Komunikaty PR

Streetwearowo, oldschoolowo i kolorowo! Nowa kolekcja Lidl Fan

2024-06-06  |  14:30
Biuro prasowe

Pamiętacie kultowe sneakersy z Lidla, które przyciągnęły uwagę niejednego kolekcjonera? Sieć poszerza kolekcję ubrań i akcesoriów, a nawet obuwia z własnym logotypem, która ma szansę trafić na listę must-have każdego, kto jest wkręcony w streetwear! Już w czwartek, 6 czerwca, na półkach sklepów stacjonarnych oraz w sprzedaży online pojawią się buckety, nerki, klapki, komplety dresowe, skarpety i wiele więcej. Wrzuć na wakacyjny luz i ubierz się w Lidla od stóp do głów!

Najnowsza, inspirowana miejskim stylem życia kolekcja ubrań i dodatków z linii Lidl Fan na lato, wpasowuje się w obecne trendy na oldschoolowe kroje, które właśnie przeżywają drugą młodość. Już od czwartku, 6 czerwca, w sklepach stacjonarnych i internetowym sieci do kupienia będą damskie kolarki w dwóch wzorach za jedyne 9,99 zł/para, męskie spodenki dresowe za 24,99 zł/para, dostępne także w dwóch wzorach: z lampasami i w retro kratę, koszula męska z krótkim rękawkiem za 24,99 zł, bluza męska z kapturem w cenie 39,99 zł/szt., oversize’owy t-shirt z modnym nadrukiem za 14,99 zł aż w 6 różnych wariantach, a także damski komplet dresowy za 59,99 zł/szt. – na wzór ortalionowych hitów mody osiedlowej!

Streetwearowego szyku z kumpelą i przyjacielem na festiwalowych wczasach lub podczas wypadu na Mazury dodadzą rzecz jasna klapki (19,99 zł), bawełniany kapelusz typu bucket (24,99 zł) i nerka (24,99 zł). W tym zestawieniu nie może zabraknąć słynnych lidlowych długich skarpet! W sklepach sieci dostaniemy 6 różnych opcji za jedyne 5,99 zł/para. A wszystko to w kolorach charakterystycznych dla Lidla i idealnie wpasowujących się w eklektyczną modę uliczną.

To oczywiście nie wszystko! Trendsetterzy doskonale wiedzą, co w modzie piszczy, a Lidl Polska nie odstaje trendom na krok. Nowa kolekcja obejmuje premierę sneakersów w superniskiej cenie za 39,99 zł/para na wzór tych kultowych, które właśnie zalewają ulice. Elementy kolekcji Lidl Fan można ze sobą łączyć i tworzyć nieoczywiste stylizacje – wszystko w duchu mody ulicznej i pod znakiem nostalgicznych powrotów do lat 90. i 2000!

Odwiedź sklepy Lidl Polska 6 czerwca i wystylizuj się w Lidla od stóp do głów!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.