Komunikaty PR

Startuje kampania reklamowa Bułeczek Mlecznych Dan Cake

2023-08-16  |  15:00
Biuro prasowe

Na sezon „Back To School” marka Dan Cake rusza z kampanią dla swojego sztandarowego produktu, jakim są Bułeczki Mleczne w trzech wariantach smakowych. Zaplanowane są wysokozasięgowe działania marketingowe, na które składa się ogólnopolska kampania telewizyjna, digitalowa oraz outdoorowa. 

Spoty, w wariantach 15" i 8", promujące Bułeczki Mleczne Dan Cake jako sposób na szybkie i udane rodzinne śniadanie, będą emitowane w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN i TVP).

  • Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=KfbeKQkJCBQ

 

Spot w digitalu będzie można zobaczyć na platformach VOD oraz w mediach społecznościowych, w wersjach: 15"i 6". 

 Bułeczki mleczne to flagowy produkt z naszej oferty. Od wielu lat utrzymujemy pozycję lidera w tym segmencie, między innymi dzięki wysokiej i powtarzalnej jakości, szerokiej dystrybucji oraz systematycznym nakładom na budowanie zarówno wizerunku marki, jak i całego portfolio produktowego. Naszą ambicją jest budowanie silnej i najbardziej rozpoznawalnej marki pakowanych produktów piekarniczych w Polsce. Uważamy, że kluczem do sukcesu jest tutaj połączenie wnikliwej obserwacji otoczenia rynkowego oraz zachowań i motywacji konsumentów, a także podejmowanie decyzji w oparciu o szeroko zakrojoną analitykę, realizowaną we współpracy z liczącymi się dostawcami mediów. Zainicjowana właśnie kampania odbędzie się z wykorzystaniem szerokiego wachlarza kanałów dotarcia i świeżą kreację, zapewniając tym samym wysoki poziom dotarcia do grupy docelowej oraz budowanie wysokozasięgowej świadomości produktowej –podsumowuje Wiktor Kowalski, Brand Manager w Dan Cake Polonia.  

Dla wzmocnienia przekazu reklamom w telewizji i internecie będzie towarzyszyć kampania outdoorowa, realizowana w największych miastach w Polsce.

– Reklama OOH, dzięki efektywnemu planowaniu w oparciu o wskaźniki mediowe, dociera do odbiorców w odpowiednim miejscu i czasie. Na tym efekcie zależało nam w kampanii dla marki Dan Cake. Obecność komunikatu blisko punktów sprzedaży - również w Digital OOH, dobranych na podstawie dopasowania do target grupy według Affinity Index - ułatwia konsumentom podejmowanie decyzji zakupowych – komentuje Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS S.A.

Dodatkowo na stronie kampanii www.BuleczkiMleczne.pl konsumenci mogą zapoznać się z inspirującymi przepisami, których bazą są Bułeczki Mleczne od Dan Cake w różnych wariantach smakowych. Produkt ten sprawdza się na śniadanie, ale także jako szybka przekąska, zarówno w domu, jak i na wynos. Występuje w trzech wariantach: klasycznym, z aż 31% zawartością mleka i o delikatnie waniliowym smaku (opakowanie 400g), a także w wersjach z dodatkiem kawałków mlecznej czekolady (400g) lub kostki o smaku truskawkowym (320g). Wszystkie Bułeczki świetnie komponują się z dodatkami takimi jak twarożek, świeże owoce, miód czy dżem. Co ważne, nie zawierają oleju palmowego i wypiekane są bez dodatku substancji konserwujących, dlatego są chętnie wybierane przez rodziców dzieci w wieku szkolnym.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, scenariusz spotu TV, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony internetowej aktywacji odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację kampanii w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez F25 Production House i Jerzego Dytkiewicza (Ocama films). Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Value Media, kampania outdoorowa jest realizowana przez AMS, a sesję zdjęciową na potrzeby kreacji digital wykonała pracownia fotografii kulinarnej Jedzenie Jest Piękne.

Kampania potrwa do połowy października br. Strona www kampanii: www.BuleczkiMleczne.pl

 

DAN CAKE POLONIA

Dan Cake Polonia to czołowy producent w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce. Od 2004 roku Spółka jest częścią międzynarodowej grupy, która posiada swoje zakłady produkcyjne w Danii, Niemczech, Szwecji, Norwegii, Polsce oraz w Bangladeszu. Podstawą sukcesu marki Dan Cake w Polsce jest połączenie wielopokoleniowych, międzynarodowych doświadczeń grupy oraz polskich tradycji piekarniczo-cukierniczych. Obecnie gama wyrobów oferowanych przez Dan Cake na rynku polskim obejmuje około 70 artykułów, w szczególności: chleby tostowe, bułki do hamburgerów i hot dogów, bułeczki mleczne, ciasta (m.in. rolady, babki, keksy, słodkie przekąski takie jak muffinki, babeczki, rogaliki) oraz półprodukty (spody tortowe, gofry). 

Więcej o Dan Cake: www.dancake.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.