Komunikaty PR

Somfy Polska z tytułem Lidera Rynku Stolarki

2021-11-17  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech KMITA
Drawbridge Media sp. z o.o.

ul. Nowogrodzka 10 lok. 6
00-511 WARSZAWA
w.kmita|media.drawbridge.pl| |w.kmita|media.drawbridge.pl
+48 604 16 17 92
www.drawbridge.pl

Somfy z tytułem Lidera Rynku Stolarki

Siódma już nagroda Lidera Rynku Stolarki dla Somfy Polska to potwierdzenie czołowej pozycji firmy w branży inteligentnej automatyki budynkowej oraz rozwiązań smart home.

W trakcie zakończonej w środę, 17 listopada, kolejnej edycji Ogólnopolskiego Forum Stolarki Online Jesień 2021 Centrum Analiz Branżowych, niezależna agencja specjalizującej się w monitorowaniu rynku stolarki budowlanej, zaprezentowała wyniki rankingu firm osiągających najwyższe przychody ze sprzedaży w poszczególnych jego segmentach. Ze względu na wciąż niestabilną sytuację związaną z pandemią COVID spotkanie, podobnie jak rok wcześniej, odbyło się online. Nie oznaczało to jednak rezygnacji z nagrodzenia laureatów. Jednym z nich została Somfy Polska, która zdobyła tytuł Lidera Rynku Stolarki 2021 w kategorii „Automatyka”. Co warte podkreślenia, stało się to już siódmy raz z rzędu.

– Bardzo nas cieszy, że obchodzone właśnie w tym roku ćwierćwiecze obecności Somfy na polskim rynku finalizujemy z tak prestiżową nagrodą. Minione dwa sezony były pełne nowych wyzwań dla całej branży. W tym trudnym dla wszystkich okresie postawiliśmy na innowacje produktowe, nowe sposoby pracy i zaawansowane projekty technologiczne. To wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem, że użytkownicy doceniają oferowane przez Somfy rozwiązania smart, które sprawiają, że ich domy i mieszkania są bezpieczne, komfortowe, energooszczędne oraz coraz bardziej dostosowane do stylu ich życia oraz upodobań – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający i członek zarządu Somfy Polska.

Somfy Polska to czołowy dostawca inteligentnej automatyki budynkowej, przeznaczonej do budownictwa indywidualnego, a także rozwiązań fasady dynamicznej, wykorzystywanych w budynkach użyteczności publicznej. W okresie 2019-2021 firma wyposażyła w systemy smart home blisko 1500 mieszkań i domów w projektach kilku znanych deweloperów. Somfy uczestniczyła również w unikatowym na skalę światową projekcie dynamicznej fasady, która dzięki wykorzystaniu perowskitowych ogniw fotowoltaicznych firmy Saule Technologies wytwarza „czystą” energię ze Słońca. Od sierpnia działa ona na biurowcu Aliplast w Lublinie.

Warto podkreślić, że wszystkie realizowane przez Somfy projekty wpisują się w ideę zrównoważonego budownictwa, przyczyniając się do zwiększenia energooszczędności obiektów budowlanych. Poza tym w ramach całej grupy Somfy od kilku lat realizowany jest program „Act for Green”, którego celem jest zapewnienie wysokiej jakości oferowanych produktów przy jednoczesnej odpowiedzialności nie tylko za zdrowie, ale także otoczenie ich użytkowników. Już 57 proc. oferty Somfy certyfikowana jest tym oznaczeniem, a do 2030 r. ma to być 100 proc. Dodatkowo, dzięki trybom oszczędzania energii w produkowanych przez Somfy napędach, w ostatnich trzech latach udało się firmie o 10 proc. zredukować emisję szkodliwego dla atmosfery dwutlenku węgla.

Somfy nie zapomina również o społecznej odpowiedzialności prowadzonego biznesu. Jednym z ostatnich przykładów takiej działalności była aukcja przeprowadzona podczas gali z okazji jubileuszu 25-lecia obecności firmy na polskim rynku. Uzyskana z niej kwota (41.250 zł), do której Somfy dołożyło jeszcze 30 tys. ze swojego budżetu, zasiliła konto Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ z Konina. Od 2004 r. wspiera ona osoby, którym niepełnosprawność utrudnia bądź uniemożliwia niezależne życie. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Drawbridge Media sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.