Komunikaty PR

Snickers® wystartował z kolejną odsłoną zimowej kampanii outdoor

2024-02-01  |  10:00
Biuro prasowe

Snickers® na nowo przypomina nam, że podczas zimowych wyzwań głodni nie jesteśmy sobą. Ogólnopolska kampania jest już widoczna w aż 16 miastach w Polsce oraz w 6 najbardziej znanych zimowych kurortach. W ramach działań można zobaczyć również materiał powstały ze zwyciężczynią konkursu – „Influencer Snickers®”.   

Ferie zimowe to dla wielu jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów. W 2023 roku na wyjeździe spędziło je 25% Polaków[1], a w tym sezonie na wypoczynek poza swoimi czterema ścianami postawi aż 53% badanych. Najpopularniejszym kierunkiem niezmiennie pozostają górskie kurorty, do których wybiera się 6 na 10 ankietowanych[2]. Marka Snickers® już po raz trzeci będzie przypominać wyjazdowiczom, że zimą „głodni nie są sobą” oraz, że batona Snickers® warto zabrać ze sobą na drogę.  

Kampania Snickers® jest już widoczna w pularnych górskich miejscowościach – Krynicy Zdroju, Zakopanem, Małym Cichym, Rusinie, Suchem oraz Białce Tatrzańskiej. Kreacje OOH z kultowym hasłem „Głodny nie jesteś sobą” są widoczne na stokach narciarskich oraz na wyciągach krzesełkowych.

Marka nie zapomina również o tych, którzy zimę spędzają w mieście. Za pośrednictwem nośników DOOH, kampania jest obecna w salonikach prasowych, galeriach handlowych, na dworcach kolejowych oraz na ulicach największych polskich aglomeracji, zachęcając konsumentów do pozostawania sobą w zimowym pędzie. Akcja dodatkowo wspierana jest również działaniami digital.

Częścią działań marki jest również materiał z udziałem zwyciężczyni konkursu „Influencer Snickers® ” realizowanego w listopadzie 2023 roku.

 

[1] Quality Watch na zlecenie BIG InfoMonitor, Plany Polaków dotyczące zimowego wypoczynku, przeprowadzone na próbie 1060 dorosłych Polaków techniką CAWI, 6-9 stycznia 2023 r.

[2] Polska Organizacja Turystyczna, przeprowadzone na próbie 1020 Polaków techniką CAWI, 9.11-5.12 2023.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024! Biuro prasowe
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka
Media i PR Zymetria rozbudowuje zespół. Jej szeregi zasiliły 3 doświadczone ekspertki
2024-11-25 | 14:37

Zymetria rozbudowuje zespół. Jej szeregi zasiliły 3 doświadczone ekspertki

Zymetria, jako jedna z wiodących firm badawczo-analitycznych w Polsce, stawia na dynamiczny rozwój, pozyskując do swojego zespołu nowe ekspertki. W ostatnim czasie dołączyły do niego
Media i PR Technics x OSOM Studios x Neige
2024-11-22 | 12:00

Technics x OSOM Studios x Neige

Technics, ikoniczna marka, która od dekad dostarcza najwyższej klasy rozwiązania audio, z dumą prezentuje wyjątkową współpracę z warszawskim OSOM Studios oraz polską marką

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.