Komunikaty PR

Startuje święto fanów Counter-Strike’a - PGL Major Stockholm 2021

2021-10-25  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Rozpoczyna się najważniejszy turniej CS:GO tego roku, a wraz z nim polska transmisja, tworzona przy współpracy agencji gamingowej Fantasyexpo oraz firmy FRENZY. W rozgrywkach zobaczymy na pewno trzech Polaków, którzy będą walczyć o historycznie wysoką pulę nagród w wysokości $2.000.000. Partnerami polskiej transmisji zostali Samsung Odyssey, BLIK, Logitech G, Pringles, Reebok, Grześki oraz KFC.

Tegoroczny Major odbędzie się w Sztokholmie, w obiekcie Avicii Arena, który może pomieścić nawet kilkunastotysięczną widownię. Fakt ten jest niezwykle ważny, ponieważ jest to pierwszy turniej CS:GO od lutego 2020, na którym widownia będzie mogła dopingować swoich ulubieńców na żywo, a nie z domowego zacisza. Tchnie to powiew świeżości w rozgrywki esportowe, których fani zatęsknili za prawdziwym dopingiem.

Polscy fani będą mieli kogo zagrzewać do walki podczas rozgrywek w Sztokholmie. W wydarzeniu wystąpi na pewno trzech rodaków - duet w barwach ENCE, czyli Paweł “dycha” Dycha oraz Olek “hades” Miskiewicz, a ich zespół uważany jest za potencjalnego czarnego konia turnieju. W dalszym etapie, bo dopiero w Fazie Legend zobaczymy Michała “MICHU” Müllera wraz z amerykańskim Evil Geniuses. Ponadto nie sposób nie wspomnieć o graczu rezerwowym Teamu Liquid, ponieważ w tę rolę został wpisany Jarosław “pashaBiceps” Jarząbkowski, legendarny gracz polskiego Virtus.pro.

Turniej rozpoczną spotkania Fazy Pretendentów, z której zwycięskie drużyny awansują do Fazy Legend. Obie zostaną rozegrane według formatu szwajcarskiego. Wszystkie mecze będą miały charakter best-of-one, oprócz pojedynków decydujących o awansie i eliminacji z turnieju, w których zobaczymy co najmniej dwie mapy.

Agencja gamingowa Fantasyexpo przy współpracy z firmą FRENZY przygotuje polską transmisję z PGL Major Stockholm 2021. Jej partnerami zostali - Samsung Odyssey, BLIK, Logitech G, Pringles, Reebok, Grześki oraz KFC, którzy przygotowali szereg aktywności dla fanów i widzów. Dlatego zachęcamy do bacznego śledzenia polskiej transmisji!

Mamy to! Dwa lata przerwy i wraca Major CS:GO, a wraz z nim tradycyjnie już, polska transmisja. Cieszę się, że zaufało nam ponownie tak wielu partnerów. Jest to “święto” dla wszystkich fanów CS-a i osób głodnych esportowych wrażeń. Dzięki naszemu projektowi #GamingBezBarier - dwa dni finałowe dostępne również dla osób Głuchych. Wierzę, że nasza obsada komentatorów i ekspertów w odpowiedni sposób przekaże panujące przy tym emocje, a współpraca z FRENZY je umocni. Nie mogę się doczekać! - komentuje Bartosz Wilczek, Head of esports, Fantasyexpo

Dni do startu Majora odliczaliśmy od długich miesięcy. Nic dziwnego, że ekscytacja związana z inauguracją najważniejszego turnieju w sezonie sięga zenitu. Cieszę się, że dzięki współpracy z Fantasyexpo będziemy mogli kibicować najlepszym zawodnikom świata, śledząc ich poczynania nie tylko w Internecie, ale również na antenie telewizji Polsat Games. Możliwość wyprodukowania polskiej transmisji to dla FRENZY niemały zaszczyt. Trzymam kciuki za wszystkich Polaków biorących udział w zawodach. Oby wsparcie fanów dodało im skrzydeł! - mówi Marcin Kilar, Dyrektor Zarządzający FRENZY

Wyjątkowe wydarzenie potrzebuje wyborowej obsady komentatorskiej, dlatego w wśród casterów zobaczymy takie persony jak Piotr “Izak” Skowyrski, Paweł “Saju” Pawełczak, Radek “mad1” Florkowski, Łukasz “Hermes” Pożyczek, Dominik “Domek” Nowakowski, Jakub “Swelder” Grzegorski. Organizatorzy przewidują również ciekawych gości w roli ekspertów i analityków, a wśród nich na pewno pojawi się komentator ESL Polska – Kuba “KubiK” Kubiak. Transmisję będzie można oglądać w serwisie Twitch na dwóch kanałach w trakcie Fazy Pretendentów oraz Fazy Legend - twitch.tv/izakooo oraz twitch.tv/esportnow oraz w telewizji na antenie Polsat Games.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.