Komunikaty PR

Studio ORKA prezentuje kinową salę referencji

2023-03-30  |  16:30
Biuro prasowe

Połączenie doświadczenia profesjonalistów studia ORKA i najnowocześniejszych technologii z zakresu projekcji obrazu zaowocowały stworzeniem unikatowej na polskim rynku kinowej sali referencji. To zupełnie nowy standard postprodukcji wyprzedzający współczesne trendy w branży i umożliwiający przygotowanie najwyższej jakości materiałów gotowych do prezentacji na najbardziej prestiżowych międzynarodowych festiwalach filmowych.

Powstanie sali kinowej z możliwością korekcji obrazu w warunkach referencyjnych jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom producentów filmowych wymagających jakości na poziomie najlepszych międzynarodowych produkcji oraz pełnego wsparcia w trakcie całego procesu postprodukcji oraz kolaudacji.

Twórcy, którzy chcą zaprezentować swoje filmy na festiwalach takich jak Cannes czy Wenecja i konkurować jak równy z równym z międzynarodowymi projektami, nie mogą sobie pozwolić na półśrodki czy niedoskonałości. Dla takich klientów najwyższa możliwa jakość obrazu i kompetentny, doświadczony zespół to jedyny wybór. Know-how ORKI i nasza nowa kinowa sala referencji sprawiają, że gwarantujemy poziom usług dostępny do niedawna jedynie  klientom największych zachodnich studiów postprodukcyjnych - mówi dyrektor studia ORKAMagda Zimecka.

Stworzenie najnowocześniejszej obecnie na rynku kinowej sali referencji było możliwe dzięki zastosowaniu jedynego w Polsce laserowego projektora Barco z serii 4 SP4K-27 HC - flagowego produktu firmy Cinionic. Nowy projektor studia ORKA o imponującej jasności 27 000 lumenów z natywną rozdzielczością 4K pozwala doświadczyć referencyjnego obrazu HDR. Aby w pełni wykorzystać możliwości laserowego projektora sala została wyposażona w 6-metrowy ekran firmy Harkness Screens. Za doskonały dźwięk odpowiada zestaw Dolby Cinema 7.1. Efekt jest spektakularny i niczym nie ustępuje jakości, jaka jest prezentowana przed jury na światowych konkursach i festiwalach.

Całość została zaaranżowana jako sala kinowa z 12 fotelami, za którymi znajduje się stanowisko dla kolorystyów wyposażone w DaVinci Resolve.

Charakter miejsca, które może pełnić rolę sali kinowej premium, pozwala na stworzenie wyjątkowej w skali rynku przestrzeni do spotkań z klientami i ludźmi z branży filmowej w centrum Europy. Właśnie tutaj, w warunkach referencyjnych, będą realizowane ekskluzywne pokazy przedpremierowe.  

Sala kinowa ORKA
projektor: laserowy, model Barco SP4K-27HC, producent - Cinionic
ekran: szerokość 6 m, producent - Harkness Screens
nagłośnienie: Dolby Surround 7.1 , procesor dźwięku Dolby Cinema Processor CP950
wielkość: 12 miejsc + stanowisko kolorysty

Studio ORKA w ciągu ponad 20 lat istnienia zrealizowało tysiące projektów z zakresu produkcji i postprodukcji filmów pełnometrażowych, seriali oraz reklam i kampanii społecznych. Obecnie pracuje nad międzynarodową animacją „Omega”, familijnym kinem fantasy „Snot and Splash” czy serialem CANAL+ i Polsatu “Sortownia”. W swoim dorobku ma m.in. takie filmy jak “Infinite Storm”, “Iluzja”, “Czarny młyn”, “The Whaler Boy”, “Mr. Jones”, “Pan T.”, “Rambo: Ostatnia krew”, a także seriale “Dom pod Dwoma Orłami”, “Król”, “Portrety wojenne. Kobiety”.  Tworzy dla takich platform jak Netflix, Canal+, HBO, TVN i TVP. Studio działa w ramach grupy wyspecjalizowanych spółek skupionych wokół OTO Film

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.