Komunikaty PR

Startuje kampania reklamowa Bułeczek Mlecznych Dan Cake

2023-08-16  |  15:00
Biuro prasowe

Na sezon „Back To School” marka Dan Cake rusza z kampanią dla swojego sztandarowego produktu, jakim są Bułeczki Mleczne w trzech wariantach smakowych. Zaplanowane są wysokozasięgowe działania marketingowe, na które składa się ogólnopolska kampania telewizyjna, digitalowa oraz outdoorowa. 

Spoty, w wariantach 15" i 8", promujące Bułeczki Mleczne Dan Cake jako sposób na szybkie i udane rodzinne śniadanie, będą emitowane w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN i TVP).

  • Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=KfbeKQkJCBQ

 

Spot w digitalu będzie można zobaczyć na platformach VOD oraz w mediach społecznościowych, w wersjach: 15"i 6". 

 Bułeczki mleczne to flagowy produkt z naszej oferty. Od wielu lat utrzymujemy pozycję lidera w tym segmencie, między innymi dzięki wysokiej i powtarzalnej jakości, szerokiej dystrybucji oraz systematycznym nakładom na budowanie zarówno wizerunku marki, jak i całego portfolio produktowego. Naszą ambicją jest budowanie silnej i najbardziej rozpoznawalnej marki pakowanych produktów piekarniczych w Polsce. Uważamy, że kluczem do sukcesu jest tutaj połączenie wnikliwej obserwacji otoczenia rynkowego oraz zachowań i motywacji konsumentów, a także podejmowanie decyzji w oparciu o szeroko zakrojoną analitykę, realizowaną we współpracy z liczącymi się dostawcami mediów. Zainicjowana właśnie kampania odbędzie się z wykorzystaniem szerokiego wachlarza kanałów dotarcia i świeżą kreację, zapewniając tym samym wysoki poziom dotarcia do grupy docelowej oraz budowanie wysokozasięgowej świadomości produktowej –podsumowuje Wiktor Kowalski, Brand Manager w Dan Cake Polonia.  

Dla wzmocnienia przekazu reklamom w telewizji i internecie będzie towarzyszyć kampania outdoorowa, realizowana w największych miastach w Polsce.

– Reklama OOH, dzięki efektywnemu planowaniu w oparciu o wskaźniki mediowe, dociera do odbiorców w odpowiednim miejscu i czasie. Na tym efekcie zależało nam w kampanii dla marki Dan Cake. Obecność komunikatu blisko punktów sprzedaży - również w Digital OOH, dobranych na podstawie dopasowania do target grupy według Affinity Index - ułatwia konsumentom podejmowanie decyzji zakupowych – komentuje Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS S.A.

Dodatkowo na stronie kampanii www.BuleczkiMleczne.pl konsumenci mogą zapoznać się z inspirującymi przepisami, których bazą są Bułeczki Mleczne od Dan Cake w różnych wariantach smakowych. Produkt ten sprawdza się na śniadanie, ale także jako szybka przekąska, zarówno w domu, jak i na wynos. Występuje w trzech wariantach: klasycznym, z aż 31% zawartością mleka i o delikatnie waniliowym smaku (opakowanie 400g), a także w wersjach z dodatkiem kawałków mlecznej czekolady (400g) lub kostki o smaku truskawkowym (320g). Wszystkie Bułeczki świetnie komponują się z dodatkami takimi jak twarożek, świeże owoce, miód czy dżem. Co ważne, nie zawierają oleju palmowego i wypiekane są bez dodatku substancji konserwujących, dlatego są chętnie wybierane przez rodziców dzieci w wieku szkolnym.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, scenariusz spotu TV, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony internetowej aktywacji odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację kampanii w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez F25 Production House i Jerzego Dytkiewicza (Ocama films). Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Value Media, kampania outdoorowa jest realizowana przez AMS, a sesję zdjęciową na potrzeby kreacji digital wykonała pracownia fotografii kulinarnej Jedzenie Jest Piękne.

Kampania potrwa do połowy października br. Strona www kampanii: www.BuleczkiMleczne.pl

 

DAN CAKE POLONIA

Dan Cake Polonia to czołowy producent w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce. Od 2004 roku Spółka jest częścią międzynarodowej grupy, która posiada swoje zakłady produkcyjne w Danii, Niemczech, Szwecji, Norwegii, Polsce oraz w Bangladeszu. Podstawą sukcesu marki Dan Cake w Polsce jest połączenie wielopokoleniowych, międzynarodowych doświadczeń grupy oraz polskich tradycji piekarniczo-cukierniczych. Obecnie gama wyrobów oferowanych przez Dan Cake na rynku polskim obejmuje około 70 artykułów, w szczególności: chleby tostowe, bułki do hamburgerów i hot dogów, bułeczki mleczne, ciasta (m.in. rolady, babki, keksy, słodkie przekąski takie jak muffinki, babeczki, rogaliki) oraz półprodukty (spody tortowe, gofry). 

Więcej o Dan Cake: www.dancake.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.