdą przepisy na pyszne i zdrowe posiłki w tradycyjnej, jak i nowej odsłonie. Na stronie zamieszczane są również inspiracje kulinarne z użyciem śmietanek Łaciatych. Działania promocyjne zaplanowane są do 8 listopada 2020.
WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024
Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027
Polityka
Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio
W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.
IT i technologie
Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań
Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.