Komunikaty PR

Startuje święto fanów Counter-Strike’a - PGL Major Stockholm 2021

2021-10-25  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Rozpoczyna się najważniejszy turniej CS:GO tego roku, a wraz z nim polska transmisja, tworzona przy współpracy agencji gamingowej Fantasyexpo oraz firmy FRENZY. W rozgrywkach zobaczymy na pewno trzech Polaków, którzy będą walczyć o historycznie wysoką pulę nagród w wysokości $2.000.000. Partnerami polskiej transmisji zostali Samsung Odyssey, BLIK, Logitech G, Pringles, Reebok, Grześki oraz KFC.

Tegoroczny Major odbędzie się w Sztokholmie, w obiekcie Avicii Arena, który może pomieścić nawet kilkunastotysięczną widownię. Fakt ten jest niezwykle ważny, ponieważ jest to pierwszy turniej CS:GO od lutego 2020, na którym widownia będzie mogła dopingować swoich ulubieńców na żywo, a nie z domowego zacisza. Tchnie to powiew świeżości w rozgrywki esportowe, których fani zatęsknili za prawdziwym dopingiem.

Polscy fani będą mieli kogo zagrzewać do walki podczas rozgrywek w Sztokholmie. W wydarzeniu wystąpi na pewno trzech rodaków - duet w barwach ENCE, czyli Paweł “dycha” Dycha oraz Olek “hades” Miskiewicz, a ich zespół uważany jest za potencjalnego czarnego konia turnieju. W dalszym etapie, bo dopiero w Fazie Legend zobaczymy Michała “MICHU” Müllera wraz z amerykańskim Evil Geniuses. Ponadto nie sposób nie wspomnieć o graczu rezerwowym Teamu Liquid, ponieważ w tę rolę został wpisany Jarosław “pashaBiceps” Jarząbkowski, legendarny gracz polskiego Virtus.pro.

Turniej rozpoczną spotkania Fazy Pretendentów, z której zwycięskie drużyny awansują do Fazy Legend. Obie zostaną rozegrane według formatu szwajcarskiego. Wszystkie mecze będą miały charakter best-of-one, oprócz pojedynków decydujących o awansie i eliminacji z turnieju, w których zobaczymy co najmniej dwie mapy.

Agencja gamingowa Fantasyexpo przy współpracy z firmą FRENZY przygotuje polską transmisję z PGL Major Stockholm 2021. Jej partnerami zostali - Samsung Odyssey, BLIK, Logitech G, Pringles, Reebok, Grześki oraz KFC, którzy przygotowali szereg aktywności dla fanów i widzów. Dlatego zachęcamy do bacznego śledzenia polskiej transmisji!

Mamy to! Dwa lata przerwy i wraca Major CS:GO, a wraz z nim tradycyjnie już, polska transmisja. Cieszę się, że zaufało nam ponownie tak wielu partnerów. Jest to “święto” dla wszystkich fanów CS-a i osób głodnych esportowych wrażeń. Dzięki naszemu projektowi #GamingBezBarier - dwa dni finałowe dostępne również dla osób Głuchych. Wierzę, że nasza obsada komentatorów i ekspertów w odpowiedni sposób przekaże panujące przy tym emocje, a współpraca z FRENZY je umocni. Nie mogę się doczekać! - komentuje Bartosz Wilczek, Head of esports, Fantasyexpo

Dni do startu Majora odliczaliśmy od długich miesięcy. Nic dziwnego, że ekscytacja związana z inauguracją najważniejszego turnieju w sezonie sięga zenitu. Cieszę się, że dzięki współpracy z Fantasyexpo będziemy mogli kibicować najlepszym zawodnikom świata, śledząc ich poczynania nie tylko w Internecie, ale również na antenie telewizji Polsat Games. Możliwość wyprodukowania polskiej transmisji to dla FRENZY niemały zaszczyt. Trzymam kciuki za wszystkich Polaków biorących udział w zawodach. Oby wsparcie fanów dodało im skrzydeł! - mówi Marcin Kilar, Dyrektor Zarządzający FRENZY

Wyjątkowe wydarzenie potrzebuje wyborowej obsady komentatorskiej, dlatego w wśród casterów zobaczymy takie persony jak Piotr “Izak” Skowyrski, Paweł “Saju” Pawełczak, Radek “mad1” Florkowski, Łukasz “Hermes” Pożyczek, Dominik “Domek” Nowakowski, Jakub “Swelder” Grzegorski. Organizatorzy przewidują również ciekawych gości w roli ekspertów i analityków, a wśród nich na pewno pojawi się komentator ESL Polska – Kuba “KubiK” Kubiak. Transmisję będzie można oglądać w serwisie Twitch na dwóch kanałach w trakcie Fazy Pretendentów oraz Fazy Legend - twitch.tv/izakooo oraz twitch.tv/esportnow oraz w telewizji na antenie Polsat Games.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.