Komunikaty PR

Studio ORKA prezentuje kinową salę referencji

2023-03-30  |  16:30
Biuro prasowe

Połączenie doświadczenia profesjonalistów studia ORKA i najnowocześniejszych technologii z zakresu projekcji obrazu zaowocowały stworzeniem unikatowej na polskim rynku kinowej sali referencji. To zupełnie nowy standard postprodukcji wyprzedzający współczesne trendy w branży i umożliwiający przygotowanie najwyższej jakości materiałów gotowych do prezentacji na najbardziej prestiżowych międzynarodowych festiwalach filmowych.

Powstanie sali kinowej z możliwością korekcji obrazu w warunkach referencyjnych jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom producentów filmowych wymagających jakości na poziomie najlepszych międzynarodowych produkcji oraz pełnego wsparcia w trakcie całego procesu postprodukcji oraz kolaudacji.

Twórcy, którzy chcą zaprezentować swoje filmy na festiwalach takich jak Cannes czy Wenecja i konkurować jak równy z równym z międzynarodowymi projektami, nie mogą sobie pozwolić na półśrodki czy niedoskonałości. Dla takich klientów najwyższa możliwa jakość obrazu i kompetentny, doświadczony zespół to jedyny wybór. Know-how ORKI i nasza nowa kinowa sala referencji sprawiają, że gwarantujemy poziom usług dostępny do niedawna jedynie  klientom największych zachodnich studiów postprodukcyjnych - mówi dyrektor studia ORKAMagda Zimecka.

Stworzenie najnowocześniejszej obecnie na rynku kinowej sali referencji było możliwe dzięki zastosowaniu jedynego w Polsce laserowego projektora Barco z serii 4 SP4K-27 HC - flagowego produktu firmy Cinionic. Nowy projektor studia ORKA o imponującej jasności 27 000 lumenów z natywną rozdzielczością 4K pozwala doświadczyć referencyjnego obrazu HDR. Aby w pełni wykorzystać możliwości laserowego projektora sala została wyposażona w 6-metrowy ekran firmy Harkness Screens. Za doskonały dźwięk odpowiada zestaw Dolby Cinema 7.1. Efekt jest spektakularny i niczym nie ustępuje jakości, jaka jest prezentowana przed jury na światowych konkursach i festiwalach.

Całość została zaaranżowana jako sala kinowa z 12 fotelami, za którymi znajduje się stanowisko dla kolorystyów wyposażone w DaVinci Resolve.

Charakter miejsca, które może pełnić rolę sali kinowej premium, pozwala na stworzenie wyjątkowej w skali rynku przestrzeni do spotkań z klientami i ludźmi z branży filmowej w centrum Europy. Właśnie tutaj, w warunkach referencyjnych, będą realizowane ekskluzywne pokazy przedpremierowe.  

Sala kinowa ORKA
projektor: laserowy, model Barco SP4K-27HC, producent - Cinionic
ekran: szerokość 6 m, producent - Harkness Screens
nagłośnienie: Dolby Surround 7.1 , procesor dźwięku Dolby Cinema Processor CP950
wielkość: 12 miejsc + stanowisko kolorysty

Studio ORKA w ciągu ponad 20 lat istnienia zrealizowało tysiące projektów z zakresu produkcji i postprodukcji filmów pełnometrażowych, seriali oraz reklam i kampanii społecznych. Obecnie pracuje nad międzynarodową animacją „Omega”, familijnym kinem fantasy „Snot and Splash” czy serialem CANAL+ i Polsatu “Sortownia”. W swoim dorobku ma m.in. takie filmy jak “Infinite Storm”, “Iluzja”, “Czarny młyn”, “The Whaler Boy”, “Mr. Jones”, “Pan T.”, “Rambo: Ostatnia krew”, a także seriale “Dom pod Dwoma Orłami”, “Król”, “Portrety wojenne. Kobiety”.  Tworzy dla takich platform jak Netflix, Canal+, HBO, TVN i TVP. Studio działa w ramach grupy wyspecjalizowanych spółek skupionych wokół OTO Film

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.