Komunikaty PR

Startuje świąteczna kampania marki Dan Cake

2023-11-28  |  11:30
Biuro prasowe

W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.   

Na potrzeby kampanii zrealizowany został spot, który emitowany będzie w trzech formatach w displayu, w mediach społecznościowych oraz na platformach VOD (u dostawców takich jak TVP, TVN i Polsat). Działania prowadzone będą także w popularnych w aplikacjach zakupowych (Blix, Listonic, Moja Gazetka). 

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=ObEOISfhyeE

 To już kolejne Święta Bożnego Narodzenia, podczas których namawiamy Polaków do zwolnienia tempa, wyluzowania i niepoddawania się wszechobecnej presji przygotowań, w myśl przyświecającej nam niezmiennie idei „Daj Sobie Czas”. W tej odsłonie kampanii przekonujemy odbiorców, że spełnianie  społecznych oczekiwań nie jest tak ważne, jak nasz komfort psychiczny i spokój - zwłaszcza w tym szczególnym, grudniowym okresie - a obawa o to, że podajemy na stół gotowe wypieki, jest tak naprawdę tylko w naszych głowach. Pakowane ciasta Dan Cake idealnie wpisują się w tę koncepcję: są gotowe do podania od razu po wyjęciu z opakowania, bez konieczności spędzania wielu godzin w kuchni, znakomicie prezentują się na wigilijnym stole, a także smakują jak tradycyjne, domowe wypieki -  mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing w Dan Cake Polonia.

Przekaz kampanii będzie wzmocniony działaniami digital indoor, na nośnikach rozlokowanych w galeriach handlowych w całej Polsce. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, czyli osób zabieganych, aktywnie przygotowujących się do Świąt, którym warto przypomnieć, że dla własnego komfortu nie wszystko muszą robić samodzielnie, decydując się na przykład na zakup gotowych wypieków od Dan Cake.  

Dodatkowo na stronie: www.SwietaZDanCake.pl można znaleźć proste i skuteczne porady, jak spokojnie i bezproblemowo spędzić najbliższe Święta. Prezentowany jest tam również spot kampanii oraz pełna, sezonowa oferta produktowa marki Dan Cake. 

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www kampanii odpowiada agencja Ancymony, która prowadzi również komunikację marki w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Kampanię digital indoor obsługuje AMS i Clear Channel. Spot oraz sesja zdjęciowa zostały zrealizowane przez Key Story, a za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiada Value Media.  

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.