Komunikaty PR

Startuje świąteczna kampania marki Dan Cake

2023-11-28  |  11:30
Biuro prasowe

W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.   

Na potrzeby kampanii zrealizowany został spot, który emitowany będzie w trzech formatach w displayu, w mediach społecznościowych oraz na platformach VOD (u dostawców takich jak TVP, TVN i Polsat). Działania prowadzone będą także w popularnych w aplikacjach zakupowych (Blix, Listonic, Moja Gazetka). 

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=ObEOISfhyeE

 To już kolejne Święta Bożnego Narodzenia, podczas których namawiamy Polaków do zwolnienia tempa, wyluzowania i niepoddawania się wszechobecnej presji przygotowań, w myśl przyświecającej nam niezmiennie idei „Daj Sobie Czas”. W tej odsłonie kampanii przekonujemy odbiorców, że spełnianie  społecznych oczekiwań nie jest tak ważne, jak nasz komfort psychiczny i spokój - zwłaszcza w tym szczególnym, grudniowym okresie - a obawa o to, że podajemy na stół gotowe wypieki, jest tak naprawdę tylko w naszych głowach. Pakowane ciasta Dan Cake idealnie wpisują się w tę koncepcję: są gotowe do podania od razu po wyjęciu z opakowania, bez konieczności spędzania wielu godzin w kuchni, znakomicie prezentują się na wigilijnym stole, a także smakują jak tradycyjne, domowe wypieki -  mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing w Dan Cake Polonia.

Przekaz kampanii będzie wzmocniony działaniami digital indoor, na nośnikach rozlokowanych w galeriach handlowych w całej Polsce. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, czyli osób zabieganych, aktywnie przygotowujących się do Świąt, którym warto przypomnieć, że dla własnego komfortu nie wszystko muszą robić samodzielnie, decydując się na przykład na zakup gotowych wypieków od Dan Cake.  

Dodatkowo na stronie: www.SwietaZDanCake.pl można znaleźć proste i skuteczne porady, jak spokojnie i bezproblemowo spędzić najbliższe Święta. Prezentowany jest tam również spot kampanii oraz pełna, sezonowa oferta produktowa marki Dan Cake. 

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www kampanii odpowiada agencja Ancymony, która prowadzi również komunikację marki w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Kampanię digital indoor obsługuje AMS i Clear Channel. Spot oraz sesja zdjęciowa zostały zrealizowane przez Key Story, a za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiada Value Media.  

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.