Startuje święto fanów Counter-Strike’a - PGL Major Stockholm 2021
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Rozpoczyna się najważniejszy turniej CS:GO tego roku, a wraz z nim polska transmisja, tworzona przy współpracy agencji gamingowej Fantasyexpo oraz firmy FRENZY. W rozgrywkach zobaczymy na pewno trzech Polaków, którzy będą walczyć o historycznie wysoką pulę nagród w wysokości $2.000.000. Partnerami polskiej transmisji zostali Samsung Odyssey, BLIK, Logitech G, Pringles, Reebok, Grześki oraz KFC.
Tegoroczny Major odbędzie się w Sztokholmie, w obiekcie Avicii Arena, który może pomieścić nawet kilkunastotysięczną widownię. Fakt ten jest niezwykle ważny, ponieważ jest to pierwszy turniej CS:GO od lutego 2020, na którym widownia będzie mogła dopingować swoich ulubieńców na żywo, a nie z domowego zacisza. Tchnie to powiew świeżości w rozgrywki esportowe, których fani zatęsknili za prawdziwym dopingiem.
Polscy fani będą mieli kogo zagrzewać do walki podczas rozgrywek w Sztokholmie. W wydarzeniu wystąpi na pewno trzech rodaków - duet w barwach ENCE, czyli Paweł “dycha” Dycha oraz Olek “hades” Miskiewicz, a ich zespół uważany jest za potencjalnego czarnego konia turnieju. W dalszym etapie, bo dopiero w Fazie Legend zobaczymy Michała “MICHU” Müllera wraz z amerykańskim Evil Geniuses. Ponadto nie sposób nie wspomnieć o graczu rezerwowym Teamu Liquid, ponieważ w tę rolę został wpisany Jarosław “pashaBiceps” Jarząbkowski, legendarny gracz polskiego Virtus.pro.
Turniej rozpoczną spotkania Fazy Pretendentów, z której zwycięskie drużyny awansują do Fazy Legend. Obie zostaną rozegrane według formatu szwajcarskiego. Wszystkie mecze będą miały charakter best-of-one, oprócz pojedynków decydujących o awansie i eliminacji z turnieju, w których zobaczymy co najmniej dwie mapy.
Agencja gamingowa Fantasyexpo przy współpracy z firmą FRENZY przygotuje polską transmisję z PGL Major Stockholm 2021. Jej partnerami zostali - Samsung Odyssey, BLIK, Logitech G, Pringles, Reebok, Grześki oraz KFC, którzy przygotowali szereg aktywności dla fanów i widzów. Dlatego zachęcamy do bacznego śledzenia polskiej transmisji!
Mamy to! Dwa lata przerwy i wraca Major CS:GO, a wraz z nim tradycyjnie już, polska transmisja. Cieszę się, że zaufało nam ponownie tak wielu partnerów. Jest to “święto” dla wszystkich fanów CS-a i osób głodnych esportowych wrażeń. Dzięki naszemu projektowi #GamingBezBarier - dwa dni finałowe dostępne również dla osób Głuchych. Wierzę, że nasza obsada komentatorów i ekspertów w odpowiedni sposób przekaże panujące przy tym emocje, a współpraca z FRENZY je umocni. Nie mogę się doczekać! - komentuje Bartosz Wilczek, Head of esports, Fantasyexpo
Dni do startu Majora odliczaliśmy od długich miesięcy. Nic dziwnego, że ekscytacja związana z inauguracją najważniejszego turnieju w sezonie sięga zenitu. Cieszę się, że dzięki współpracy z Fantasyexpo będziemy mogli kibicować najlepszym zawodnikom świata, śledząc ich poczynania nie tylko w Internecie, ale również na antenie telewizji Polsat Games. Możliwość wyprodukowania polskiej transmisji to dla FRENZY niemały zaszczyt. Trzymam kciuki za wszystkich Polaków biorących udział w zawodach. Oby wsparcie fanów dodało im skrzydeł! - mówi Marcin Kilar, Dyrektor Zarządzający FRENZY
Wyjątkowe wydarzenie potrzebuje wyborowej obsady komentatorskiej, dlatego w wśród casterów zobaczymy takie persony jak Piotr “Izak” Skowyrski, Paweł “Saju” Pawełczak, Radek “mad1” Florkowski, Łukasz “Hermes” Pożyczek, Dominik “Domek” Nowakowski, Jakub “Swelder” Grzegorski. Organizatorzy przewidują również ciekawych gości w roli ekspertów i analityków, a wśród nich na pewno pojawi się komentator ESL Polska – Kuba “KubiK” Kubiak. Transmisję będzie można oglądać w serwisie Twitch na dwóch kanałach w trakcie Fazy Pretendentów oraz Fazy Legend - twitch.tv/izakooo oraz twitch.tv/esportnow oraz w telewizji na antenie Polsat Games.
Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.