Startuje kampania reklamowa Bułeczek Mlecznych Dan Cake
Na sezon „Back To School” marka Dan Cake rusza z kampanią dla swojego sztandarowego produktu, jakim są Bułeczki Mleczne w trzech wariantach smakowych. Zaplanowane są wysokozasięgowe działania marketingowe, na które składa się ogólnopolska kampania telewizyjna, digitalowa oraz outdoorowa.
Spoty, w wariantach 15" i 8", promujące Bułeczki Mleczne Dan Cake jako sposób na szybkie i udane rodzinne śniadanie, będą emitowane w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN i TVP).
- Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=KfbeKQkJCBQ
Spot w digitalu będzie można zobaczyć na platformach VOD oraz w mediach społecznościowych, w wersjach: 15"i 6".
– Bułeczki mleczne to flagowy produkt z naszej oferty. Od wielu lat utrzymujemy pozycję lidera w tym segmencie, między innymi dzięki wysokiej i powtarzalnej jakości, szerokiej dystrybucji oraz systematycznym nakładom na budowanie zarówno wizerunku marki, jak i całego portfolio produktowego. Naszą ambicją jest budowanie silnej i najbardziej rozpoznawalnej marki pakowanych produktów piekarniczych w Polsce. Uważamy, że kluczem do sukcesu jest tutaj połączenie wnikliwej obserwacji otoczenia rynkowego oraz zachowań i motywacji konsumentów, a także podejmowanie decyzji w oparciu o szeroko zakrojoną analitykę, realizowaną we współpracy z liczącymi się dostawcami mediów. Zainicjowana właśnie kampania odbędzie się z wykorzystaniem szerokiego wachlarza kanałów dotarcia i świeżą kreację, zapewniając tym samym wysoki poziom dotarcia do grupy docelowej oraz budowanie wysokozasięgowej świadomości produktowej –podsumowuje Wiktor Kowalski, Brand Manager w Dan Cake Polonia.
Dla wzmocnienia przekazu reklamom w telewizji i internecie będzie towarzyszyć kampania outdoorowa, realizowana w największych miastach w Polsce.
– Reklama OOH, dzięki efektywnemu planowaniu w oparciu o wskaźniki mediowe, dociera do odbiorców w odpowiednim miejscu i czasie. Na tym efekcie zależało nam w kampanii dla marki Dan Cake. Obecność komunikatu blisko punktów sprzedaży - również w Digital OOH, dobranych na podstawie dopasowania do target grupy według Affinity Index - ułatwia konsumentom podejmowanie decyzji zakupowych – komentuje Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS S.A.
Dodatkowo na stronie kampanii www.BuleczkiMleczne.pl konsumenci mogą zapoznać się z inspirującymi przepisami, których bazą są Bułeczki Mleczne od Dan Cake w różnych wariantach smakowych. Produkt ten sprawdza się na śniadanie, ale także jako szybka przekąska, zarówno w domu, jak i na wynos. Występuje w trzech wariantach: klasycznym, z aż 31% zawartością mleka i o delikatnie waniliowym smaku (opakowanie 400g), a także w wersjach z dodatkiem kawałków mlecznej czekolady (400g) lub kostki o smaku truskawkowym (320g). Wszystkie Bułeczki świetnie komponują się z dodatkami takimi jak twarożek, świeże owoce, miód czy dżem. Co ważne, nie zawierają oleju palmowego i wypiekane są bez dodatku substancji konserwujących, dlatego są chętnie wybierane przez rodziców dzieci w wieku szkolnym.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną, scenariusz spotu TV, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony internetowej aktywacji odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację kampanii w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez F25 Production House i Jerzego Dytkiewicza (Ocama films). Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Value Media, kampania outdoorowa jest realizowana przez AMS, a sesję zdjęciową na potrzeby kreacji digital wykonała pracownia fotografii kulinarnej Jedzenie Jest Piękne.
Kampania potrwa do połowy października br. Strona www kampanii: www.BuleczkiMleczne.pl
DAN CAKE POLONIA
Dan Cake Polonia to czołowy producent w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce. Od 2004 roku Spółka jest częścią międzynarodowej grupy, która posiada swoje zakłady produkcyjne w Danii, Niemczech, Szwecji, Norwegii, Polsce oraz w Bangladeszu. Podstawą sukcesu marki Dan Cake w Polsce jest połączenie wielopokoleniowych, międzynarodowych doświadczeń grupy oraz polskich tradycji piekarniczo-cukierniczych. Obecnie gama wyrobów oferowanych przez Dan Cake na rynku polskim obejmuje około 70 artykułów, w szczególności: chleby tostowe, bułki do hamburgerów i hot dogów, bułeczki mleczne, ciasta (m.in. rolady, babki, keksy, słodkie przekąski takie jak muffinki, babeczki, rogaliki) oraz półprodukty (spody tortowe, gofry).
Więcej o Dan Cake: www.dancake.pl

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.