Somfy Polska z tytułem Lidera Rynku Stolarki
Drawbridge Media sp. z o.o.
ul. Nowogrodzka 10 lok. 6
00-511 WARSZAWA
w.kmita|media.drawbridge.pl| |w.kmita|media.drawbridge.pl
+48 604 16 17 92
www.drawbridge.pl
Somfy z tytułem Lidera Rynku Stolarki
Siódma już nagroda Lidera Rynku Stolarki dla Somfy Polska to potwierdzenie czołowej pozycji firmy w branży inteligentnej automatyki budynkowej oraz rozwiązań smart home.
W trakcie zakończonej w środę, 17 listopada, kolejnej edycji Ogólnopolskiego Forum Stolarki Online Jesień 2021 Centrum Analiz Branżowych, niezależna agencja specjalizującej się w monitorowaniu rynku stolarki budowlanej, zaprezentowała wyniki rankingu firm osiągających najwyższe przychody ze sprzedaży w poszczególnych jego segmentach. Ze względu na wciąż niestabilną sytuację związaną z pandemią COVID spotkanie, podobnie jak rok wcześniej, odbyło się online. Nie oznaczało to jednak rezygnacji z nagrodzenia laureatów. Jednym z nich została Somfy Polska, która zdobyła tytuł Lidera Rynku Stolarki 2021 w kategorii „Automatyka”. Co warte podkreślenia, stało się to już siódmy raz z rzędu.
– Bardzo nas cieszy, że obchodzone właśnie w tym roku ćwierćwiecze obecności Somfy na polskim rynku finalizujemy z tak prestiżową nagrodą. Minione dwa sezony były pełne nowych wyzwań dla całej branży. W tym trudnym dla wszystkich okresie postawiliśmy na innowacje produktowe, nowe sposoby pracy i zaawansowane projekty technologiczne. To wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem, że użytkownicy doceniają oferowane przez Somfy rozwiązania smart, które sprawiają, że ich domy i mieszkania są bezpieczne, komfortowe, energooszczędne oraz coraz bardziej dostosowane do stylu ich życia oraz upodobań – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający i członek zarządu Somfy Polska.
Somfy Polska to czołowy dostawca inteligentnej automatyki budynkowej, przeznaczonej do budownictwa indywidualnego, a także rozwiązań fasady dynamicznej, wykorzystywanych w budynkach użyteczności publicznej. W okresie 2019-2021 firma wyposażyła w systemy smart home blisko 1500 mieszkań i domów w projektach kilku znanych deweloperów. Somfy uczestniczyła również w unikatowym na skalę światową projekcie dynamicznej fasady, która dzięki wykorzystaniu perowskitowych ogniw fotowoltaicznych firmy Saule Technologies wytwarza „czystą” energię ze Słońca. Od sierpnia działa ona na biurowcu Aliplast w Lublinie.
Warto podkreślić, że wszystkie realizowane przez Somfy projekty wpisują się w ideę zrównoważonego budownictwa, przyczyniając się do zwiększenia energooszczędności obiektów budowlanych. Poza tym w ramach całej grupy Somfy od kilku lat realizowany jest program „Act for Green”, którego celem jest zapewnienie wysokiej jakości oferowanych produktów przy jednoczesnej odpowiedzialności nie tylko za zdrowie, ale także otoczenie ich użytkowników. Już 57 proc. oferty Somfy certyfikowana jest tym oznaczeniem, a do 2030 r. ma to być 100 proc. Dodatkowo, dzięki trybom oszczędzania energii w produkowanych przez Somfy napędach, w ostatnich trzech latach udało się firmie o 10 proc. zredukować emisję szkodliwego dla atmosfery dwutlenku węgla.
Somfy nie zapomina również o społecznej odpowiedzialności prowadzonego biznesu. Jednym z ostatnich przykładów takiej działalności była aukcja przeprowadzona podczas gali z okazji jubileuszu 25-lecia obecności firmy na polskim rynku. Uzyskana z niej kwota (41.250 zł), do której Somfy dołożyło jeszcze 30 tys. ze swojego budżetu, zasiliła konto Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ z Konina. Od 2004 r. wspiera ona osoby, którym niepełnosprawność utrudnia bądź uniemożliwia niezależne życie.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.