Komunikaty PR

Startuje kampania reklamowa Bułeczek Mlecznych Dan Cake

2023-08-16  |  15:00
Biuro prasowe

Na sezon „Back To School” marka Dan Cake rusza z kampanią dla swojego sztandarowego produktu, jakim są Bułeczki Mleczne w trzech wariantach smakowych. Zaplanowane są wysokozasięgowe działania marketingowe, na które składa się ogólnopolska kampania telewizyjna, digitalowa oraz outdoorowa. 

Spoty, w wariantach 15" i 8", promujące Bułeczki Mleczne Dan Cake jako sposób na szybkie i udane rodzinne śniadanie, będą emitowane w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN i TVP).

  • Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=KfbeKQkJCBQ

 

Spot w digitalu będzie można zobaczyć na platformach VOD oraz w mediach społecznościowych, w wersjach: 15"i 6". 

 Bułeczki mleczne to flagowy produkt z naszej oferty. Od wielu lat utrzymujemy pozycję lidera w tym segmencie, między innymi dzięki wysokiej i powtarzalnej jakości, szerokiej dystrybucji oraz systematycznym nakładom na budowanie zarówno wizerunku marki, jak i całego portfolio produktowego. Naszą ambicją jest budowanie silnej i najbardziej rozpoznawalnej marki pakowanych produktów piekarniczych w Polsce. Uważamy, że kluczem do sukcesu jest tutaj połączenie wnikliwej obserwacji otoczenia rynkowego oraz zachowań i motywacji konsumentów, a także podejmowanie decyzji w oparciu o szeroko zakrojoną analitykę, realizowaną we współpracy z liczącymi się dostawcami mediów. Zainicjowana właśnie kampania odbędzie się z wykorzystaniem szerokiego wachlarza kanałów dotarcia i świeżą kreację, zapewniając tym samym wysoki poziom dotarcia do grupy docelowej oraz budowanie wysokozasięgowej świadomości produktowej –podsumowuje Wiktor Kowalski, Brand Manager w Dan Cake Polonia.  

Dla wzmocnienia przekazu reklamom w telewizji i internecie będzie towarzyszyć kampania outdoorowa, realizowana w największych miastach w Polsce.

– Reklama OOH, dzięki efektywnemu planowaniu w oparciu o wskaźniki mediowe, dociera do odbiorców w odpowiednim miejscu i czasie. Na tym efekcie zależało nam w kampanii dla marki Dan Cake. Obecność komunikatu blisko punktów sprzedaży - również w Digital OOH, dobranych na podstawie dopasowania do target grupy według Affinity Index - ułatwia konsumentom podejmowanie decyzji zakupowych – komentuje Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS S.A.

Dodatkowo na stronie kampanii www.BuleczkiMleczne.pl konsumenci mogą zapoznać się z inspirującymi przepisami, których bazą są Bułeczki Mleczne od Dan Cake w różnych wariantach smakowych. Produkt ten sprawdza się na śniadanie, ale także jako szybka przekąska, zarówno w domu, jak i na wynos. Występuje w trzech wariantach: klasycznym, z aż 31% zawartością mleka i o delikatnie waniliowym smaku (opakowanie 400g), a także w wersjach z dodatkiem kawałków mlecznej czekolady (400g) lub kostki o smaku truskawkowym (320g). Wszystkie Bułeczki świetnie komponują się z dodatkami takimi jak twarożek, świeże owoce, miód czy dżem. Co ważne, nie zawierają oleju palmowego i wypiekane są bez dodatku substancji konserwujących, dlatego są chętnie wybierane przez rodziców dzieci w wieku szkolnym.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, scenariusz spotu TV, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony internetowej aktywacji odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację kampanii w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez F25 Production House i Jerzego Dytkiewicza (Ocama films). Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Value Media, kampania outdoorowa jest realizowana przez AMS, a sesję zdjęciową na potrzeby kreacji digital wykonała pracownia fotografii kulinarnej Jedzenie Jest Piękne.

Kampania potrwa do połowy października br. Strona www kampanii: www.BuleczkiMleczne.pl

 

DAN CAKE POLONIA

Dan Cake Polonia to czołowy producent w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce. Od 2004 roku Spółka jest częścią międzynarodowej grupy, która posiada swoje zakłady produkcyjne w Danii, Niemczech, Szwecji, Norwegii, Polsce oraz w Bangladeszu. Podstawą sukcesu marki Dan Cake w Polsce jest połączenie wielopokoleniowych, międzynarodowych doświadczeń grupy oraz polskich tradycji piekarniczo-cukierniczych. Obecnie gama wyrobów oferowanych przez Dan Cake na rynku polskim obejmuje około 70 artykułów, w szczególności: chleby tostowe, bułki do hamburgerów i hot dogów, bułeczki mleczne, ciasta (m.in. rolady, babki, keksy, słodkie przekąski takie jak muffinki, babeczki, rogaliki) oraz półprodukty (spody tortowe, gofry). 

Więcej o Dan Cake: www.dancake.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.