Komunikaty PR

Studio ORKA prezentuje kinową salę referencji

2023-03-30  |  16:30
Biuro prasowe

Połączenie doświadczenia profesjonalistów studia ORKA i najnowocześniejszych technologii z zakresu projekcji obrazu zaowocowały stworzeniem unikatowej na polskim rynku kinowej sali referencji. To zupełnie nowy standard postprodukcji wyprzedzający współczesne trendy w branży i umożliwiający przygotowanie najwyższej jakości materiałów gotowych do prezentacji na najbardziej prestiżowych międzynarodowych festiwalach filmowych.

Powstanie sali kinowej z możliwością korekcji obrazu w warunkach referencyjnych jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom producentów filmowych wymagających jakości na poziomie najlepszych międzynarodowych produkcji oraz pełnego wsparcia w trakcie całego procesu postprodukcji oraz kolaudacji.

Twórcy, którzy chcą zaprezentować swoje filmy na festiwalach takich jak Cannes czy Wenecja i konkurować jak równy z równym z międzynarodowymi projektami, nie mogą sobie pozwolić na półśrodki czy niedoskonałości. Dla takich klientów najwyższa możliwa jakość obrazu i kompetentny, doświadczony zespół to jedyny wybór. Know-how ORKI i nasza nowa kinowa sala referencji sprawiają, że gwarantujemy poziom usług dostępny do niedawna jedynie  klientom największych zachodnich studiów postprodukcyjnych - mówi dyrektor studia ORKAMagda Zimecka.

Stworzenie najnowocześniejszej obecnie na rynku kinowej sali referencji było możliwe dzięki zastosowaniu jedynego w Polsce laserowego projektora Barco z serii 4 SP4K-27 HC - flagowego produktu firmy Cinionic. Nowy projektor studia ORKA o imponującej jasności 27 000 lumenów z natywną rozdzielczością 4K pozwala doświadczyć referencyjnego obrazu HDR. Aby w pełni wykorzystać możliwości laserowego projektora sala została wyposażona w 6-metrowy ekran firmy Harkness Screens. Za doskonały dźwięk odpowiada zestaw Dolby Cinema 7.1. Efekt jest spektakularny i niczym nie ustępuje jakości, jaka jest prezentowana przed jury na światowych konkursach i festiwalach.

Całość została zaaranżowana jako sala kinowa z 12 fotelami, za którymi znajduje się stanowisko dla kolorystyów wyposażone w DaVinci Resolve.

Charakter miejsca, które może pełnić rolę sali kinowej premium, pozwala na stworzenie wyjątkowej w skali rynku przestrzeni do spotkań z klientami i ludźmi z branży filmowej w centrum Europy. Właśnie tutaj, w warunkach referencyjnych, będą realizowane ekskluzywne pokazy przedpremierowe.  

Sala kinowa ORKA
projektor: laserowy, model Barco SP4K-27HC, producent - Cinionic
ekran: szerokość 6 m, producent - Harkness Screens
nagłośnienie: Dolby Surround 7.1 , procesor dźwięku Dolby Cinema Processor CP950
wielkość: 12 miejsc + stanowisko kolorysty

Studio ORKA w ciągu ponad 20 lat istnienia zrealizowało tysiące projektów z zakresu produkcji i postprodukcji filmów pełnometrażowych, seriali oraz reklam i kampanii społecznych. Obecnie pracuje nad międzynarodową animacją „Omega”, familijnym kinem fantasy „Snot and Splash” czy serialem CANAL+ i Polsatu “Sortownia”. W swoim dorobku ma m.in. takie filmy jak “Infinite Storm”, “Iluzja”, “Czarny młyn”, “The Whaler Boy”, “Mr. Jones”, “Pan T.”, “Rambo: Ostatnia krew”, a także seriale “Dom pod Dwoma Orłami”, “Król”, “Portrety wojenne. Kobiety”.  Tworzy dla takich platform jak Netflix, Canal+, HBO, TVN i TVP. Studio działa w ramach grupy wyspecjalizowanych spółek skupionych wokół OTO Film

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.